Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/08/2008 @ 15:08 Muis ![]() | mel, het zal dan waarsch.de laatste keer zijn. Normaal moeten ze rond de 19 à 20 zijn (heb ik horen zeggen) groetjes en succes |
| 27/08/2008 @ 22:34 Muis ![]() | idd nouki, ik had dat niet gelezen dan zou ik ook realistisch reageren groetjes |
| 28/08/2008 @ 20:07 Waterman | Hey, Muis, ik zal terug een korte periode moeten spuiten. Zaterdag ben ik dus begonnen met de puregon en decapeptyl. Vandaag terug echo gehad, de PU zal waarschijnlijk voor maandag of woensdag zijn en de TP dan voor vrijdag of zaterdag. Zaterdag heb ik terug een echo. Moest de TP zaterdag (06/09) zijn is het wel op de trouwdag van mijn zus, maar het stadhuis en de kerk zijn pas in de namiddag dus zal ik wel niet alles missen. Heb vandaag een echo rotdag achter de rug. Ik geef les in het middelbaar en vandaag kregen we op de personeelsvergadering te horen welke vakken we in welke jaren moeten geven. Bleek dus dat ik vier vakken (Nederlands - Engels - geschiedenis en PAV) moet geven van het eerste tot het vierde jaar en in ASO, TSO en BSO. Bovendien moest ik 3 nieuwe vakken voorbereiden. Dit vond ik toch wel iets van het goede teveel. Zeker aangezien er heel wat jongere collega's zijn die pas 2 jaar les geven en een veel betere opdracht hadden. Ik dus in tranen uitgebarsten. ![]() Nu ben ik niet iemand die snel grommel over mijn opdracht, maar na 8 jaar vond ik ook wel dat het eens tijd was om eens hetzelfde vak te mogen geven. Zolang ik les geef heb ik al alle jaren nieuwe vakken en dan komen er jonge collega's en om hen niet te zeer te belasten wilt men hen ook niet te moeilijke klassen geven. Wij (ik en andere colllega's) hebben dit vroeger wel moeten doen en we zijn er sterker uitgekomen. Door 1 klas te wisselen met een een lieve collega, heb ik toch één vak minder voor te bereiden. Sorry voor mijn klaagzang, maar het moest mij eventjes van het hart. Voel deze keer ook wel een verschil met de spuitjes van vorige keer. Heb nu veel meer last van mijn buik en heb soms ook steekjes. Misschien dat ik hierdoor vandaag zo emotioneel heb gereageerd. Maar ik ga uit van derde keer goede keer en hoop dat ook ik over ca. 9 maanden een baby'tje mag vasthouden.Groetjes, Kim ![]() |
| 29/08/2008 @ 07:51 Waterman | Hey Nouki, Ze hadden wel begrip voor mijn situatie en hebben dan gezocht naar een oplossing maar ze zagen er geen. Er is wel een jongere collega met wie gewisseld kon worden maar hij heeft geen Engels op zijn diploma en zou an geen volledige opdracht gehad hebben. Gelukkig heb ik een klas Engels met een collega kunnen omwisselen zodat ik terug mijn klas Engels van vorig jaar (3de jaar) heb en dus geen nieuwe klas Engels (2de jaar) moet voorbereiden. Op school weten ze dat ik met IVF bezig ben en hebben begrip vor mijn situatie. Ze maken er nooit een probleem van als ik later ben owv de echo's of een dag uit ben bij PU en TP. Op dat vlak mag ik totaal niet klagen. Groetjes! |
| 29/08/2008 @ 12:45 Nathie | Mel, succes dinsdag met de punctie. Dat ziet er alvast goed uit hé. Hopelijk zit er een sterk embryooke tussen. Waterman, dat is inderdaad niet zo leuk altijd die verandering en meer werk voor jou. Zeker in deze periode hé. Gelukkig zijn ze wel begripvol met je IVF. Muis, nog een weekje geduld. Nouki, wie weet? Anders vol goede moed er terug tegenaan hé!!! Kloef, geniet van je volgende echo maandag. Zo, tot de volgende keer dames, hier geen nieuws van mijn kant. Aan het wachten op de volgende echo 22/09. |
< vorige pagina | volgende pagina >

IVF 2008

? hadden jullie ook veel witverlies, precies rauw eiwit, ik had dat vandaag en ben bang dat mijn eitjes al aan het springen zijn
maar ze mogen er stilletjesaan al uit hoor van mij want mijn buik doet soms echt wel pijn maar ik heb het er voor over hoor

en hoop dat ook ik over ca. 9 maanden een baby'tje mag vasthouden.

, viel bijna van mijn stoel, nu is het aan mijn vriend hé

maar ik vind het zeer goed dat je zo positief blijft, echt chapeau