Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
09/01/2008 @ 13:41 ![]() | meentje: voor jou ook natuurlijk ![]() mops |
09/01/2008 @ 10:51 ![]() | Hé bubbles spijtig hoor van je miskraam. Hopenlijk ben je gauw weer terug zwanger en blijft het dan goed komen. ![]() ![]() mops |
| 08/01/2008 @ 10:59 Kaatje ![]() | Succes meiden! Ik hoop dat je gelijk krijgt en dat we echt allemaal zwanger zijn deze ronde!!! Dat zou toch echt wel super zijn... ![]() ![]() Kaatje |
| 08/01/2008 @ 06:18 | Hey allemaal, ik kom me ook aanmelden ! Ik ben sinds juni 2007 gestopt met de pil, maar dan kwamen niet door. Dan ben ik in november naar gyn gegaan en die heeft me provera voorgeschreven (om op te wekken) + Clomid (om eisprong op te wekken).Nu ben ik op 6 januari ongesteld geworden (op natuurlijke manier !!!) en mag ik vandaag weer kuurtje Clomid starten ! Mijn volgende NOD zou rond 5 februari moeten liggen !! Veel succes allemaal! Groetjes, Evita Lindsay, 28, BE, 3e ronde, 4e kindje, NOD 02-02-2008 Conny, 28,NL,11e ronde,1e kindje,NOD 05-02-2008 Evita, 24, BE, 2e ronde, 1e kinje, NOD 05-02-2008 Kaatje, 27, BE, 4e ronde, 1e kindje, NOD 29-02-2008 |
| 07/01/2008 @ 22:01 meentje ![]() | Helemaal mee eens, we zullen ze eens laten zien, massa's oktober ![]() in de maak!!! hihihi zou wel mooi zijn hé, dus duimen maar en vooral positief denken knuffies |
< vorige pagina | volgende pagina >

Nod februari....
, mij duimen 

mops

betreft!! We 

-pijn, als toen ik de pil wél nam. Gyne had mij nog doen overschakelen naar andere pil om minder last en buik- en rugpijn te hebben, maar is nu blijkbaar vele beter. Zijn ook veel korter en heb minder bloedverlies.....Amai amai amai