Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/01/2008 @ 19:32 nathalie ![]() | hey natalie, Nog steeds bezig met klussen he.. Verder hebk ik eigenlijk nog geen nieuws verder. Alles rustig aan he! groetjes. |
| 13/01/2008 @ 19:35 | eeey eeey allemaal Wij zijn op 8 januari gestopt met de pil... Moet zeggen dat ik het tellen wel erg lastog vind. iedereen doet het volgens mij anders... Misschien dat iemand mij kan helpen?? Ik ben dus op 8 jan. gestopt. Op de 11e ben ik gaan menstrueren. Duurt meestal 5 dagen... Moet ik het dan zo tellen dat als met de pil??? em klopt het dan dat mijn volgende nod 5 februari is??? of heb ik het nou helemaal mis??? Hoop dat iemand mij kan helpen. |
| 13/01/2008 @ 19:45 nathalie ![]() | hey jill, Je moet tellen van de eerste dag van je menstruatie, dus je zou dan de 8ste februari alsk het goed heb die terug moeten krijgen. Veel succes verder.. groetjes. |
| 14/01/2008 @ 00:13 Sas | hey ik vind dat tellen ook zo moeilijk!!! ik ben gestopt met mijn pil op 30 december... als ik volgens normale cyclus (28 dagen) tel zouden de komende dagen 'klusdagen' zijn... ik weet alleen niet meer (na tien jaar pil) of ik een regelmatige cyclus had of niet... pffffff...succes voor iedereen groetjes sas |
| 19/01/2008 @ 19:17 Natalie ![]() | Vanaf morgen beginnen mijn vruchtbare, spannende dagen Hopen dat het van de eerste keer raak is ![]() |
| 19/01/2008 @ 20:56 Tessa ![]() | Tja,ben die middeltjes heel dankbaar voor mijn 2 meiden maar volgende keer mogen die middeltjes iets minder hun best doen ![]() ![]() Met 1 zijn we al content... |
| 21/01/2008 @ 09:53 pr | dag meisjes och wat krijg ik kriebels,na het lezen mijn vriend en ik hebben echt sterke verlangen naar ons 2de kindje ben 3maanden geleden bevallen van een gezonde dochtertje we hebben erover gepraat; ik moet nog 2weken de pil nemen,we gaan misschien nadien stoppen... We willen zo graag de leeftijd dicht bij elkaar zitten,vandaar ik DUIM voor jullie dat deze maand raak zal zijn!!! natalia,miss is het al raak?Want bij me voelde ik paar dagen al rare tepels enz succes!! |
| 21/01/2008 @ 21:23 siena | hoi hoi, als ik me goed ingelezen heb is het tellen niet zo moeilijk hoor. als je ciclus 28 dagen is, van 1e dag menstruatie tot de 1e dag van je volgende menstratie dus, ben je op de 14e dag meest vruchtbaar. je vruchtbare periode valt namelijk in het midden. dus bij een ciclus van 28dagen, is je eisprong 2weken na je de eerste dag van menstruatie. is je ciclus bv 32 dagen, dan is het 16 dagen na eerste dag van menstruatie. bedenk wel dat je maar 12uur vruchtbaar bent, en je beter iets voor die tijd kunt gaan 'klussen' en idd, bij elke dag neemt de kwaliteit van het sperma af, daarom is om de dag beter. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Pas gestopt!

pffffff...

Van m'n dochtertjes was ik na de 2de maand hormoontjes zwanger dus hopelijk nu ook snel resultaat.

heeft er iemand anders nog tips?