volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/12/2007 @ 11:36![]() | Hey Elise, Ik kan je jammer genoeg niet helpen met je vraagjes, maar laten we hopen dat je bent hé! Fijne feestdagen nog! ![]() Inge |
| 25/12/2007 @ 12:45 Donnie ![]() | Merry x-mas! Klinkt veelbelovend als ik dat zo lees! Spannend voor je joh! Ben benieuwd... Bij bij! |
| 26/12/2007 @ 07:50 jokske ![]() | onpasselijk met vlagen had ik deze keer ook, maar ja, van wat dit juist komt weet ik niet. Afwachten geblazen hoor! zou zo graag al eens testen! maar ga het niet doen |
volgende pagina >

vraagjes

bent hé! 
. De vorige ronde (1e ronde na stoppen met de pil) had ik allerlei kwaaltjes: pijnlijke borsten, misselijk, steken in de lies, ongi-pijnen, ... Toen bleek het gewoon ontpillen te zijn. Ik heb wel gelezen op verschillende sites dat bijvoorbeeld misselijkheid niet alleen 's ochtends is, maar eerder in vlagen. Het kan dus best wel dat je zwanger bent hoor. Ik lees hier ook op meerdere topics dat de kwaaltjes niet de hele dag aanhouden, maar soms wel en soms niet. En je temperatuur is alvast goed hé. Zolang die niet gaat dalen, ziet het er goed uit. Laat je niet teveel intimideren door je schoonouders. Het is leuk dat ze een kleinkind willen, maar ze zullen toch ook de natuur moeten respecteren. 't Is niet echt fair als ze druk op je leggen om zwanger te worden!
laten we dat nog maar ff zo houden. ik ben al de hele dag vanaf 2 uur vannacht misselijk
en het gaat maar niet over. Misschien heb ik gewoon iets fout gegeten. maar ik denk het niet. mijn buik voelt zwaar aan alsof die banden er nog zitten. Nog geen rugpijn gehad zoals je ongi moet worden. Ik merk wel dat mijn rug stijf wordt het is een zwakke plek.