volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 13:14 Maaike ![]() | Go Mollie, go Mollie! ![]() ![]() Junior, hoop en Beertje hoop dat ik dat idd niet ga voorhebben. M* |
| 20/08/2008 @ 09:55 Yana ![]() | @Els: Hier ook geen slijmprop verloren; enkel water gebroken, een ganse emmer vol, naar mijn gevoel :-) |
| 19/08/2008 @ 16:02 Els | Hey, Selena, sterkte bij het overlijden van jouw schoonvader. Je kan serieus aftellen nu je weet dat je ten laatste op 2/09 jouw kindje in je armen houdt...Leuk... Ook Miranda is aan het aftellen. Amai, voor maandag uitgerekend en als het er zondag niet is, mag je binnen. Leuke gynaecoloog. ik ben eens benieuwd wat de onze zal doen als ons ukje maandag nog niet geboren is. Het begint hier echt zwaar te worden. Ik heb serieus wat last...bah! Twordt echt tijd dat het voorbij is... Aan degenen die bevallen zijn: hebben jullie het gemerkt als jullie je slijmprop verloren hebt? Hier is nog niks te zien...en heb echt geen zin meer om nog 2 weken rond te waggelen... Heb daarnet tot 11u geslapen en dan een douche genomen en gegeten en ben in de zetel terug in slaap gevallen tot half 4...ben gewoon doodmoe van het slechte slapen en de pijn in mijn bekken...een dikke week geleden hebben mijn man en ik nog tegen elkaar gezegd dat we niet graag zouden hebben dat we 's nachts uit ons bed moeten omdat het begint, maar nu zou ik doodgraag 's nachts wakkerworden en naar de kliniek moeten vertrekken... Sorry voor mijn gezaag!! Ikke |
| 18/08/2008 @ 23:28 M'tje | Mossie, ik moet ook haar pamper verschonen na 1 borst hihi... Maar ze is goed aangekomen joh, super! De kraamverzorgster heeft per ongeluk haar weegschaal hier laten liggen, morgenvroeg ga ik dat ding maar eens stiekem in gebruik nemen als ze hem nog niet heeft opgehaald hihi... Selena, jeej meid vreselijk!!! ![]() Maar wel ontroerend dat hij de naam heeft toegefluisterd, erg mooi... Nog iets leuks bij de Ikea gevonden? Ik heb daar enkel ansichtkaarten gekocht met eendjes erop en lijstjes erbij gekocht, die geverfd, de kaarten erin en ze hangen nu aan de muur in haar kamertje... Liefs van ons! |
volgende pagina >
[Reageer]

wie ook augustus baby???

. met de kleine was ook alles goed. als ik maandag nog niet bevallen ben moet ik dinsdag aan de monitor en ben ik donderdag ook nog nie bevallen dan moet ik op controle int ziekenhuis en wie weet leiden ze het dan in.
of

k ben er echt niet goed van. zit hier met tranen in mijn ogen...

Mss dat dit iets uithaald, en anders mag ik nu zondag ochtend binnen komen