volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
Gisteren @ 14:41![]() | veel sterkte meisje ![]() ![]() ![]() |
| Gisteren @ 12:57 jokske ![]() | farientje, veel sterkte voor jou en je gezinnetje! Echt een mmoi gedichtje, de tranen staan in mijn ogen! ![]() |
| Gisteren @ 11:23 mel ![]() | farientje veel sterkte ![]() ![]() |
| Gisteren @ 08:50 jokske ![]() | an, das echt geluk hebben hé! mel Hier al om de dag klussen... ![]() |
| 27/08/2008 @ 11:32 jokske ![]() | mel, das echt goed nieuws hé! ik kan dat wel gebruiken hoor! succes vrijdag dan! |
| 27/08/2008 @ 07:09 jokske ![]() | mel , toi toi toi |
26/08/2008 @ 19:52![]() | mel veel succes morgen! Farientje goed volhouden eh! Als je zo graag thuis wilt bevallen! |
| 26/08/2008 @ 11:33 SMDJ ![]() | hey iedereen mel inderdaad spannend zeg voor je veel succes met je echo morgen he ![]() |
| 26/08/2008 @ 11:00 jokske ![]() | waaaw mel, das een goed teken, hoop dat het van de eerste keer raak is! |
| 25/08/2008 @ 16:29 SMDJ ![]() | farientje fijn dta de controle in orde was he denk niet dat er hier direct iets gaat gebeuren ze vrijdag op controle hopelijk weet ik of ze klaar ligt enzo van de gyn ![]() ![]() |
| 25/08/2008 @ 14:18 jokske ![]() | laat iets weten als je terug bent van de controle! |
volgende pagina >
[Reageer]

Volgende NOD tegen eind december ?