volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/12/2007 @ 21:18![]() | Mama's uit vlaamse ardennen ? hallo zijn er hier soms mama's van de vlaamse ardenne brakel , ik ben mama van yanni bena 6 maand en ik zoek wat gezelschap op internet . mvg christel ![]() |
| 12/12/2007 @ 21:16 Wanda | Hoi Christel, Ik ben Wanda en ik woon in Asper-Gavere. Op 22 augustus ben ik bevallen van een dochtertje Amber. Hoe gaat het met jullie? Groetjes, Wanda ![]() |
13/12/2007 @ 12:24![]() | dag wanda alles heel goed ze ze groeien heel rap yanni is sebiet 6 maand en alles goed blij jullie groetjes christel |
| 17/12/2007 @ 21:06 Wanda | Hey Christel, Vorige week heb ik het heel druk gehad. Het was nl mijn eerste werkweek na mijn zwangerschapsverlof. Dus het was eerst wat zoeken om alles goed georganiseerd te krijgen. Je hebt gelijk dat ze heel rap groeien. Amber wordt volgende zaterdag al 4 maand. Dan begin ik ook met groentepap. Ik ben al benieuwd. Ben jij met groentepap of met fruitpap begonnen? Van K&G heb ik vernomen dat het beter is om met groentepap te beginnen omdat ze dat blijkbaar beter verteren. Groetjes |
| 19/12/2007 @ 21:05 Wanda | Hoi Christel, Alles goed? Vanaf welke leeftijd mag je zowel groente- en fruitpap geven? In het begin is het eerst ofwel groentepap ofwel fruitpap he. Vorige week dronk Amber haar flesjes bijna volledig leeg. Ze krijgt 180 water en 6 schepjes. Maar sinds vorige vrijdag drinkt ze maar 1x op de 5 haar flesje uit. Nu laat ze meestal een 60 à 70 ml over. Zeker 's avonds, dan valt ze altijd in slaap en krijg ik haar niet wakker om verder te drinken. Maar ik denk niet dat ik me zorgen moet maken want ze is hele dagen goed gezind en lacht en brabbelt veel. Zeg, blijkbaar zijn we de enige mama's uit de vlaamse ardennen want er heeft nog niemand anders gereageerd. groetjes |
| 21/12/2007 @ 21:53 Wanda | Hoi Christel, Volgende week heb ik een weekje verlof met kerst. Het gaat plezant zijn nog eens een weekje met mijn meisje. ![]() Ik mis haar wel hoor als ze naar de creche gaat. Morgen gaan we gaan kerstshoppen. Leuk hé zo kleertjes gaan kopen voor ons baby'tje. vele groetjes ![]() |
| 06/01/2008 @ 17:48 Wanda | Hey Christel, Al een tijdje niets van je gehoord. Hoe gaat het met jullie? Amber is begonnen met groentepap te eten en de ene keer gaat het al wat beter dan de andere keer. Vandaag heeft ze haar potje volledig uitgegeten maar ze had nog honger en ze heeft dan nog een halve fles gedronken. Vorige week heeft ze de windpokken gehad maar ze is er niet ziek van geweest. Groetjes en tot de volgende keer |
| 07/01/2008 @ 12:09 cindy | hallo dames mag ik hier ook komen meeschrijven ik ben cindy woon in oudenaarde en mama van 3 kindjes anouk is 10 jaar virginie is 8 jaar en kenji is 5 jaar ik ben onthaalmoeder dus als je info wil om zelf te starten vraag maar he groetjes cindy |
| 09/01/2008 @ 13:38 cindy | hey christel ga je voor onthaalmoeder onder een dienst dan mag je 4 voltijdse kindjes opvangen,de dagvergoeding bedraagt 15,39€ voor een volle dag als je nog vragen hebt stel ze maar groetjes cindy |
| 09/01/2008 @ 21:03 Wanda | hallo , juist even testen want het lukte niet meer |
| 09/01/2008 @ 21:16 Wanda | Hallo dames, Ik heb gisteren en vanavond al meerdere keren proberen antwoorden maar het lukt niet goed om te verzenden. Christel, Spijtig dat Yanni ziek is. Weet je de uitslag al? Amber heeft gelukkig geen last van haar windpokken alleen een beetje van haar verkoudheid. Cindy, Leuk dat er nog iemand reageert. Hoe gaat het ermee? Waar ben je gevestigd in Oudenaarde? Mijn man is van Bevere dus we kennen Oudenaarde redelijk goed. Groetjes ![]() |
| 11/01/2008 @ 13:16 cindy | hey wanda ik woon in nederename hey christel ik ben al 4 jaar om en doe het nog steeds even graag er komt wel veel bijkijken je moet veel geduld hebben en dan vooral met sommige ouders met de kindjes is alles ok en bij jullie groetjes cindy |
| 14/01/2008 @ 13:32 cindy | hey christel ik vang momenteel 7 kindjes op waarmee ik aan een volledige bezetting kom mijn inkomen hangt af van hoeveel dagen verlof de ouders nemen, hoeveel de kindjes ziek zijn;zelf eventueel verlof maar mag nu niet klagen jij moet wel uw eigen kindje meerekenen wat natuurlijk een opvangplaats minder is als je nog vragen hebt stel ze gerust groetjes cindy |
| 24/01/2008 @ 08:32 Wanda | Hallo dames, Lang geleden dat we iets van elkaar gehoord hebben hé. Waarschijnlijk hebben jullie het ook zo druk. Christel, Hoe staat het ondertussen met de start voor je opvang? Heb je al meer nieuws? Hoe gaat het nog met de kindjes bij iedereen? Wij moeten maandagavond terug naar K&G. Ik ben al benieuwd. Groetjes |
volgende pagina >

Mama's uit vlaamse ardennen ?

. ja dan zaterdag morgend ik zie aan zijn oren dat hij rode vlekjes krijgt ik dacht ooo dat is niks maar tot een uur of 15 uur dan stond hij helemaal vol