Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/12/2007 @ 22:35 | Hallo zwangere meiden, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Ik weet sinds vanmorgen dat we op 17 augustus 2007 ons eerste kindje hopelijk gaan krijgen. Op 27 december krijgen we de eerste echo!!! Heel spannend allemaal. |
| 12/12/2007 @ 22:36 M'tje ![]() | Hoi meiden, Ik ben van 13/08, 't valt gelukkig niet op een vrijdag haha... Liefs M'tje ![]() |
| 12/12/2007 @ 22:49 Benita | He zwangere meiden!! Ik ben van 17 augustus!!! Spannend allemaal!!! Groetjes |
| 14/12/2007 @ 10:10 Superlady | Hoi, Ik heb vanmorgen getest en de test was positief!! Wat een vreugde!! Ik moest er prompt van huilen! Ik ben uitgeteld op 17/08/2008! Volgende zaterdag voor de eerste keer naar de gynaecoloog, spannend allemaal...!!! ![]() |
| 14/12/2007 @ 17:02 | augustusbaby Wat leuk zo'n forum voor augustusbaby's. Ik ben ook in augustus uitgerekend. Donderdag hebben we een vroege echo, omdat we in augustus een miskraam hebben gehad met 8 weken. Ben erg benieuw, maar vind het ook een beetje eng... ![]() In ieder geval allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!! Groetjes, Dorenda |
| 14/12/2007 @ 19:16 ellebelle | ook net zwanger!! Hoihoi, Wat leuk om te lezen hoeveel vrouwen er nog zijn uitgerekend voor augustus 08. Ik weet sinds deze morgen dat ik terug zwanger ben van ....nr 3 , welkom en gepland! ![]() Dus dames , laat maar goeien die buiken en op naar augustus groetjes Elke |
| 15/12/2007 @ 18:23 viola | Hallo meiden, Hier nog iemand! Uitgerekend voor 13 augustus, net als M'tje..... Ben heel gelukkig en gepland zwanger van de 6e..... Dit keer heeft het wel lang geduurd. Maar nu toch! iedereen een goeie zwangerschap en een wolk van een babytje gewenst! Viola |
| 16/12/2007 @ 20:25 tilly | hoi hoi amaai zeg,al die zwangere meiden voor augustus.Bij ons was het ook van de eerste keer raak. Op 22 oktober is mijn spiraal verwijderd en op 1 november kwamen mijn regels er door. Op 1 december getest en het was positief.Ik heb wel regelmatig last van hoofdpijn en als mijn maag leeg is dan word ik misselijk. En natuurlijk vreselijk moe!! Woensdag voor de eerste keer op controle en voor de eerste echo.. Wij kijken er al naar uit! Vele groeten aan iedereen.Tilly ![]() |
| 16/12/2007 @ 21:52 marjolein | augustus babietje hoi allemaal ook ik ben uitgerekend in augustus, maar voel me nu al zo beroer. Overgeven en ontzettend moe nu maar hopen dat het alleen bij de eerste 3 maanden blijft! Ik heb alleen pas me echo met 14 weken klopt dat dan wel?? Moet 7 januari naar de verloskundige maar krijg pas bij de 2e controle een echo?? liefs en alvast allemaal fijne feestdage |
| 17/12/2007 @ 15:28 piekie | net zwanger moet 7 januari naar de gyneacoloog vind dat best spannend. als het goed is ben ik 12 augustus uitgerekend maar dat is niet helemaal zeker. ![]() ![]() |
| 17/12/2007 @ 15:44 snoepie | Hallo iedereen, Ik ben voorlopig uitgerekend voor 18/8/2008. Normaal heb ik op 7 januari mijn eerste controle, of ik kan op 27 december al naar de vrije raadpleging gaan voor een controle. @ Piekie, gaan jullie de ouders al op de hoogte brengen voor je de eerste keer bij de gyn bent geweest? Ik weet het niet zeker, wil het wel, maar langs de andere kant wil ik eigenlijk eerst een bevestiging dat ik wel degelijk zwanger ben. Groetjes aan iedereen en fijne feestdagen ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

wie ook augustus baby???