< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » cyclus na miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
cyclus na miskraam
13/08/2008 @ 10:28

Online Status Bekijk profiel
Blijkbaar wil iedereen hier een
Ik wil 't liefst een meisje, mijn man een jongen. Bij mij in de familie zijn 't ook allemaal meisjes, alle kleinkinderen, behalve mijn neef. En de kinderen van mijn nicht en neef zijn ook allemaal meisjes. Echt schattig.
Bij mijn man is het dan weer het omgekeerde, allemaal jongens
Enfin, we zien wel. Uiteindelijk maakt het allemaal niet zoveel uit. Eerst zien dat we zwanger geraken...

Tigris, ik moest normaal ook niet starten in september, aangezien mijn bevalling voor begin september was. Dus daar denk ik nu wel regelmatig aan. Toch moeten starten, stel dat ik geen miskraam had gehad, dan... Maar ja, daar mag je niet teveel meer aan denken. Maar soms springt die gedachte toch in mij op.

Jelana, succes morgen, maar dat zal wel allemaal in orde zijn hoor.

Groetjes

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 10:31
elisa

Hey meiden,

Nogmaal bedankt voor jullie steun.
Om misverstanden te vermijden.. Ik heb reeds 1x mijn regels gekregen na de laproscopie en de curretage. Ik ben op maandag 09/06/08 geopereerd. Op woensdag 11/08 was mijn HCG waarde dan bijna 0 en exact 28 dagen later op 09/07/08 kreeg ik mijn regels. Ik kon het zelf bijna niet geloven omdat ik voordien een onregelmatige cyclus had tussen de 28-32 dagen. Na de check up bij de gynaecoloog was ik gerustgesteld want alles bleek zich heel goed hersteld te hebben. Vandaag ben ik echter weer 8 dagen overtijd. Ik durf niet meer te testen. Ik denk dat ik ga wachten tot in het weekend. Heb ook totaal geen last van kwaaltjes.. Af en toe denk ik mijn borsten te voelen, maar dan vraag ik me af of ik het me niet inbeeld...Indien ik niet zwanger ben hoop ik dat ze snel doorkomen,zodat ik aan de volgende cyclus kan beginnen.

Iedereen goede moed toegewenst en aan de toekomstige mama's een hele dikke proficiat, het is jullie echt gegund!

Dikke kus
Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 10:46
flairtje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier ben ik weer!

We zijn net terug van de gyn en.... het gaat nog steeds goed! Ik moet het echt gaan geloven hé! IK KRIJG GEWOON 2 BEEBJES!!!

Ze waren heel actief hoor tijdens de echo, de gyn zei dat zij geen last hadden van het vroege uur (we moesten nl al om 7u30 bij de gyn zijn)! Eentje was wel wat cameraschuw vandaag, hij lag met zijn gat naar ons . Het andere was wel fotogeniek zenne, we hebben weer een prachtige foto van het gezichtje in profiel! 'k Zal zien dat ik dat één dezer nog bij op het profiel zet.

Elisa, veel sterkte meid! En wat die cyclus betreft, het zou wel kunnen hoor dat die even ontregeld is hoor. De instelling die je hebt is wel goed, nog even wachten tot het weekend en anders laat ze maar komen dat je opnieuw kan beginnen met een nieuwe cyclus. Mss is het voor jou ook geen slecht idee om de ovu-testjes eens uit te proberen, zo weet je precies wanneer je je menstruatie kan verwachten (14 dagen nadat je ovu-test positief was)

Jelena, veel succes morgen hé! We zullen aan je denken hoor!

'k Heb wel de indruk dat iedereen hier terug met een positieve geest zit! Dat lees ik graag hoor! Een positieve geest in een gezond lichaam is al goed voor half het werk! Ik hoop dat jullie ingesteldheid snel mag beloond worden!

Ik heb eigenlijk altijd 2 jongens gewild, maar het rare was dat ik van het begin van de zwangerschap enorm dacht dat ik zwanger was van 2 meisjes. Een soort voorgevoel zeg maar. Heeft me dik liggen gehad natuurlijk want ik krijg toch 2 jongens

Groetjes
Flairtje

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 10:59
Jelana

woew, flairtej wat een goed nieuws!
Eindelijk kan je beginnen genieten hé

Voel je ze al bewegen?

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 11:00
ENGELMAMA

super flairtje,

zie je wel dat alles toch nog zal goedkomen.
we moeten steeds positief blijven denken (ook al is dat niet altijd even makkelijk)

[Laatst gewijzigd door ENGELMAMA - 13/08/2008 @ 11:00] - Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 11:03
elisa

Flairtje,

Een dikke proficiat!
Geniet er maar met volle teugen van!

Ik hou jullie alvast op de hoogte...
Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 11:30
flairtje

Jaja de beweging is op gang gekomen hier, nog niet duidelijk echt schopjes maar vooral gewoel.

Ja Engelmama... het is een lange weg geweest en aan jou heb ik enorm veel steun gehad. Anou zal ik nooit vergeten! Bedankt voor alles. Je hebt het zelf niet gemakkelijk gehad en dan zo klaarstaan voor andere, het is bewonderingswaardig en ik hoop dat je snel een broertje of zusje voor Anou mag verwachten!

Groetjes
Flairtje

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 11:35
Sarah

Online Status
Hey

@ Leentje balen zeg die allergie. Ik heb ook ooit eens exceem gehad en kreeg hier ook cortisonzalf voor. Maar dit is een hormoonzalf die je dus niet mag gebruiken als je zwanger bent. Voor zover mij bekent is. Ik hoop voor je dat die testen niet door kunnen gaan

@ Tigris ik ben benieuwd of je pendel uitkomt. Ik hoop het voor je

@ Mamzel ik begrijp je reactie een beetje. Ik wilde eerst ook altijd liever een meisje. Daar kun je lekker mee om tutten. Maar nu ik bij de kleuters werk, vind ik jongens eigenlijk veel leuker. Meiden zijn zo nu en dan echt kleine krengetjes. Terwijl de jongens veel liever zijn. Ook valt het me op dat jongens veel meer aan hun moeder hangen als meisjes. Wij hebben alleen nog maar kleine nichtjes, dus een neefje erbij zou wel heel super zijn. Maar ik ben bang dat onze wens ook niet in vervulling zal gaan. Ik weet niet waarom maar ik denk dat wij een meisje gaan krijgen. Ach, als het maar gezond is.

@ Flairtje super dat het zo goed blijft gaan. Ik hoop dat je binnenkort echt lekker kunt genieten van je zwangerschap. Wie weet worden we wel tegelijk mama Aangezien tweelingen vaak te vroeg komen.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 12:31
wensje

Hallo dames!!!

Flairtje...wauw wat gaaf om te lezen dat alles goed gaat...en je ook zelf echt leven gaat voelen..Geniet ervan meid!!!

Elisa...pff wat spannend voor je zeg..knap dat je kunt wachten met testen!!!Zal voor je duimen!!!

Jelana...Ben benieuwd of je de nekplooi meting al hebt gehad!!En was de gyn leuk...toch spannend als je iemand anders krijgt.
Pin je er niet teveel op vast..de uitslag is nooit 100%...als je bijv slecht nieuws krijgt hoeft dat helemaal geen slecht nieuws te betekenen...daarom hebben wij ervoor gekozen om het niet te doen.

Tigris...Het klussen komt eraan..hihi!!Spannend zeg!!En persoonlijk geloof ik wel in de pendels..is 2x uitgekomen...Zal heel hard voor je duimen..!!!

Leentje...voor jou het vervelende wachten weer aangebroken..succes!

Thrallgi...Super zo'n positieve gyn..geeft jezelf ook weer meer kracht!!Succes!!!

Ben hier bezig met de eerste babywas voor ons kleine
Wat grappig dat de meesten hier graag een meisje willen...
Ik wilde ook graag een meisje maar toen het zover was had ik alleen zoiets van...als het maar gezond is.
Heb al een stiefzoontje dus een kleine meid is helemaal geweldig...Ook mijn vriend is helemaal in de wolken.
Ja meisjes zijn toch vaak papa gek he...en jongentjes hangen weer meer vaak aan de mama...

Fijn dat iedereen zo positief is....het gaat ons blijkbaar allen even helemaal lekker!!

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 13:14
Jelana

Nee wensje morgen is mijn afspraak om 17u15 dus moet nog meer als 24u wachten . Goh, iedere dag zei ik tegen mezelf als het woensdag is dan is het niet lang meer, nu zijn we woensdag en het lijkt nog zo lang wachten.

hihi ben benieuwd voor die andere gyn. Ben mijn gyn al zo gewoon al jaren en het is een vrouw. Nu krijg ik een man.
Mijn man vindt een mannelijke gyn maar een raar idee, dus hij is eigenlijk wel curieus hoe dat gaat gaan haha

Ik wou dat het al donderdagavond was, dan ga ik het ook aan mijn vriendinnen vertellen want we hebben net meidenavond en er staan een lang weekend voor de deur!! (voor de Belgen toch)
Dus ik tel al af.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 13:29
Tigris

@Wensje: mag ik vragen wie voor jou gependeld had? Ik hoop alvast dat hij uitkomt, en dan zou het ook nog een meisje zijn. . ., is het geslacht eigenlijk ook juisyt gependeld bij jou?

@Jelena: spannend, ja, een man . . . Toen mijn miskraam werd vastgesteld had ik ook een vervangende gyn die een man was en het was zelfs raar, toen de gyn mij onderzocht moest mijn zelfs eventjes aan de kant, terwijl hij bij mijn normale gyn (vrouw) er gewoon mocht blijven naast staan. Maar voor de rest deed die zijn werk even goed hoor. Veel succes morgen!

@Flairtje: leuk dat je beweging begint te voelen, eindelijk kan je beginnen genieten van je zwangerschap! 2 kleine , schattig toch!

@Elisa: fijn voor jou dat je zo lang kan wachten eer je gaat testen, ik alvast op een pos resultaat!

Hier gaat alles zijn gewone gangetje, blij dat het zonnetje terug is. Morgen doe ik mijn eerste ovu-test van deze ronde, en hopelijk is hij nu niet terug verder weg, want heb nog maar 6 testen over. Maar ik heb er deze maand een goed gevoel over, weet niet hoe het komt.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 15:59
wensje

Owwwww Jelana.... sorry was weer te vlug met antwoorden....Gelukkig kun je aftellen...voor je het weet is het morgen succes he!!

Tigris...Bij mij is juist gependeld ja...ook qua geslacht voor zover te bepalen bij de 1e...
De eerste die gependeld heeft..Mik en ze had febr jongen,dit kwam ook uit maar eindigde in miskraam.
De tweede..Ntje en ze had maart meisje
De derde..Anneke en ze had april meisje.
Zijn allen als het goed is nog wel te vinden op het forum...die kun je een pb sturen.

29 maart volgens de berekeningen ben ik weer bevrucht en dit keer is het een meisje...Ja ik weet het ook niet hoor maar ik ben wel enigsinds bijgelovig...

Bij jezelf pendelen kan ook, ook al lukt dat niet bij iedereen..voor iedereen histerisch en in de war raakt
Zo kun je de volgorde van geslacht bepalen en hoeveel kindjes je krijgt...schijnt...en bij mij en mensen waarbij ik het gedaan heb komt dat uit.
Gaat als volgt...
Neem een zilveren ketting en doe daar een ring aan van jezelf.
Hou de ketting vast met je rechterhand tussen wijsvinger en duim met de ring boven de palm van je linkerhand.Hang de ketting helemaal stil!Je elleboog mag nergens op leunen.
Een rondje betekend meisje
Een streep betekend jongen
Gebeurt er niks meer dan krijg je geen kinderen meer.
Telt ook de mk mee....

Bij mijn was het...
Streep , jongen...was mk
Rondje , meisje...deze zwangerschap
Rondje , meisje
Streep , jongen

Dit zelfde gebeurde ook bij mijn vriend...die had eerst nog een extra streep,hij heeft al een zoontje van 5.
Echt heel grappig...maar zoals ik al zei,het lukt niet bij iedereen.
Mijn vriend geloofde me niet en zo heb ik het ook bij mijn beide ouders en mijn beide schoonouders gedaan.Kwam helemaal uit...

Succes...en zal duimen dat het deze ronde raak is voor je

[Laatst gewijzigd door wensje - 13/08/2008 @ 16:00] - Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 16:08
flairtje

Ik heb 2 nieuwe echo foto's op mijn profiel gezet! Be ready to fall in love want het zijn charmeurs hoor

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 16:24
Tigris

Hey Wensje,

Tja, bij mij heeft Mik gependeld en zei had gezegd aug/sept meisje, dus ik hoop dat het uitkomt hé. Dat pendelen bij mezelf met die ketting en ring heb ik al eventjes geleden gedaan, en daar kwam dan uit: meisje , jongen. En bij mijn man was het ook juist, eerst zijn 2 kinderen jongen/meisje en daarna nog hetzelfde als bij mij. Ben nu wel nieuwsgierig, want als de bbz zou meetellen zou het nu een jongen moeten worden.
Heb ook bij 2 vriendinnen gependeld die nog moesten bevallen, en waarvan ik het geslacht niet wist, en is uitgekomen, waren 2 meisjes.
Ik ben op dat vlak ook wel wat gelovig, maar wil er soms niet te diep op ingaan, heb schrik dat ik mijn eigen kop te zot ga maken, en als het dan niet uitkomt ben ik nog zo teleurgesteld. Dus fingers crossed en hopen dat Mik haar voorspelling uitkomt.

@Flairtje: waauw, koddige fotookes.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 16:53

't is hier gezellig druk vandaag

Wensje, ja het aftellen kan weer beginnen
Ik test normaal niet al te gauw als ik overtijd ben, toch nog geen geluk mee gehad... Zou met cyclus van 28 dagen mijn regels op 23 aug moeten hebben. Maar vorige x was mijn cyclus langer dus weet het nu niet goed. In elk geval, ik moet de 25e naar de huidarts om die allergietesten te laten doen. Als ik ze tegen dan nog niet heb, moet ik 's morgens wel testen want ik moet weten of mijn testen door kunnen gaan of niet. Spannend!
Zou wel heel leuk zijn mocht ik dan een positieve zwangerschapstest zijn want de 25e zijn mijn ventje en ik een jaartje getrouwd
Dus een betere kado kunnen we ons niet indenken.

Flairtje: 't zien er 2 stoere kereltjes uit hoor.
Je klinkt zelf ook al veel opgewekter en terug volle moed. Dat doet plezier. Geniet er nu maar van.

Tigris: wat dat pendelen betreft... Bij mij heeft dat ook is iemand gedaan toen ik net zwanger was. Dat was streep, dus jongen, en nadien nog is streep... Als dat pendelen miskraam meetelt, wilt dat zeggen dat ik maar één jongen meer zou hebben en dan niks meer Ik hoop van niet want ik wil wel meer dan één kindje. Over opnieuw terug zwanger zijn heeft hij toen niks gezegd.
Ik weet niet goed wat ik daar allemaal moet van geloven. Zal 't is bijmezelf doen en zien of 't zelfde is dan toen...

groetjes

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 20:06
wensje

Flairtje...Wauw,wat een geweldige fotootjes zeg!!!
Zal proberen om mijn kleine meissie ook even op me profiel te zetten...

Dames over dat pendelen...Toevallig dat het bij mij (tot nu toe) uitkomt maar het is en blijft natuurlijk ook een stukje bijgeloof

Fijne avond dames!!

Liefs wensje

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 16:39
Tigris

Vandaag mijn eerste ovu-test gedaan, maar was heel licht streepje, dus mijn ei komt er stillekes aan, nog een dag of 2 denk ik.

Dada,
T

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 18:52
flairtje

Super Tigris! Get to work zou ik zeggen

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 12:12
Tigris

Dag 12 en nog steeds een licht ovu-streepje . . . Morgen dan?

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 22:29
wensje

@ Tigris

Succes!!! En vooral veel plezier....

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >