Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/01/2008 @ 11:48 Mamalijn ![]() | Proficiat nog met je zwangerschap en met de eerste verjaardag van je kleintje! Liefs, Mamalijn |
| 07/01/2008 @ 20:17 SMDJ ![]() | hey ellen proficait he geniet ervan voor u kindje haar verjaardag he ![]() ![]() ![]() |
| 07/01/2008 @ 20:17 SMDJ ![]() | hey ellen proficait he geniet ervan voor u kindje haar verjaardag he ![]() ![]() ![]() |
| 07/01/2008 @ 20:32 Mamalijn ![]() | Hoi Ellen, jouw verhaal zou het mijne kunnen zijn!! ![]() Liefs, Lijn |
| 08/01/2008 @ 15:59 evelien | ok nieuws hé ![]() gisteren ben ik 2 test gaan halen van clear blue... ik had me voorgenomen van morgen ( de 9ste moet ik normaal mijn duiveltjes krijgen ) voor t eerst te testen, gisterennacht niet geslapen en vanmorgen maar getest... en ik had al een heel duidelijk kruisje ![]() ![]() ![]() ![]() en ze zeggen een kruisje is een kruisje dus ik ben zwanger ![]() ![]() ![]() ik kon het echt niet geloven ben pas 6 december gestopt met de pil( natuurlijk mercilon) en van de eerste keer al raak!!! |
| 08/01/2008 @ 19:51 SMDJ ![]() | hey iedereen evelien proficiat he geniet ervan he ellen ja de symptomen beginnen soms met momenten heb vooral last van men borsten en moe voor de rest alles super hier ze ![]() ![]() |
| 08/01/2008 @ 21:10 evelien | dank jullie wel, ik hoop dat het voor je zus ook lukt! ik kon het niet geloven zo snel, vind het erg voor de mensen die jaren proberen..... ![]() ik moet nu opzoek naar een goede gyn in hasselt |
| 09/01/2008 @ 14:17 SMDJ ![]() | hye iedereen leen proficiat he evelien hoe voel je je nu ellen wat lastig he hopelijk moet je niet te lang meer zwijgen he |
| 09/01/2008 @ 20:31 evelien | hey kelly ik zal voor je duimen, mercilon is idd een lichte pil misschien heb je deze keer prijs meid ![]() ik voel me goed alleen last van de buik, krampjes enz maar voor de rest heel goed, beetje moe ook maar goed te doen, ik ben helaas nog niet wijzer geworden bij het zoeken van een gyn ![]() dikke X aan jullie allemaal ![]() |
| 10/01/2008 @ 09:57 Mamalijn ![]() | Jakkes, wat een eng verhaal... Maar goed dat je daar nog bijtijds weg bent gegaan!! Liefs, Mamalijn |
< vorige pagina | volgende pagina >

zwanger worden na 5 jaar mercilon

er door gekomen dus ik ben niet zwanger, 

Lijn
voor u kindje haar verjaardag he