< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » vraagjes

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
02/01/2008 @ 07:56
Kellyken

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
proficiat elise en geniet er van he!!!!!!

Hey allemaal ik hoop dat er mij iemand kan helpen!
ik heb deze morgend een clear blue test gedaan, wel te vroeg ik weet het! ik heb mijn nod pas maandag en het is nu nog maar woensdag...
maar ik denk (hoop) dat gisteren de innesteling was! bij het afvegen was er een klein beetje roos bloed mee. had ook steken in mijn buik en voelde me echt raar, draaien een beetje misselijk, moe.
ik heb al enkele dagen van die symptomen ze, en omdat ik zo nieuwsgierig was en zo graag een baby'tje wil heb ik deze morgend getest.
normaal moet er een + teken komen als je zwanger bent, bij mij stond daar waar de verticale streep moest komen onderaan 2 bolletjes.
heeft iemand dit ook meegemaakt? en wat zou dit kunnen beteken?
ik ga zeker binnenkort nog eens een test doen! maar zou nu graag willen weten of die bolletjes ook iets beteken.
ik hoop echt dat ik snel duidelijkheid krijg want ik sta hier te trillen!

happy new year allemaal!!!!!

Link naar deze reactie
01/01/2008 @ 21:43
Elise

dank je meiden,

sijsje ik heb gisteren nog een keer getest ik had het gevoel dat die test van zondag niet goed was gegaan.

liefs elise en de rest succes en goede vruchtbaarheid in 2008

Link naar deze reactie
01/01/2008 @ 17:51
dizz

Van harte meid en succes voor de anderen!

Fijn 2008

dizz

Link naar deze reactie
01/01/2008 @ 15:38
Sijsje

Online Status Bekijk profiel
Hey Elise,

Een hele dikke proficiat meid! Heb je opnieuw getest of ben je naar de HA gegaan? Geniet alleszins van dit zalige gevoel!

Groetjes,
Sijsje

Link naar deze reactie
31/12/2007 @ 11:04

Hey Elise,

SUPER!!!! Proficiat!
Zal een fantastisch eindejaar worden voor je.

Link naar deze reactie
31/12/2007 @ 08:01
Elise

Yes, yippie We zijn zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik weet alleen niet waar ik mijn banner kan aanpassen kan iemand mij dit vertellen. Ik kom er niet uit.(ben waarschijnlijk gewoon te trillerig)

De gene die nog moeten testen toy toy toy.

Liefs elise

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 18:54
Kellyken

ja je hebt gelijk elise.
binnen enkele dagen nog eens een test doen hemissschien had je nog niet voldoende hcg.
ik duim voor jou!

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 13:16
Elise

Ik snap wel wat je bedoelt. je wilt het zo graag. De eerste keer voor mij dat het niet zo was. Was is helemaal van slag, maar nu heb ik redelijk in de hand. Maar ik mag wel degelijk hopen maar zodra ik ongi ben. 1 sec huilen en dan weer verder met mijn leven. Anders neemt het zo´n bezit.

gr

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 13:11
Elise

Ik heb vanmorgen getest. Maar was nog negatief. Heb wel het gevoel dat het zo is. Heb redelijk opgezette buik(wordt erger narmate de dag vorderd), mijn buik voelt 10kilo zwaarder aan. last van mijn borsten steeds heviger met vlagen. Misselijk met vlagen rond etens tijd of het nou ´s morgens of ´s avonds is. Dus het is afwachten maar de hoop is er zeker.

liefs elise

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 12:31
Kellyken

ok elise bedankt!!
ik ga me proberen inhouden om toch niet op de eerste dzg te testen, hehe ik hoop dat ik kan wachten, want ik voel echt veel en ik heb er zo een hoop op (ik weet dat ik niet zo neig zou mogen hopen, maar het is moeilijk he) ik heb wel een clearblue test liggen en naart schijnt zijn die heel gevoelig. er zijn al geweest die enkele dagen voor de nod al positief testen. maar ja elk lichaam is anders he.
ik zie dat jouw nod er al is! ik duim voor jou!!! of weet je het al?
fijne feestdagen!!!

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 12:21
Elise

kellyken

ik zou met de derde dag rekening houden. In ieder geval als je het over je NOD hebt. Want De kans is groot dat je als het de 3de dag is en je gaat testen dat je officieel nog voor je NOD test. dan is de kans zowiezo heel klein dat het positief is.

Groetjes elise

Link naar deze reactie
30/12/2007 @ 12:16
Kellyken

hey, ik heb een vraagje, en niet over een steekje
maandag 10 december ging ik 's morgens naar toilet en toen had ik een heel klein beetje bloedverlies, daarna niets meer.
dinsdag weer hetzelfde.
woensdag waren mijn maandstonden volledig doorgebroken
maar wanneer zijn mijn maandstonden nu eigenlijk begonnen volgens jullie?
ik zou het graag weten omdat ik maandag 7 januari zou willen testen, maar heb ik dan mijn nod fo niet??
mschien nog een tip, ik heb mijn eisprong maandag 24 december gevoeld.
alvast bedankt voor jullie antwoorden en ik wens jullie allemaal een vruchtbaar 2008!!!!!

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 19:01
Sijsje

Hey Inge,

Ik kan je ook niet helpen. Bij mij stond het er ook ineens, zonder dat ik er iets voor deed. Ik zou idd eens bij je instellingen kijken (bij gegevens aanpassen of babyclub bovenaan).

Groetjes,
Sijsje

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 14:09
Elise

inge ik zou het niet weten. ik heb niks gedaan en in eens stond het er. dus sorry misschien dat je in gegevens aanpassen of profiel aanpassen dat kan veranderen.

groetjes elise

Link naar deze reactie
29/12/2007 @ 14:01

Hallo,

Even een vraagje dat met het forum zelf te maken heeft. Ik wist niet goed waar hem te stellen dus...

Hoe krijg ik het tekstballonetje bij mijn naam gezet zodat er berichtjes kunnen verstuurd worden?

grtjs,
inge

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 14:14
Sijsje

Hoi,

Ik ben idd ook 25. Ik heb nog niet zoveel vrienden die al aan kinderen denken, maar toch een aantal (drie vriendinnen ofzo). 't Lijkt me niet zo leuk om de enige te zijn en dus niemand te hebben waar je mee kan praten.

Het is bij ons de tweede ronde, maar 'k heb er geen idee van of ik regelmatig ben, want ik heb 8 jaar de pil genomen en van daarvoor weet ik het niet meer. Ik denk wel dat ik regelmatig was, anders zou ik het me waarsch wel herinneren.

Zoals Marije zegt kan je evt op andere topics ook aansluiten, bv een NOD topic ofzo. Daar heb je nog veel meer lotgenoten om mee te babbelen!

Veel succes nog met je NOD,
Sijsje

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 12:56
Elise

marije je hebt gelijk. dat is niet overzichtelijk. Maar ik had heb het nou eenmaal gedaan. dus kan het niet meer terug draaien. Je mag af en toe best ff zeuren hoor.

Inge ja dat klopt nog twee dagen en dan testen.

liefs elise

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 11:18

Zoals ik eerder al zei klinkt het hoopvol.

Maar laten we nou niet voor elk steekje wat we voelen een nieuw topic openen maar een bestaand topic zoeken en daar je vraag stellen.. Word zo ontzettend onoverzichtelijk zo..

Sorry voor mn gezeur.

Link naar deze reactie
28/12/2007 @ 10:42

Hey Elise,

Lekker spannend!
Hopelijk kan je ons goed nieuws brengen voor het nieuwe jaar.

Ik heb op je banner gezien dat je normaal nog 2 dagen voor je NOD bent, klopt dat?

Wel, ik duim alvast voor je!

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 17:46
Elise

En nog een dag zonder laten we dat nog maar ff zo houden. ik ben al de hele dag vanaf 2 uur vannacht misselijk en het gaat maar niet over. Misschien heb ik gewoon iets fout gegeten. maar ik denk het niet. mijn buik voelt zwaar aan alsof die banden er nog zitten. Nog geen rugpijn gehad zoals je ongi moet worden. Ik merk wel dat mijn rug stijf wordt het is een zwakke plek.

Joske is jou ook nog weg gebleven??

Ik vind het nou wel spannend worden heb vandaag een test gekocht. Ga ik nog niet gebruiken, maar dan is hij in iedergeval in huis. Zondag kan ik testen, maar eigenlijk wil ik nog 1 week langer wachten. dan weet ik zeker dat ik het niet in mijn hoofd haal.

ik blijf
liefs elise

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]