[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 24/02/2008 @ 20:32 jong moederke ![]() | hoi Ik ben wel niet zwanger maar werk ook via dienstencheques. Geen idee wanneer je thuis mag blijven maar tja zal ook afhangen denk van hoe het werk ervaren word denk. Is nogal best zwaar werk he om echt tot je laatste te doen... En als je gyn vind dat het beter is dat je stopt kan zij je zwangerschapsverlof normaal dacht ik toch vervroegen he? Bv als je opening hebt of kans op vroeggeboorte... Vind wel fijn contact te hebben met nog mensen die werken met dienstencheques... Hebben jullie toevallig zin om mee te babbelen op mijn forum? Er zitten daar nog vele mama's die werken met dienstencheques.... Altijd welkom en is vrijblijvend... http://www.gezinsforum.be Groetjes Ilse |
| 20/02/2008 @ 14:02 Annemie | hallo bij ons mag je werken tot de week voor de bevalling maar als je dat kunt vol houden dat weet ik niet wand ik ben vroeger gestopt ook omdat is ziek ben |
| 23/12/2007 @ 19:09 peggy ![]() | Bij ons moest je stoppen op zes maanden maar ik was al vele vroeger thuis. Kvind dat nu niet bepaald werk om te doen als je zwanger bent allé toch ni op een ander :) Jij bent echt een lotgenoot dus je mag me eens mailen als je wil , peggy210275@hotmail.com kunnen we eens kletsen over het werk hehehehe. Is zien of jij hetzelfde moet doen als ik? Groetjes |
| 23/12/2007 @ 18:49 anoniem | hey zijn er hier soms mama's die ook werken met dienstencheques?? hebben jullie heel jullie zwangerschap mogen werken?? zo niet wanneer zijn jullie moeten stoppen. werk niet via interim. werk met een contract onbepaalde duur |
[Reageer]

dienstencheques