< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2008-Club » wie ook augustus baby???

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2008-Club
wie ook augustus baby???
12/12/2007 @ 22:35

Hallo zwangere meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Ik weet sinds vanmorgen dat we op 17 augustus 2007 ons eerste kindje hopelijk gaan krijgen. Op 27 december krijgen we de eerste echo!!!
Heel spannend allemaal.
Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 22:36
M'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi meiden,

Ik ben van 13/08, 't valt gelukkig niet op een vrijdag haha...

Liefs M'tje

Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 22:49
Benita

Online Status
He zwangere meiden!!

Ik ben van 17 augustus!!! Spannend allemaal!!!

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Benita - 12/12/2007 @ 22:53] - Link naar deze reactie
13/12/2007 @ 11:48
Sentje

1 augustus
Hey!

Wij zijn ook uitgerekend in augustus. De dokter zei wel dat het nog enkele dagen kan verspringen omdat het nog zo vroeg is...

Wij zijn dolgelukkig!! Jullie ook gefeliciteerd!!

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 10:10
Superlady

Online Status
Hoi,

Ik heb vanmorgen getest en de test was positief!!
Wat een vreugde!! Ik moest er prompt van huilen!
Ik ben uitgeteld op 17/08/2008!
Volgende zaterdag voor de eerste keer naar de gynaecoloog, spannend allemaal...!!!

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 12:37
sandra22

hoi hoi,

hier ook in augustus, al salles loopt zoals het moet wordt het op 10 augustus zeer spannend!!!
hoop dat ik snel van de zwangerschap kan genieten,ben geveild door de griep/verkoudheid en de kwalen zoals misselijk/overgeven wat bij de zwangerschap hoort.maar even doorbijten

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 13:21
Katrien

Online Status Stuur bericht
Voor ons zou het normaal gezien voor 11 of 12 augustus zijn. volgende week vrijdag ga ik terug naar de gynaecoloog en dan gaan we meer weten.

Momenteel heb ik nog niet veel last. Enkel opgezwollen borsten en een klein beetje meer honger. Bij jullie?

Groetjes,
Katje

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 13:22
Melanie

Online Status Stuur bericht
Hallo dames,

GEFELICITEERD met jullie zwangerschap.

Er is een apart forum voor augustus 2008 waar we al met een behoorlijk groepje op aanwezig zijn. Dus als jullie je willen aansluiten ben je welkom!

Een hele fijne gewenst!

groetjes Melanie

Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 17:02

augustusbaby
Wat leuk zo'n forum voor augustusbaby's. Ik ben ook in augustus uitgerekend. Donderdag hebben we een vroege echo, omdat we in augustus een miskraam hebben gehad met 8 weken. Ben erg benieuw, maar vind het ook een beetje eng...
In ieder geval allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!!
Groetjes, Dorenda
Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 19:16
ellebelle

ook net zwanger!!
Hoihoi,

Wat leuk om te lezen hoeveel vrouwen er nog zijn uitgerekend voor augustus 08.
Ik weet sinds deze morgen dat ik terug zwanger ben van ....nr 3 , welkom en gepland!
Dus dames , laat maar goeien die buiken en op naar augustus

groetjes Elke
Link naar deze reactie
14/12/2007 @ 19:29
mammie

hallo allemaal,

echt van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap.
echt super leuk dat er zoveel in Aug. uitgerekend zijn.
ik ben zo als het er nu uitziet 4 aug. uitgerekend, maar aanstaande dinsdag heb ik mijn eerste echo ( al vroeg omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad ) dus dan weet ik meer...
ik zie een beetje op tegen de echo omdat ik bang ben weer te horen dat het niet goed is, maar goed, laten we er maar vanuit gaan dat het nu allemaal goed is.
mijn buik is al aardig aan het groeien, dus dat zou toch een goed teken moeten zijn. mijn spijkerbroeken kunnen allemaal al niet meer dicht.
best lastig want tot na de echo wil ik het nog niemand vertellen, maar ben zo bang dat ze het al aan me zien.
met de kerst vertellen we het, dus dat is ook al bijna.

nou succes iedereen met alle kwalen en dikker wordende buiken!!

groetjes mammie

Link naar deze reactie
15/12/2007 @ 11:47

Hey meiden

Ik heb gisteren een testje gedaan en ja hoor. hij gaf duidelijk twee streepjes. ben uitgerekend voor 20/08.
Maandag ga ik naar de dokter. Ben wel een beetje bang want heb constant een pijn in mijn onderbuik en onderrug. Ben bang dat dit leid naar een miskraam. hebben jullie dit ook?

Link naar deze reactie
15/12/2007 @ 13:21

hey

pijn in de buik en onderrug hoeft niet perse te leiden tot een miskraam hoor. Als je precies het gevoel hebt dat je ongesteld bent is dat normaal hoor.

Bij mij zetten de kwaaltje ook goed door nu, ben zo misselijk als iets en dan nog niet helemaal genezen van mijn valling.

Ik ben precies niet de enige die bang heeft voor haar eerste echo. Heb ook een miskraam gehad en ben nu zo bang dat het weer zover gaat zijn.
en ik moet nog wachten tot donderdag 8 uur, weet nu al dat ik die nacht geen oog zal dichtdoen. hihi

wil het zo graag aan iedereen vertellen maar wat als het terug misloopt he
zal maar positief denken zeker

iedereen een fijn weekend hé
groetjes conny

Link naar deze reactie
15/12/2007 @ 17:44
Sofie M

gisterenavond en deze morgen een test gedaan, en beide postitief

En dat na amper één keer "echt" proberen. Deze maand hadden we er echt op gelet om op de juiste momenten te klussen en dat werkt blijkbaar! Heb wel regelmatig het gevoel alsof mijn regels gaan doorkomen, hoop dat dat normaal is maar ik lees hetzelfde symptoom hier regelmatig! Ik bel alvast maandag even naar de dokter voor een afspraak....ik geloof het allemaal nog niet echt!

Het wordt wel moeilijk om het te verbergen met de feestdagen! Alle alcohol weigeren tijdens die dagen als je normaal wel iets drinkt valt metteen op!

Sofie

Link naar deze reactie
15/12/2007 @ 18:23
viola

Hallo meiden,

Hier nog iemand!
Uitgerekend voor 13 augustus, net als M'tje.....
Ben heel gelukkig en gepland zwanger van de 6e..... Dit keer heeft het wel lang geduurd. Maar nu toch!

iedereen een goeie zwangerschap en een wolk van een babytje gewenst!

Viola
Link naar deze reactie
16/12/2007 @ 20:01
Sandra

Hoihoi,

Gefeliciteerd allemaal!

Hier nog eentje voor eind augustus!
Wij werden na vier (bijna 5) jaar 'proberen' zwanger via IUI, dus meteen op de dag van mijn NOD kreeg ik het positieve bericht.
We kunnen ons geluk niet op!!! Het is nog wel hééééél pril, maar heb echt het gevoel dat het goed zit!

Wat ik helemaal te gek vind is dat het even rond of na mijn verjaardag zal zijn dat ons eerste kindje komt, ik ben nl van 19/8. Zo zal ik in ieder geval het karakter van mijn kindje (waarschijnlijk leeuwtje, net als ik) een beetje kunnen inschatten.

Mijn man houdt zijn hart al vast, 2 leeuwen in huis, dat belooft

Groetjes, Sandra
Link naar deze reactie
16/12/2007 @ 20:25
tilly

hoi hoi
amaai zeg,al die zwangere meiden voor augustus.Bij ons was het ook van de eerste keer raak. Op 22 oktober is mijn spiraal verwijderd en op 1 november kwamen mijn regels er door. Op 1 december getest en het was positief.Ik heb wel regelmatig last van hoofdpijn en als mijn maag leeg is dan word ik misselijk. En natuurlijk vreselijk moe!!
Woensdag voor de eerste keer op controle en voor de eerste echo..
Wij kijken er al naar uit!
Vele groeten aan iedereen.Tilly
Link naar deze reactie
16/12/2007 @ 21:52
marjolein

Online Status
augustus babietje
hoi allemaal
ook ik ben uitgerekend in augustus, maar voel me nu al zo beroer. Overgeven en ontzettend moe nu maar hopen dat het alleen bij de eerste 3 maanden blijft!
Ik heb alleen pas me echo met 14 weken klopt dat dan wel?? Moet 7 januari naar de verloskundige maar krijg pas bij de 2e controle een echo??
liefs en alvast allemaal fijne feestdage

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 15:28
piekie

Online Status
net zwanger
moet 7 januari naar de gyneacoloog vind dat best spannend.
als het goed is ben ik 12 augustus uitgerekend maar dat is niet helemaal zeker.
Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 15:44
snoepie

Online Status
Hallo iedereen,

Ik ben voorlopig uitgerekend voor 18/8/2008.
Normaal heb ik op 7 januari mijn eerste controle, of ik kan op 27 december al naar de vrije raadpleging gaan voor een controle.

@ Piekie, gaan jullie de ouders al op de hoogte brengen voor je de eerste keer bij de gyn bent geweest?

Ik weet het niet zeker, wil het wel, maar langs de andere kant wil ik eigenlijk eerst een bevestiging dat ik wel degelijk zwanger ben.

Groetjes aan iedereen en fijne feestdagen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >