Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 12/03/2008 @ 13:49 E. ![]() | Hallo, Ik kon me gisterenavond al niet meer inhouden, maar helaas negatief getest, ik zal een superlange cyclus hebben.. nu snel komen! Groetjes |
10/03/2008 @ 21:12![]() | Hey dames, E., voorlopig geen bijwerkingen van de Clomid. Hopen maar dat het zo blijft. Spannend!!!! Hopelijk ben je gewoon hé! ![]() Sijsje, alles ok? grtjs, Inge |
< vorige pagina | volgende pagina >

zwanger worden en diabetes

moeten doorbreken. Ik snap je wel hoor, ik ben zelf ook niet helemaal zeker dat ik hem gevoeld heb, wie weet hou ik mezelf voor de gek. Ik had gewoon één dag enorm veel vruchtbaar slijmverlies en heb daar dan maar m'n eisprong van gemaakt. 't Was ook de dag die m'n banner als eisprong aangaf. Maar zoals je zegt, mss zijn we er soms teveel mee bezig en vergissen we ons. Laat ons hopen van niet. Trouwens, ik vind het niet meer dan normaal dat jij er zo vaak mee bezig bent, want je bent nu al zolang aan het proberen. En met die Clomid nog een factor erbij waardoor je er meer aan denkt!

.. En mijn man wil absoluut dat ik eens op controle ga, hij wil ook gerustgesteld worden.
Ik heb net naar het secretariaat van de gyn gebeld en ik mag gaan op 29/04, nog heel lang dus, maar het is ook een superdrukke praktijk, dus niets aan te doen. (het is trouwens bijna onmogelijk om de gyn zelf aan de lijn te krijgen) Hopelijk heb ik tegen dan toch al de 

En wij hadden zo graag 1 jaar leeftijdsverschil gehad, het worden al zeker 3 schooljaren-verschil.