Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/01/2008 @ 10:08 massx ![]() | mag dat ook al bij 3 maanden??? sinaasolie?? |
| 18/01/2008 @ 10:51 fifi | vraagje @ "jufnel" of anderen natuurlijk is mandarijnolie ook goed? Heb die van biover, daar staat ook bij slaapbevorderend, of haal ik toch beter sinaasappel of bergamot? |
| 18/01/2008 @ 12:54 massx ![]() | die sinaasappel, daar stond niet bij slapeloosheid... bij manderijn wel! |
| 18/01/2008 @ 19:48 Kyra ![]() | Bedankt voor jullie reacties. Na de zoveelste slapeloze nacht ga ik nu echt op zoek. Welke werkt het beste? Mandarijn, sinaasappel of bergamot? Groetjes! |
| 18/01/2008 @ 20:24 massx ![]() | ik heb die manderijn gekocht, maar als je leest wat daar op staat mag niet op de huid komen kan irritatie geven handschoenen dragen....???heel natuurlijk?? |
| 21/01/2008 @ 12:32 fifi | dat van die huid staat er bij mij niet op op de babymassage deden ze het zelfs onder de olie omwille van ontspannend effect. bij ons heb ik het op een doekje gedaan en dat ligt in de hoek van zijn bedje. Hij slaapt al enkele nachten beter. Maar of het aan de olie ligt weet ik niet, wij gebruiken dus mandarijn van La Drôme Provencale |
| 25/01/2008 @ 20:14 massx ![]() | hoi, hier slaapt hij wel rustiger sinds die druppels en tot half zes vanaf 23.oo |
| 26/01/2008 @ 16:32 massx ![]() | ik had te hard geroepen.... Ik ga dinsdag ook naar een osteophaat, wie weet helpt het! |
| 27/01/2008 @ 08:26 Kyra ![]() | Hoi Massx, we hebben ook over een osteophaat nagedacht, weet alleen niet zo goed wat ik ervan kan verwachten. Ben benieuwd of het helpt bij jouw zoontje. Groetjes! |
| 27/01/2008 @ 11:01 massx ![]() | ik laat het weten! |
| 29/01/2008 @ 08:56 massx ![]() | Hij sliep vannacht door tot 6.45 ![]() |
| 29/01/2008 @ 17:30 massx ![]() | hj heeft vanmiddag bijna 2uur geslapen i.p.v een half uur |
| 30/01/2008 @ 15:49 Kyra ![]() | o wat goed zeg! Echt fijn om te lezen. Ik kan me goed voorstellen dat je niet weet wat je overkomt. Houden zo! Ik ga er ook over nadenken. Groetjes! |
| 30/01/2008 @ 20:05 Mira | Hier nog steeds heeeeeeeeeeel slecht slapen. Ik zit er momenteel helemaal doorheen en ben op doktersadvies nu thuis. Vannacht was hij bijna elk uur wakker..ik weet het echt niet meer. Gillend en overstuur was hij. Volgende week naar osteophaat..misschien helpt dat. Dit gaat nu al 5 maanden zo..gek wordt ik ervan. Nu lijdt mijn werk er ook nog onder. Ik ga zo maar naar bed, paar uur slaap pakken. Liefs Miranda |
| 03/02/2008 @ 09:09 Kyra ![]() | Hoi, Ook wij gaan maandag een afspraak maken bij een ostheopaat.? Groetjes en veel rust en slaap toegewenst! |
< vorige pagina | volgende pagina >

1 jaar en nog steeds niet doorslapen!!!

ga ik nu echt op zoek.
.
Is vreselijk blij en lief, heb mijn kind weer terug kan wel huilen.....