[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
05/01/2008 @ 09:32![]() | Hoi Wendy, Vanaf wanneer begin je juist te temperaturen? Na je of vanaf dat deze beginnen?grtjs, Inge |
| 22/12/2007 @ 11:04 patries | Hallo, ik kom voor de eerste keer eens kijken op jullie forum. Ben 27 jaar en sinds 3 jaar ben ik gestopt met de pil( na een gebruik van ruim 10 jaar). nu zijn mijn vriend en ik dit jaar januari begonnen met de medische onderzoeken-molen,en alles blijkt vooralsnog "goed" te zijn. D.w.z bloed oke,bij partner alles goed,goede samenlevingstest,regelmatige cyclus en noem maar op!! krijgen we te horen dat we een kans van 48% hebben op een natuurlijke zwangerschap,Is dit nu echt kansberekening ofzo? Dus wij trouw iedere maand klussen om de 2 dagen van de 6e tot de 21e dag,zouden we de meeste kans van slagen hebben? Het zou nu een kwestie van tijd moeten zijn,alleen word de teleurstelling iedere maand groter,vooral omdat mijn lichaam een spelletje met me speelt( zal iedereen wel zo ervaren).fijn dat je er eens met anderen over kunt kletsen,groetjes |
[Reageer]

dolgraag een eerste kindje
of vanaf dat deze beginnen?

)
bent! Hou me zeker en vast op de hoogte.