Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/08/2008 @ 10:31 elisa | Hey meiden, Nogmaal bedankt voor jullie steun. Om misverstanden te vermijden.. Ik heb reeds 1x mijn regels gekregen na de laproscopie en de curretage. Ik ben op maandag 09/06/08 geopereerd. Op woensdag 11/08 was mijn HCG waarde dan bijna 0 en exact 28 dagen later op 09/07/08 kreeg ik mijn regels. Ik kon het zelf bijna niet geloven omdat ik voordien een onregelmatige cyclus had tussen de 28-32 dagen. Na de check up bij de gynaecoloog was ik gerustgesteld want alles bleek zich heel goed hersteld te hebben. Vandaag ben ik echter weer 8 dagen overtijd. Ik durf niet meer te testen. Ik denk dat ik ga wachten tot in het weekend. Heb ook totaal geen last van kwaaltjes.. Af en toe denk ik mijn borsten te voelen, maar dan vraag ik me af of ik het me niet inbeeld...Indien ik niet zwanger ben hoop ik dat ze snel doorkomen,zodat ik aan de volgende cyclus kan beginnen. Iedereen goede moed toegewenst en aan de toekomstige mama's een hele dikke proficiat, het is jullie echt gegund! Dikke kus |
| 13/08/2008 @ 10:59 Jelana ![]() | woew, flairtej wat een goed nieuws! Eindelijk kan je beginnen genieten hé Voel je ze al bewegen? |
| 13/08/2008 @ 11:00 ENGELMAMA ![]() | super flairtje, zie je wel dat alles toch nog zal goedkomen. we moeten steeds positief blijven denken (ook al is dat niet altijd even makkelijk) ![]() |
| 13/08/2008 @ 11:03 elisa | Flairtje, Een dikke proficiat! Geniet er maar met volle teugen van! Ik hou jullie alvast op de hoogte... |
| 13/08/2008 @ 11:35 Sarah | Hey @ Leentje balen zeg die allergie. Ik heb ook ooit eens exceem gehad en kreeg hier ook cortisonzalf voor. Maar dit is een hormoonzalf die je dus niet mag gebruiken als je zwanger bent. Voor zover mij bekent is. Ik hoop voor je dat die testen niet door kunnen gaan @ Tigris ik ben benieuwd of je pendel uitkomt. Ik hoop het voor je @ Mamzel ik begrijp je reactie een beetje. Ik wilde eerst ook altijd liever een meisje. Daar kun je lekker mee om tutten. Maar nu ik bij de kleuters werk, vind ik jongens eigenlijk veel leuker. Meiden zijn zo nu en dan echt kleine krengetjes. Terwijl de jongens veel liever zijn. Ook valt het me op dat jongens veel meer aan hun moeder hangen als meisjes. Wij hebben alleen nog maar kleine nichtjes, dus een neefje erbij zou wel heel super zijn. Maar ik ben bang dat onze wens ook niet in vervulling zal gaan. Ik weet niet waarom maar ik denk dat wij een meisje gaan krijgen. Ach, als het maar gezond is. @ Flairtje Aangezien tweelingen vaak te vroeg komen. ![]() |
| 13/08/2008 @ 16:08 flairtje ![]() | Ik heb 2 nieuwe echo foto's op mijn profiel gezet! Be ready to fall in love want het zijn charmeurs hoor ![]() |
| 14/08/2008 @ 16:39 Tigris ![]() | Vandaag mijn eerste ovu-test gedaan, maar was heel licht streepje, dus mijn ei komt er stillekes aan, nog een dag of 2 denk ik. Dada, T |
| 14/08/2008 @ 18:52 flairtje ![]() | Super Tigris! Get to work zou ik zeggen ![]() |
| 16/08/2008 @ 12:12 Tigris ![]() | Dag 12 en nog steeds een licht ovu-streepje . . . Morgen dan? ![]() |
| 16/08/2008 @ 22:29 wensje ![]() | @ Tigris Succes!!! En vooral veel plezier.... ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

cyclus na miskraam

Maar ja, daar mag je niet teveel meer aan denken. Maar soms springt die gedachte toch in mij op.

Ik moet het echt gaan geloven hé! IK KRIJG GEWOON 2 BEEBJES!!!
(we moesten nl al om 7u30 bij de gyn zijn
)! Eentje was wel wat cameraschuw vandaag, hij lag met zijn gat naar ons
. Het andere was wel fotogeniek zenne, we hebben weer een prachtige foto van het gezichtje in profiel! 'k Zal zien dat ik dat één dezer nog bij op het profiel zet.
. Goh, iedere dag zei ik tegen mezelf als het woensdag is dan is het niet lang meer, nu zijn we woensdag en het lijkt nog zo lang wachten.
, schattig toch!

Ik hoop van niet want ik wil wel meer dan één kindje. Over opnieuw terug zwanger zijn heeft hij toen niks gezegd.