Hey dames,
De gyn heeft bloeddruk genomen, gewicht gemeten, even een gesprekje gehad over hoe ik me voelde, of alles goed gaat en dan toch even een kleine echo

.
De babytjes groeien mooi gelijk op. Deze keer was het de eerste X dat ik ze mooi naast elkaar kon zien. de vorige keren hadden ze precies nog plaats zat, maar dat is blijkbaar toch aan het minderen nu

Ze waren beiden een 15 cm, de hoofdjes een 3 cm breed. Gelijk het zou moeten zijn zei hij.
Dat ik moest opletten voor m'n gewicht is iets wat mijn endocrinoloog zei. Hij had zo'n schema'tje waar ik nu net iets boven het gemiddelde uitkom (weeg nu 67 kg). Maar idd, zoals jullie zeggen. Dat schema'tje is gebasseerd op 1 kindje, niet op 2.
E., goed nieuws hé!! Weten jullie zondag weeral wat te doen

Ik

superhard met je mee dat het deze ronde raak is!!!!
Sijsje, was bij jouw alles ok? Kan je het nu van de daken schreeuwen?
Kreeg gisteren te horen dat mijn schoonbroertje zijn vriendinnetje per ongeluk heeft zwanger gemaakt. Ik weet dat het niet mooi van me is, maar ik was om te ontploffen. heb er gewoon bij geweend

Om een lang verhaal kort te maken; mij schoonbroer is verslaafd ??geweest?? aan de drugs. Vorig jaar opgepakt door de politie omdat hij een laberatoriummetje had thuis (woont nog bij zijn ouders) waar hij zelf vloeibare drugs maakte. Heeft dan een tijdje in de gevangenis gezeten, dan in een afkickcentrum (waar hij werd geschorst omdat hij betrapt was op het gebruik van drugs). Is zich dan niet meer gaan aanmelden wanneer het moest met het gevolg dat hij nu heel der dagen thuis zit, dag in, dag uit op zijn bed ligt. Niet werkt, een berg schulden heeft en geen rotte frank (trekt ook niks van dop ofzo) Zijn vriendin (19 jaar) werkt wel. Zijn proces komt er nog aan, dus misschien weer de gevangenis in ...
Eerlijk gezegd vindt ik dat er massa's mensen zijn die veel meer recht hebben op een beebje dan zij. Zoals jij E.
Misschien reageerde ik ook wel zo omdat we zelf bijna 2 jaar hebben moeten proberen eer het zover was. Ik had echt zoiets van; NEE, nu is het ons moment! Egoïstisch hé
Maar goed, hun kindje wordt verwacht eind februari, enkele maanden na de onze, dus hebben ze er toch een neefje/nichtje bij waar ze fijn mee zullen kunnen spelen.
Precies genoeg geklaagd en gezaagd hier hé
Tot snel!
grtjs,
Inge