< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » we zouden heel graag een kindje willen

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
we zouden heel graag een kindje willen
25/12/2007 @ 11:28

Online Status Bekijk profiel
Snuitje,

Veel sterkte joh!

Het is goed om hier alles eens neer te schrijven, en nee, je verdiend dit zeker en vast niet! Al 4 jaar aan het proberen ... moet een helse weg zijn die je al hebt afgelegd. Ik zit aan 1,5 jaar, en ik wordt er soms al van.

Hopelijk kan je snel bij de gyne terecht zodat zij je zo snel mogelijk verder kan helpen!

Probeer toch nog te genieten van kerst, misschien dat de afleiding je wel goed doet

grtjs
Inge

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 09:45
snuitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
gisteren bij dokter geweest, weer geen eisprong gehad, lange cyclus afwachten heeft geen nut, 39 dagen was genoeg (vorige cyclus was 66 dagen geworden en dat ging ze me niet weer aandoen) dus kmocht direct met primulot-medicatie weer beginnen vandaag ALS bloedtest negatief was. Dus bloedgenomen en vandaag gebeld... ja negatief. Eeerlijk gezegd: het raakt me niet. Ik wist het en dus is het geen teleurstelling.... wel een teleurstelling de bevestiging dat ik geen eisprong gehad heb, en dat die primulot mijn lichaam niet op gang krijgt. Vanaf bloeding begin ik met Clomid om eileiders te stimuleren en eitjes te doen rijpen.

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 10:45

De moed niet opgeven snuitje,

misschien lukt het deze keer wel!

Ik denk dat iedereen jouw nieuwejaarswens wel kent ... net zoals iedereen hier natuurlijk.

Veel sterkte nog

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 10:54
snuitje

Ja dat klopt, maar 2008 zal een goed jaar worden ... we gaan verhuizen dan, en zwanger geraken!

En jij...je nod nadert he, voel je al iets?

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 14:15

Hey snuitje,

Ik voel wel wat, maar jammer genoeg hetgeen ik wel eens meer voel wanneer m'n eraan komen.

Het enigste verschil nu is dat ik al een tijdje wel 100 x naar het toilet zou kunnen/moeten. (meestal voor een mini-plasje )
Maar of dat een teken van is, daar twijfel ik wel heeel hard aan.

Ik heb ook suikerziekte, en meestal vanaf het begin van een zwangerschap zouden mijn waardes sterk moeten dalen, ook dit is niet het geval.

Heb mijn hoop er deze keer niet op gezet, zo kan het ook geen al te grote teleurstelling worden.

Aan iedereen alvast een prettig eindejaar!

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 14:31
snuitje

ja vaak plassen kan een symptoom zijn, heb ik ook al gehad, maar was in mijn geval geen symptoom...

en idd als je suikerziekte hebt en die waardes niet gezakt zijn, dan kun je beter niet hopen... dan is de klap niet zo zwaar he... Maar ik duim wel voor je !

Prettige feestdagen en fijn weekend eerst nog !

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 08:46
Elise

hoi inge

zijn je al gekomen. Ik had gisteren steken en krampjes in mijn buik. maar dat heb ik normaal niet met ongi zijn. Dus ik ben bang dat het er ook aan zit te komen. Maar ja we zien het wel. Kan altijd nog wat anders zijn.

liefs elise

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 12:07

Hoi Elise,

Bij mij nog geen te zien, maar is nog wel enkele dagen te vroeg. Ik zit altijd aan een cyclus tussen de 28 en de 30 dagen. (mijn banner is ingesteld op 28 dagen)
Meestal voel ik het van te voren wel aankomen, en nu precies ook, dus...

Voor jouw wordt het heel spannend. Hopelijk blijven bij jouw de duiveltjes weg morgen!

Ik voor je!!
Hou ons zeker op de hoogte hé.

grtjs,
inge

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 13:10
Elise

Nou ik blijf toch voor je duimen.
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ik zit op dit moment toch thuis en heb niet zoveel te doen. Dat helpt alleen niet dan ga je alleen maar na denken.

jullie horen het wel

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 13:10
Elise

Nou ik blijf toch voor je duimen.
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ik zit op dit moment toch thuis en heb niet zoveel te doen. Dat helpt alleen niet dan ga je alleen maar na denken.

jullie horen het wel

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 13:15

Hey Elise,

Waar woon je ergens?
Ik zit al vanaf begin november thuis. Ben pas geopereerd aan mijn rug. Moet normaal gezien de 14e januari terug gaan werken als alles goed is.

Dan heb je idd veel tijd om na te denken hé. Ik zou wel 100x per dag de computer aanzetten en hier op het forum rondhangen.

grtjs,

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 18:13
Elise

Hoi inge,

ik woon in amstelveen. En zit al ruim 1 jaar thuis en ben al ruim 2 jaar ziek. (visuele handicap) dus vooral chronische vermoeidheid en geen bazen die mij willen houden na 2,5 jaar mij uitgebuit te hebben. Heb net mijn eigen massagesalon opgestart waar ik in januari echt in kan gaan beginnen. Heb er wel zin in ik ben het zo zat dat thuis zitten.
Waar woon jij? Een operatie aan je rug. Hernia of iets? denk je dat je half jan. al weer kan gaan werken? Zou wel fijn zijn.

Ps. nog steeds niet ongi. en een heel fijn maar raar gekriebel in mijn buik. Maaar ben nog steeds bang dat het gewoon mijn zijn.

liefs elise

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 00:30

Hey Elise,

Leuk, je eigen salon te hebben binnenkort!
Zal voor jouw inderdaad wel niet zo gemakkelijk zijn om met/voor bazen te werken. Je wordt al snel als slechte werker bekeken en afgedankt hé, of dit nu terecht is of niet .

Had 2 problemen in mijn rug.
Een hernia (waar ze niks aan gedaan hebben wegens te veel risico) en een beschadiging van mijn onderste ruggewervels. Daar hebben ze dan een implantaat gezet.
Die operatie is wel goed gelukt, want van die pijn ben ik vanaf. Nu is er nog wel een andere soort pijn, op een andere plaats. Nu is het wat uitproberen om ook daar vanaf te geraken (pilletjes, spuit,..).

Ik hoop maar dat werken zal lukken. Maar dat zal ik toch zelf moeten ondervinden met het weer te gaan doen vrees ik.
Mijn baasje zal in ieder geval wel content zijn denk ik

Nog 1 dag, en het is zover! Hopelijk blijven je weg.
Echt wel spannend. Ik in ieder geval!

grtjs,

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 00:31

Oh ja,

Ik woon in België, in St.Job. Weet nie of je dat dorpje kent. Ligt ten Noorden van Antwerpen, vlakbij de nederlandse grens eigenlijk.

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 08:46
Elise

Hoi inge,

ja dat plaatstje zegt mij wel iets. ik ken het verder niet.

Heb vanmorgen een test gedaan . Maar die was helas nog negatief. Ik wordt er alleen steeds zekerder van dat het wel zo is. Gisteren ff met eenvriendin geklets die ook zwanger is geweest en die heeft mijn buik gevoel. Ik heb echt last van mijn banden, wordt om de haverklap misselijk en Mijn borsten worden steeds gevoeliger. En het belangrijkste natuurlijk dat mijn nog zijn weg gebleven. Dus nog maar ff wachten.

Liefs elise

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 08:56
Elise

Ik denk dat bijna iedereen uit belgie kmt. het is toch ook een belgische site. Maar ik vind deze site redelijk veel leuker dan de nederlandse site. Die is voor mij als slechtziende niet zo duidelijk.

liefs elise

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 10:37

Hey Elise,

Ziet er goed uit voor je!! Zou over enkele dagen nog eens een testje ertegen aan gooien als ik jouw was.

Ik voel ondertussen helemaal niks meer. Nog een dag of 3 te gaan voor mij.

Er zijn toch ook wel wat nederlandse vrouwen op de site hoor. En jullie zijn hier natuurlijk allemaal welkom (van mij dan toch )
We hebben tenslotte allemaal dezelfde droom hé, een .

Wel, ik nog voor je, en volgens mij zou je wel eens kunnen zijn!

grtjs,
Elise

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 10:38

grtjs,
Inge bedoel ik!!!

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 11:08
Elise

Ja ik denk het ook. klinkt allemaal wel positief. Maar vorige keren dat ik een test had gedaan werd ik die dag ongi. maar Toen had ik ook al rugkrampen gehad zoals je ongi wordt. en die blijven nu uit. gelukkig. Ik blijf hopen.

groetjes elise (toch ja dat is goed

Link naar deze reactie
31/12/2007 @ 00:08

@ Elise:

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >