< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » 7 weken en 4 dagen zwanger wie nog meer

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
7 weken en 4 dagen zwanger wie nog meer
13/01/2008 @ 11:40
Sandra

Online Status Stuur bericht
Hoi Mar,

Mooi dat je uitslagen goed waren. Oh ik dacht dat je pas wat kon zien vanaf week 12 maar dan is dat zeker alleen als ze het hartje willen horen dat dat dan vanaf een week of 12 pas te horen is, nou ja dan zie ik dinsdag vast weer een mooie baby op t scherm .
Ik moet zeggen dat ik deze weken best wel verwarrend vind hoor, ik groei eigenlijk helemaal niet en ik voel nog steeds niks boven mn baarmoeder uitkomen, ben wel misselijk elke dag eigenlijk, gelukkig hoef ik niet vaak over te geven maar toch, tja en verder alleen maar moe. Ik kan me nog nergens aan vast klampen zeg maar van oh mn buik groeit dus er gebeurt ook iets.

Ik heb het boek Zwanger en daar staat bij week 11 ook dat je waarschijnlijk inderdaad nog niks voelt je buik is amper gegroeit en je moet nog een week op de echo wachten. Nou ja nu gaat dat voor ons niet op omdat we vaker een echo hebben gelukkig maar t zal dan toch allemaal wel normaal zijn.

Ik denk stiekum af en toe ook wel na over namen hoor, ben nog steeds best wel voorzichtig met het praten over de toekomst maar t wordt wel steeds beter nu ik richting de 3 maanden ga en toch een beetje uit de gevarenzone ben.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik zit bij het Martini ziekenhuis in Groningen bij dr. Gerards.

Dames als het goed is gaan we nu de leuke tijd toegemoet

doei doei

Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 16:57
Mar

echo
Hallo

Ik had met 9 weken 4 dagen een uitwendige echo en zag echt wel een hoofdje en lijfje en kloppend hartje hoor! Misschien dat je inwendig wat meer ziet, maar de verloskundige vond het in ieder geval goed genoeg.
Sandra kan me voorstellen dat je opziet tegen werken. Ik had dat ook, maar moet eerlijk zeggen dat ik me sinds afgelopen weekend beter ben gaan voelen en het werken dus ook best goed gaat. Ik sta voor een kleutergroep, dus best intensief en ook wel tillen en dergelijke.
Succes met de test. Hopenlijk is alles goed. Ik heb in middels wel mijn bloeduitslagen binnen (zonder downtest) en alles was in orde.
Fijn weekend

Mar
Link naar deze reactie
11/01/2008 @ 15:57
Sandra

Hoi Tamara,
En hoe is het gegaan?

Je moest vandaag heen toch?

Ik heb tot nu toe steeds inwendige echo's gehad een uitwendige echo is volgens mij vanaf een week of 12 pas nuttig omdat er weinig te zien is anders tenminste dat is wat mij verteld is.
Ik heb nog af en toe last van misselijkheid en inderdaad moet ik dan ook snel de frisse lucht in en wat water drinken anders gaat t mis.

Ik ben nog steeds wel erg moe moet ik zeggen. Nu na drie weken vakantie heeeeeeeeerlijk moet ik as maandag weer aan de slag ik werk vier dagen per week. T zal wel een opgave worden denk ik.

As. dinsdag heb ik een intake en een echo bij de verloskundige dat is de eerste afspraak daar. Ik ben dan uhh 11 weken en drie dagen dus ik vraag me af of ze op de echo iets kunnen zien als ze die uitwendig doen tenminste. Ik hoop dat nog steeds alles in orde is maar op zich voelt het allemaal erg goed moet ik zeggen.

Nou ik hoor van jullie doei doei

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 11:11
Tamara

Online Status
Hoi allemaal,

Mar, bij mij is het mis gegaan op 7,5/8 weken. Maar ik begon wel gelijk te bloeden na mijn 7e week. En uiteindelijk was er toen op de echo alleen een vruchtzakje te zien en geen vruchtje. Ik heb nu gelukkig geen bloedingen maar wel buikpijn. A.s vrijdag hebben we een afspraak en ik hoop zo dat alles er goed uitziet.

Sandra, mijn borsten worden maar groter en groter. Sinds vanochtend is mijn misselijkheid ook begonnen. Als ik merk dat ik misselijk ga worden moet ik gelijk een frisse lucht gaan halen anders moet ik echt overgeven. Ik wilde dat het gelijk al vrijdag was zodat we de echo kunnen krijgen. Heb je voor het laatst een inwendige of een uitwendige echo gekregen? Ik schaam me dood bij die inwendige echo's.

Gr,
Tamara
Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 18:38
Droopy

Online Status Bekijk profiel
hallo Sandera
is het ook jou eerste kindje ?.
welke gynecoloog heb jij ?.
ik ben ook volop ana het wachten op de volgende echo hoor.
maar ik mag pas 21 Februari gaan das nog een dikke maand weg ;)
31 jan mag ik op controle bij de huisarts hoor ik het hartje weer maar alles zal zeer rap voorbij gaan

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 10:01
Sandra

Hoi Mariella,

Wij zijn even ver he dat is wel grappig, vandaag 10 weken en 2 dagen alweer. De vorige keer hebben ze bij mij een echo gedaan bij 5.5 week toen zat alles nog op zn plaats niks aan de hand zei de gyn. Ik vloeide al af en toe vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Het was de ene keer oud bruin bloed en de andere keer helder rood bloed. Ook had ik best wel pijn in mn buik. Na twee weken begon ik weer meer te vloeien en mocht ik weer komen en toen was er geen hartactie te zien. De gyn vertelde dat ik toen 5.5 week was maar dat kon helemaal niet want ik moest al twee weken verder zijn. T was dus niet goed gegaan. De gyn zei toen dat het bij 7 a 8 weken fout was gegaan maar volgens mij was het bij 5.5 week al niet goed.

Mijn collega had met 8 weken een echo toen ze bij de gyn vandaan thuis kwam had ze buikpijn en vloeide ze wat. Ze mocht die vrijdag daarom wel even weer komen. Het hartje klopte toen niet meer en het was dus mis gegaan.

Helaas weet ik uit ervaring van mezelf en anderen dat als het mis gaat je vaak twee weken later pas krampen krijgt en gaat vloeien. Het zal per persoon ook wel verschillen denk ik. Maar wat ik nu een paar keer heb meegemaakt is dat t kindje al niet meer leefde en dat de symptomen gewoon door gingen dus als je niet toevallig een echo hebt die twee weken weet je dus van niks. Je bent gewoon misselijk en alle kwaaltjes die je normaal ook hebt.

Jeetje dus jij bent al aan het shoppen geweest, nou ik nog helemaal niet hoor. Ik pas nog gewoon in al mn kleding heb nog helemaal geen dikke buik of zo nee ik hoef voorlopig nog een zwangerschapskleding aan hoor. Jij wel? dat is wel heel snel hoor bij een eerste. Je baarmoeder komt vaak bij de 12e week pas boven je schaambeen uit of zo hihi. Nou voorlopig kan ik gewoon mn eigen broeken aan misschien over een paar weken de knoop los maar verder nog niet hoor.

Uit zelfbescherming sta ik ook nog niet bij de prenatal hoor, het kan nog altijd mis gaan we zijn de 13 weken nog niet door. Ik vind het sowieso wat vroeg om nu al inkopen te gaan doen. Mn schoonmoeder riep ook al oh ga je nu ook kleertjes kopen, nou nee echt niet!!!
Ik moet er niet aan denken dat hier dingen klaar staan voor t kindje en dat het dan mis gaat, dat lijkt me vreselijk.

Nee hoor eerst even die Down test 23 januari en dan de 20 weken echo
kijken of alles mooi dicht en goed is. Misschien dat ik daarna wel even ga kijken voor kleertjes.

Misschien is het wel een beetje te voorzichtig hoor en iedereen is daar verschillend in maar toch......

He Tamara, ik heb de laatste dagen ook weer meer last van mn borsten ook ben ik best nog wel vaak misselijk hoor, vooral s'avonds rond een uur of 17.00 als ik eten moet maken o vreselijk is dat ik zie zo tegen eten op.

Zo ik ga een weekje op vakantie doei doei
groetjes Sandra

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 09:58
Sandra

Hoi Mariella,

Wij zijn even ver he dat is wel grappig, vandaag 10 weken en 2 dagen alweer. De vorige keer hebben ze bij mij een echo gedaan bij 5.5 week toen zat alles nog op zn plaats niks aan de hand zei de gyn. Ik vloeide al af en toe vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Het was de ene keer oud bruin bloed en de andere keer helder rood bloed. Ook had ik best wel pijn in mn buik. Na twee weken begon ik weer meer te vloeien en mocht ik weer komen en toen was er geen hartactie te zien. De gyn vertelde dat ik toen 5.5 week was maar dat kon helemaal niet want ik moest al twee weken verder zijn. T was dus niet goed gegaan. De gyn zei toen dat het bij 7 a 8 weken fout was gegaan maar volgens mij was het bij 5.5 week al niet goed.

Mijn collega had met 8 weken een echo toen ze bij de gyn vandaan thuis kwam had ze buikpijn en vloeide ze wat. Ze mocht die vrijdag daarom wel even weer komen. Het hartje klopte toen niet meer en het was dus mis gegaan.

Helaas weet ik uit ervaring van mezelf en anderen dat als het mis gaat je vaak twee weken later pas krampen krijgt en gaat vloeien. Het zal per persoon ook wel verschillen denk ik. Maar wat ik nu een paar keer heb meegemaakt is dat t kindje al niet meer leefde en dat de symptomen gewoon door gingen dus als je niet toevallig een echo hebt die twee weken weet je dus van niks. Je bent gewoon misselijk en alle kwaaltjes die je normaal ook hebt.

Jeetje dus jij bent al aan het shoppen geweest, nou ik nog helemaal niet hoor. Ik pas nog gewoon in al mn kleding heb nog helemaal geen dikke buik of zo nee ik hoef voorlopig nog een zwangerschapskleding aan hoor. Jij wel? dat is wel heel snel hoor bij een eerste. Je baarmoeder komt vaak bij de 12e week pas boven je schaambeen uit of zo hihi. Nou voorlopig kan ik gewoon mn eigen broeken aan misschien over een paar weken de knoop los maar verder nog niet hoor.

Uit zelfbescherming sta ik ook nog niet bij de prenatal hoor, het kan nog altijd mis gaan we zijn de 13 weken nog niet door. Ik vind het sowieso wat vroeg om nu al inkopen te gaan doen. Mn schoonmoeder riep ook al oh ga je nu ook kleertjes kopen, nou nee echt niet!!!
Ik moet er niet aan denken dat hier dingen klaar staan voor t kindje en dat het dan mis gaat, dat lijkt me vreselijk.

Nee hoor eerst even die Down test 23 januari en dan de 20 weken echo
kijken of alles mooi dicht en goed is. Misschien dat ik daarna wel even ga kijken voor kleertjes.

Misschien is het wel een beetje te voorzichtig hoor en iedereen is daar verschillend in maar toch......

Zo ik ga een weekje op vakantie doei doei
groetjes Sandra

Link naar deze reactie
06/01/2008 @ 12:19
Mar

Hallo
Hallo Tamara

Fijn dat je wat eerder mag komen. Ik kan me goed voorstellen dat je dat graag wilt als je al een miskraam gehad hebt. Mijn moeder heeft er drie gehad voor ze mij kreeg. Gelukkig ziet het er voor mij wel wat beter uit, want ik vloei niet (wat zij 9 maanden lang had) en de eerste miskaam van haar ben ik al voorbij. Wanneer was het bij jou misgegaan? Ik heb gisteren zo'n angel sounds besteld, zodat je thuis ook naar het hartje kunt luisteren. De meningen hierover zijn verdeeld, maar ik ben niet van plan om hem iedere dag te gebruiken of zo, maar net op die twijfelmomenten kan het waarschijnlijk wel geruststellen. Hoop ik dan maar... Ik heb 1 zwangerschapsbroek bij prenatal gekocht, maar de lekkerste is van het merk noppies. Wij hebben hier een speciaal positiewinkeltje wat oa dit merk verkoopt, maar ik zag ook dat ze het bij de babydump verkopen en misschien nog wel meer plaatsen. Die was wel wat duurder (vond het op zich nog mee vallen 50 euro) maar zit zoooo lekker. Ik heb het even bij twee broeken gelaten. Heb van de week ook wel twee shirts gekocht maar daar ben ik nog niet dik genoeg voor! Maar was in de opruiming en vond ze zo leuk.

groetjes Mar
Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 19:26
Tamara

Online Status
Hoi Meiden,

Sandra, echt leuk dat alles perfect is gelopen bij de gyn. Ik ben vandaag wezen winkelen, oo meid er zijn echt schattige spullen voor de baby´s!!!Helaas moet ik er nog even mee wachten. Wij gaan zoals je weet volgende week voor het laatste keer naar de gyn en ik hoop natuurlijk dat alles er goed uitziet. Ga je altijd naar de gyn of moet je vanaf nu naar een verloskundige?

Mar, wij hebben onze afspraak op 17.01 bij de verloskundige om naar het hartje te luisteren. We wilden zo graag wat eerder omdat ik al een miskraam heb gehad. Wat gaat de tijd soms zo langzaam he?
Waar heb jij je zwangerschapbroeken gekocht?

Meiden laatste paar dgn voel ik echt veel steken links en rechts, jullie ook? En mijn borsten doen deze week vooral in de avond nog meer pijn.

Groetjes
Tamara
Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 18:25
Mar

Hallo
Hallo Sandra

Ik heb al een week of 3 zwangerschapsbroeken! De eerste 2 weken omdat ik zo misselijk was dat ik er niets aan kon hebben en nu begin je het echt wel te zien. Ik had al van begin af aan een opgeblazen onderste stuk buik vanaf mijn schaambeen. Dat is nog niet veel goter geworden, maar het stuk daarboven groeit goed. Terwijl ik echt niets anders eet. Als ik strakke kleding aan heb zie je het echt wel. Hier is het ook de eerste. Ik voel me trouwens sinds gisteren beter. Ik heb weer wat meer energie en minder last van misselijkheid, gelukkig. Ik moet maandag namelijk weer gaan werken. Ik heb 28 januari een afspraak. Dan ben ik 13 weken, maar goed. Voor de 20 weken echo hebben wij nog geen afspraak.
Fijn weekend (en vakantie toch ook nog als ik het goed heb?)
groetjes Mar
Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 10:09
Sandra

Hoi Mariella,

Wij hebben voor 23 januari een afspraak voor de 12 weken echo
en de nekploometing. We krijgen dan waarschijnlijk ook meteen de uitslag van de Down test. Ik heb voor 12 maart een afspraak voor de 20 weken echo.

Heb jij al een buikje vanaf je schaambeen zeg maar? Ik heb van mezelf of een buikje maar volgens mij wordt het vet echt op mn buik nu wel wat meer. Nog niet vanaf het schaambeen, ik voel mn baarmoeder nog niet of zo. Ze zeggen ook dat dat meestal vanaf week 12 is of zo met de eerste. Ik kan niet wachten tot dat moment er is hoor

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 16:14
Mar

Hallo
Hallo Sandra

Fijn dat het er goed uitzag! Ja dat meten kan nog wel eens een paar mm schelen he? Ik heb vandaag ook mijn eerste keer bloed laten prikken. Ik hoef nu pas eind januari terug naar de verloskundige. En jij?

Fijn weekend

groetjes Mariella
Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 11:08
Droopy

Online Status Bekijk profiel
23 weken
Hallo ik heb Gisteren Mijn derde Echo gedaan.
Ik was Op tien weken zwanger dat ik het pas wist.
het kindje Is blijkbaar gemaakt op onze Huwelijks nacht.
wij zijn er zeer Gelukkig mee.
alles bleek zeer goed te zijn. onze datum is uitgerekent op 1 mei 2008.
ik kan al niet meer wachten hoor hihi :).
groetjes kelly

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 10:25
Sandra

Heeej allemaal,

Kom net bij de gyn vandaan en alles is in orde. T kindje was duidelijk te zien, hartje klopte en het bewoog volop hihi. Echt heel mooi om te zien. Vandaag de eerste bloedafname gehad wat iedereen gewoon krijgt. Wij gaan dus wel de Down test doen we hebben er goed over nagedacht en wij wilden het wel weten. Ze kijken naar mn leeftijd en ik ben 33 dus op zich niet zo heel veel aan de hand en de bloedtest en dan over twee weken de nekplooimeting. Adh. daarvan komt een percentage. Bij 1 op de 200 is de kans verhoogd dus we hopen dat we daar ver boven zitten. Op zich is zo'n test nooit zeker maar er zijn volgens mij ook geen testen die wel met zekerheid kunnen zeggen of je kindje Down heeft of niet het blijft afwachten.

We weten ook nog niet bij welke kans we een vruchtwaterpunctie gaan doen of niet hoor dat beslissen we dan wel weer. In maart moet ik voor de 20 weken echo en dan kunnen ze zien of er afwijkingen zijn aan de rug of hoofd enz. Ik heb een verhoogde kans op Spina Bifida dus daarom slik ik nu ook meer foliumzuur dan je normaal moet slikken.

Maar tot nu toe ziet alles er perfect uit. Volgens de echo was ik nu 10 weken en het kindje 31mm crl. Maar ja dat hangt helemaal af van de manier van meten want ze kwam eerst op 26.3mm en 9 weken en 2 dagen en ik ben dus 9 weken en 6 dagen vandaag. Maar goed alles normaal dus.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 14:10
Tamara

Online Status
Hoi Sandra,

Hey Sandra heb je eindelijk overgegeven. Hier alles ok, ik heb volgende week pas weer een afspraak maar dat weet je nu onderhand wel he Ben gisteren nog wel naar een verloskundige gegaan en daar hebben ze een beetje bloed genomen om mijn ijzerhalte te bepalen. We konden het hartje nog niet luisteren maar ik heb al een afspraak gemaakt over 4 weken.

@Mar, gisteren hebben ze aan mij ook gevraagd of ik een nekplooitest wilde laten doen maar mijn antwoord was al gelijk NEE. Ik heb zoveel op het internet gelezen dat de uitslagen gewoon geen zekerheid geven. Ik wil niet 9 mnd in de zenuwe zitten!!!

Groetjes allemaal
Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 10:42
Mar

Hallo
Hallo Sandra

Lief jouw berichtje. Veel succes morgen! Toevallig moet mijn nichtje ook morgen, maar die is waarschijnlijk al wel wat verder. Zij was voor 22 juli uitgerekend. Wij gaan de test voor Down niet doen. Wij zijn allebei 29 jaar en het komt niet in de familie voor, dus dan is de kans erg klein. Ik werk bovendien op een mytylschool en zie daar veel meer voorbij komen dan alleen down. Veel daarvan is te vroeg geboren of heeft tijdens of na de bevalling een hersenbloeding gehad. Dan heb je aan een goede uitslag voor down ook niks, gaat het alsnog mis. Niks in het leven is zeker en de kinderen bij ons op school zijn ook allemaal erg gelukkig. Wel een zware last voor ouders, maar goed garantie krijg je nou een keer niet op je kind Dit is hoe wij er over denken, maar ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die die test wel graag willen laten doen.

groetjes Mar
Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 10:28
Sandra

Hoi Mar,

Ik vandaag ook 9 weken en 5 dagen zwanger spannend allemaal. Ik moet morgen voor de echo dus ben best wel zenuwachtig. Hoop zo dat alles goed is. Gister voor het eerst een keer overgegeven bah. T ging zo goed hahaha. Nou ja ik maar ongerust omdat ik bijna niet misselijk was nou de laatste dagen voel ik het constant dat gevoel van misselijkheid. Ik groei nog niet maar ja dat mag ik ook nog niet verwachten. Mn borsten beginnen wel weer meer zeer te doen dus volgens mij groeien ze weer NOG GROTER pfffff maar goed. Ik ben ook wel wat meer moe dan voorheen en het liefste lig ik de hele dag filmpie kijken of boekkie lezen op de bank . Ik ben deze week en volgende week nog vrij, maandag gaan we een weekje naar België en dan moet ik weer gaan werken.

Nou ik laat t nog wel even horen hoe het gister is gegaan. Ik ben aan de ene kant heel zeker dat het goed is, ik vloei niet heb geen krampen en mn gevoel is goed maar toch ben ik bang dat t zometeen niet goed is en dan is de klap zo vreselijk hard dus ik ben toch nog een beetje voorzichtig.

We zijn al een heel stuk richting de 13 weken!!!

Weten jullie al of jullie de test gaan doen voor Down?

Link naar deze reactie
02/01/2008 @ 16:59
Mar

ook 2 aug uitgerekend!
Vandaag de echo gemaakt, omdat ze dachten dat ik al verder was (dat heb je met een onregelmatige cyclus) maar ik had redelijk gelijk: vandaag 9 weken en 4 dagen. Zo klein, zo lief en een kloppend hartje. Wat waren wij opgelucht. Nog even spannend, maar goed deze eerste weken hebben we in ieder geval gehad. En we hebben nu een fotootje van onze uk. Iedereen verder een super nieuwjaar, dat alle babytjes lekker nog even blijven zitten en straks gezond en wel er uit mogen komen. groetjes Mar
Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 12:04
Marinka

leuke kleding ook voor een maatje meer
ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben de winkel ingestapt om zwangerschapskleding te bekijken. Nu koop ik normaal mijn kleding bij de grote maten afdeling en dacht dus echt dat ik op de afd. voor positiekleding niets te zoeken had. Maar het tegendeel is waar. ik pas echt makkelijk in maat 46 en 48 positie kleding. met zo'n rekbare broekband die nu nog veel te gtroot is. maar door de uitverkoop waren de 2 broeken die ik leuk vond met 50 % afgeprijsd.(miss etam in dit geval)
Ik had er warm van . Ik bedoel is 7 weken zwanger niet te pril , maar ja waarom negatief denken. Dus ik heb ze gekocht.
mijn vriend moest er hard om lachen. toch bekende hij dat hij het super vindt dat ik er zo op een heerlijke ontspannen manier mee bezig ben. wat een schat is het toch. heerlijk dat ik met hem mag trouwen en deze zwangerschap mag beleven.

Op 1 januari brengen wij onze beide ouders op de hoogt van het mooie ,prille en blijde nieuws. Ik ben zo benieuwd naar hun aller reactie.

fijn weekend groetjes Marinka

Vermoedelijke bevalling op 22/08/2008.
Al 54 weken en 4 dagen zwanger (136.77% ver), nog 14 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 19:16
Wini

Online Status
Hoi hoi dames,

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.

Ook ik weet sinds 3 weken dat ik zwanger ben, ben nu ruim 7 weken zwanger van mijn tweede kind. Maandag 7 januari mag ik voor de eerste termijnecho.
Vind het wel heel erg spannend, want in mij heb ik nog een miskraam gehad. Het kindje zou toen 8,5 weken zijn.

Ik heb ook last van verminderde eetlust. Normaal at ik altijd 's ochtends een boterham met hagelslag, maar ik moet er nu echt niet aan denken. Ik hou het nu maar bij een cracker met een beetje suiker.

Ben vandaag op pad geweest voor zwangerschapsbroeken, mijn spijkerbroeken zitten al echt beroerd. Wel erg lastig als je een maatje meer hebt, die verkopen ze niet overal. Heb nu 1 broek van Noppies (wat zijn die duur). Morgen ga ik nog even bij Promiss en Miss Etam kijken

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >