< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's uit vlaamse ardennen ?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's uit vlaamse ardennen ?
11/12/2007 @ 21:18

Online Status Bekijk profiel
Mama's uit vlaamse ardennen ?
hallo

zijn er hier soms mama's van de vlaamse ardenne brakel ,

ik ben mama van yanni bena 6 maand en ik zoek wat gezelschap op internet .

mvg christel

Link naar deze reactie
12/12/2007 @ 21:16
Wanda

Online Status
Hoi Christel,

Ik ben Wanda en ik woon in Asper-Gavere.
Op 22 augustus ben ik bevallen van een dochtertje Amber.

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes,

Wanda

Link naar deze reactie
13/12/2007 @ 12:24

dag wanda

alles heel goed ze

ze groeien heel rap yanni is sebiet 6 maand

en alles goed blij jullie

groetjes christel

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 21:06
Wanda

Online Status
Hey Christel,

Vorige week heb ik het heel druk gehad.
Het was nl mijn eerste werkweek na mijn zwangerschapsverlof. Dus het was eerst wat zoeken om alles goed georganiseerd te krijgen.

Je hebt gelijk dat ze heel rap groeien. Amber wordt volgende zaterdag al 4 maand. Dan begin ik ook met groentepap. Ik ben al benieuwd.

Ben jij met groentepap of met fruitpap begonnen? Van K&G heb ik vernomen dat het beter is om met groentepap te beginnen omdat ze dat blijkbaar beter verteren.

Groetjes

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 21:31

dag wanda

ja dat zal wel een hele aanpasing zijn he terug gaan werken ,

ik ben aan het zien voor onthaalmoeder te worden 11 januwari komt er iemand kijken dus nog even wachten .

ik ben met fruitpap begonnen op 14 weken en dan op 19 weken met groenten pap fruit ging iets beter dan de groenten maar dat komt goed

yanni heeft nu zijn ritme gevonden om 7:30 zijn eerste pap 240 om 11:30 12:00 aardappelen dan om 15 uur fruitpap en dan rond 18:00 19:00 zijn laaste pap zo doet hij het nu 4 dagen is wel plezant ze

ja echt he hij groeit gelijk kool niet te doen ik kan mij niet meer voorstellen dat ze zooo klein geweest zijn niet te doen e

alle vele groetjes christel yannike

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 21:05
Wanda

Online Status
Hoi Christel,

Alles goed?

Vanaf welke leeftijd mag je zowel groente- en fruitpap geven?
In het begin is het eerst ofwel groentepap ofwel fruitpap he.

Vorige week dronk Amber haar flesjes bijna volledig leeg. Ze krijgt 180 water en 6 schepjes. Maar sinds vorige vrijdag drinkt ze maar 1x op de 5 haar flesje uit. Nu laat ze meestal een 60 à 70 ml over.
Zeker 's avonds, dan valt ze altijd in slaap en krijg ik haar niet wakker om verder te drinken.
Maar ik denk niet dat ik me zorgen moet maken want ze is hele dagen goed gezind en lacht en brabbelt veel.

Zeg, blijkbaar zijn we de enige mama's uit de vlaamse ardennen want er heeft nog niemand anders gereageerd.

groetjes

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 13:07

elaba wanda

yanni was 20 weken of ik gaf het alle twee groenten en fruitpap .

in het begin wat moeilijk zo wat een ritme maar dat was een goede week kwaad werk altijd pap vragen maar nu niet meer :) gelukkig he
ze moeten ook leren he wand appemmoes moet hij niet hebben nog 4 keer een proberen en zit dan aan 10 keer maar als ik dat maak nee dan eet hij niet zo goed . komt wel

ja wij zijn percies de enige hier van de vlaamse ardenen zou mij verwonderen mss komen er wel nog

jaja woensdag is yanni 6 maandwat gaat het allemaal zoooo rap he

voor je het weet dan kruipen ze en die zwangerschap bleef maar duren

veele groetjes

christel en yannike

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 21:53
Wanda

Online Status
Hoi Christel,

Volgende week heb ik een weekje verlof met kerst. Het gaat plezant zijn nog eens een weekje met mijn meisje.
Ik mis haar wel hoor als ze naar de creche gaat.

Morgen gaan we gaan kerstshoppen. Leuk hé zo kleertjes gaan kopen voor ons baby'tje.

vele groetjes

Link naar deze reactie
06/01/2008 @ 17:48
Wanda

Online Status
Hey Christel,

Al een tijdje niets van je gehoord. Hoe gaat het met jullie?

Amber is begonnen met groentepap te eten en de ene keer gaat het al wat beter dan de andere keer. Vandaag heeft ze haar potje volledig uitgegeten maar ze had nog honger en ze heeft dan nog een halve fles gedronken.

Vorige week heeft ze de windpokken gehad maar ze is er niet ziek van geweest.

Groetjes en tot de volgende keer

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 11:08

hey wanda

ja we hebben het heel druk gehad yanni ziek ....

begonnen zondagnacht 31/12/07 kressen wenen niet te troosten wij naar een dokter van wacht oei heeft bronchit vol met slijmen neus verstopt echt zielig dan maandag zelf naar mijn kinderarts geweest moest ik weer puffers geven had van de andere dokter een siroop gekregen moest ik niet meer geven maar hebt dat toch gedaan zo een lepelke per dag dat de slijmen toch los komen he dan nog bloed moeten nemen . ja dan zaterdag morgend ik zie aan zijn oren dat hij rode vlekjes krijgt ik dacht ooo dat is niks maar tot een uur of 15 uur dan stond hij helemaal vol
wij weer naar dokter vanwacht maar was een kinderarts
hij dacht dat het netelroos is maar was niet zeker moest afwachten tot vandaag maar is zachtjes aan het weg trekken dus netelroos moet erg jeuken en prikken ocharme . dus het was echt heel druk en het houd niet op hé

woendag weet ik het reseltaat van het bloed dus nog even wachten van wat hij alergies is hé .

en hoe was het bij jouw je nieuwejaar

vele groetjes christel en de zieke yanni

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 12:09
cindy

Online Status
hallo dames
mag ik hier ook komen meeschrijven
ik ben cindy woon in oudenaarde en mama van 3 kindjes
anouk is 10 jaar virginie is 8 jaar en kenji is 5 jaar
ik ben onthaalmoeder dus als je info wil om zelf te starten vraag maar he
groetjes cindy

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 13:45

hallo

cindy je bent hier meer als welkom hoor en eigelijk ook wat geroepen wand ik ben ook aan het zien voor onthaalmoeder te worden dus mss kan je mij helpen vrijdag komt er iemand kijken dus dan weet ik al wat meer .

en alles goed met de kindjes ?

groetjes christel

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 13:38
cindy

Online Status
hey christel
ga je voor onthaalmoeder onder een dienst
dan mag je 4 voltijdse kindjes opvangen,de dagvergoeding bedraagt 15,39€ voor een volle dag
als je nog vragen hebt stel ze maar
groetjes cindy

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 21:03
Wanda

Online Status
hallo , juist even testen want het lukte niet meer

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 21:16
Wanda

Online Status
Hallo dames,

Ik heb gisteren en vanavond al meerdere keren proberen antwoorden maar het lukt niet goed om te verzenden.

Christel,

Spijtig dat Yanni ziek is. Weet je de uitslag al?
Amber heeft gelukkig geen last van haar windpokken alleen een beetje van haar verkoudheid.

Cindy,

Leuk dat er nog iemand reageert. Hoe gaat het ermee?
Waar ben je gevestigd in Oudenaarde? Mijn man is van Bevere dus we kennen Oudenaarde redelijk goed.

Groetjes

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 10:11

hallo wanda en cindy

oei, ja ik had gisteren ook problemen met de site maar kon wel antwoorden .

hoelang ben je al onthaalmoeder ?
ja is onder een dienst die komen morgen kijken is van kav,dus ben keer benieuwd wat ze gaan zeggen. er is hier een groot te kort in brakel zeggen ze dus ja.ik moest zelf al voor yanni 2 jaar op een wachtlijst staan dermee het idee voor onthaalmoeder te worden. plaats zat is op de 2de verdieping 70 vierkante meter voor de kindjes alleen zou wel genoeg zijn he.

vele groetjes

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 13:16
cindy

Online Status
hey wanda
ik woon in nederename

hey christel
ik ben al 4 jaar om en doe het nog steeds even graag
er komt wel veel bijkijken je moet veel geduld hebben en dan vooral met sommige ouders
met de kindjes is alles ok
en bij jullie
groetjes cindy

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 10:02

hey cindy

heb ik zeer :) ze zijn dus gisteren komen kijken was toch positief moest een solistatie papier invullen en weer sturen heb ik bij deze al gedaan en ze gaan me terug contacteren . het duurd 3 maand zijden ze vooraleer je mag beginnen oja hebben tijd he . hoeveel kindjes vang jy op ? en u inkomen ongeveer de maand ? als ik dat mag vragen he .
met yanni is alles goed de bloed was heel goed op niks alergies dus das super e

vandaag baby zwemmen de eerste les ben zooo benieuwd e

groetjes

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 13:32
cindy

Online Status
hey christel
ik vang momenteel 7 kindjes op waarmee ik aan een volledige bezetting kom
mijn inkomen hangt af van hoeveel dagen verlof de ouders nemen, hoeveel de kindjes ziek zijn;zelf eventueel verlof maar mag nu niet klagen
jij moet wel uw eigen kindje meerekenen wat natuurlijk een opvangplaats minder is
als je nog vragen hebt stel ze gerust
groetjes cindy

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 08:32
Wanda

Online Status
Hallo dames,

Lang geleden dat we iets van elkaar gehoord hebben hé.
Waarschijnlijk hebben jullie het ook zo druk.

Christel,
Hoe staat het ondertussen met de start voor je opvang? Heb je al meer nieuws?

Hoe gaat het nog met de kindjes bij iedereen? Wij moeten maandagavond terug naar K&G. Ik ben al benieuwd.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >