< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Pas gestopt!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/06/2008 @ 15:19
teunie

Online Status Bekijk profiel
jeetje Louise
Nnou dat wordt dan een hele lange week, ik ging ook van het negatieve uit, kon het ook niet tegen vallen, maar ja een beetje hoop kan ook geen kwaad.na twee dagen heb ik het voor mezelf om gegooit zo van het komt wel goed en uit eindelijk was dat ook zo.
veel sterkte

Groetje Teunie

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 22:54
Ellen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Louise, ik hoop voor je dat het alsnog goed komt!

Maar zou het niet kunnen dat je minder ver bent dan je denkt?

Ik ben door mijn bloeding vorige week ook op spoed beland en heb een echo gekregen. De kans s groot dat ik minder ver ben dan ik denk door een latere eisprong. Zou dat bij jou ook niet kunnen?

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 08:33
Louise

Hey meiden,

de kans is heel klein dat ik me vergis van datum. Ik heb het nl heel duidelijk in mijn temperatuurcurve kunnen zien wanneer ik een eisprong had en had al een positieve test 3 dagen voor mijn NOD. Stel dat het een week later was geweest, dan kon ik dan toch onmogelijk al een positieve test gehad hebben, niet? Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook wel aan gedacht heb hoor, je probeert toch elk sprankeltje hoop te behouden. Maar mijn hcg dat maar gestegen was van 2486 naar 3100 is het beste bewijs dat het niet goed is. Bovendien doen mijn borsten sinds vandaag ook geen pijn meer dus ik probeer geen hoop meer te hebben.

Het enige wat ik nu hoop is dat de miskraam snel doorzet en het hcg donderdag al goed gedaald zal zijn zodat we zo snel mogelijk opnieuw kunnen beginnen..

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 14:21
Ellen

Hey Louise, ik zie aan je banner dat je hoop nu volledig verdwenen is... ik vind het zo jammer voor jou
Ik hoop dat je snel weer goed nieuws krijgt en dan van een zorgeloze zwangerschap kunt gaan genieten, ik gun het jou echt!

Voor mij worden het morgenmiddag stresserende uren; dan pas zullen we weten of ons kleintje nog leeft... Maar mijn voorgevoel zegt dat het wel in orde komt, maar zeker ben ik natuurlijk niet.

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 14:55
Tessa

Louise,heel veel sterkte toegewenst!

Ellen,ik duim voor jou dat alles goet gaat met jullie kleintje. Laat je ons iets weten?

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 18:20
Ellen

Ik heb goed nieuws: we hebben het hartje horen kloppen! Ons kindje is 0,75cm groot, dat komt overeen met 6w5d. Ik ben dus 1 dag minder ver dan gedacht. Maar de bloedklonter is nog steeds even groot. Ons kindje wordt wel elke dag een beetje sterker, dus de kans dat de bloedklonter het kleintje meetrekt, wordt steeds kleiner!
Ik kreeg in het ziekenhuis een doos vol hebbedingetjes mee: een tutter, ramelaar, eerste pamper, boekjes over zwangerschap,... echt leuk!
Ik heb wel 2 weken extra platte rust gekregen, dat vind ik minder goed nieuws, maar ik heb het graag over voor ons kleintje hoor. 20 juni moet ik weer op controle.
Das het enigste voordeel nu: ik moet om de week à 2 weken op controle en kan zo de evolutie van ons kindje goed meevolgen.

Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed!

Louise, gaat het al een beetje beter? Het blijft moeilijk hé... Ik hoop dat het een beetje gaat met jou!

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 19:38
Tessa

Ellen,heb een hele middag aan jou gedacht en ben regelmatig komen kijken naar nieuws.Ben blij dat alles ok is. Geniet maar van die voordelen om om de 2 weken op controle te komen.

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 21:27
Ellen

Tessa bedankt!

En alle anderen: bedankt voor jullie steun de afgelopen dagen, heeft enorm veel deugd gedaan!

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 21:30
teunie

Oh ellen wat leuk dat het goed gaat echt perfect

Groetjes Teunie

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 21:52
Louise

Hey meiden, hier is het inderdaad afgelopen. Vanmorgen een laatste hcg bepaling gehad en hoewel het nog gestegen was (3100 zondag, 4949 vanmorgen), komt het toch niet meer goed. Ik mag morgenvroeg naar de gyn om te kijken wat we gaan doen. Ik hoop dat ze een curretage wil doen want ik heb geen zin om volgende week terug te gaan werken als het miskraam nog niet achter de rug is..

Ellen, wat een goed nieuws! Ben echt blij voor jou, rust nog maar goed die bijkomende 2 weken, zodat jullie kindje het zeker haalt!

Meiden, ik laat morgen nog wel iets weten, beloofd.

groetjes,
Louise

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 11:32
Louise

Net terug..
Mooi vruchtzakje, mooi dooierzakje, goed ingenesteld, alleen het vruchtje is gestopt met groeien..

Ik moet nu nog tot donderdag afwachten, als het tegen dan niet spontaan op gang gekomen is, moet ik binnen voor een curretage..

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 18:44
Ellen

Louise, ik vind het echt zo jammer voor je! Ik had toch nog gehoopt dat het allemaal zou goed komen voor je...
Ik hoop echt dat alles gauw beter wordt en je snel weer zwanger zult zijn!
Volgende keer zal het zeker beter gaan, de moed niet verliezen he meid!
knuffel!

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 18:59
Louise

Hey Ellen, thx voor de lieve woorden. Hoewel we het eigenlijk al wisten, komt het nieuws dat het definitief mis is hard aan..
We gaan nu even de tijd nemen om dit proberen te verwerken. Ik hoop dat ik snel terug met jullie kan meebabbelen.

Veel geluk met jullie ukjes, dat wens ik jullie als geen ander toe..
groetjes,
Louise

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 20:27
Tessa

Hey Louise,nogmaals heel veel sterkte meid! Ook al wist je het ergens al,je blijft ergens toch een beetje hoop houden he.Ik wens je het allerbeste toe! Dikke knuffel

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 11:58
Ellen

Louise, neem al de tijd die jullie nodig hebben! En als je het een plaatsje hebt kunnen geven, kun je er hopelijk weer met positieve moed voor gaan!

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 14:42
teunie

Louise kom op he je zult zien dat het de volgende keer wel goed zal gaan. Al is dat natuurlijk nu heel moeilijk. probeer er van uit te gaan dat het kindje niet gezond was en dat het kindje zelf de beslissing heeft genomen dat niet te willen. sterkte met alles.

Ik ben vandaag gebeld door het wkz in Utrecht waar onze onderzoeken lopen. Trisomonie 7 is uitgesloten, uit de gekweekte vlok zijn geen afwijkingen gevonden. nu is het nog effe wachten op alle uitslagen waaronder het dna onderzoek waaruit moet blijken of mijn man of ik drager zijn van de taaislijmziekte.

Hoe gaat het met alle andere?

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 00:17

Online Status
last van bloedingen
hallo iedereen,

helemaal nieuw hier en niet geregistreerd. Ik ben eigenlijk gestopt met de pil op maandag 26 mei en daarna mijn "pil-menstruatie" gehad, nu heb ik sinds vandaag toch wel veel bloedverlies en heb het volledige menstruatiegevoel (pijnlijke borsten,gespannen buik, krampen,...) kan het zijn dat dit mijn "natuurlijke" menstruatie is of hoort dit gewoon bij het ontpillen!

alvast bedankt voor een reactie want ik ben een beetje bezorgd.

Ik ga sowieso morgen naar de gyne!

groetjes

lieptje

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 14:28
Ellen

Lieptje, dat zou volgens mij wel door het ontpillen kunnen komen. Je lichaam is nu helemaal ontregeld omdat je geen nieuwe pilstrip bent begonnen.

Ik kreeg 14 dagen na mijn laatste pil-menstruatie, mijn volgende menstruatie al.
Maak je dus maar geen zorgen!
Succes met zwanger-worden!

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 19:13
Natalie

Hallo allemaal

Ik ben er ook nog eens.Tis zo druk als je aant bouwen bent, pfff...

Ik maak me een klein beetje zorgen. Ik ben nu 3 dagen overtijd, heb gisteren een test gedaan en die was negatief
Ik ben altijd stipt op tijd geweest met mijn regels. Zelfs mijn eerste regels na mijn miskraam waren op tijd, waarom nu dan niet??? Zou ik mss te vroeg getest hebben of zouden mijn regels nog moeten komen?

Louise, hoe gaat het ondertussen met je? Hou je goed!!!

En met de rest van de dames?

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 09:00
Louise

Hey meiden, wou jullie even laten weten dat alles goed verlopen is. We moeten nu afwachten tot ik één keer zelf terug ongesteld ben geworden, nadien mogen we er terug voor gaan. Duimen jullie voor mij dat dit niet te lang gaat duren (mijn cyclussen variëren nl tussen de 35 dagen en 6 maand). Ik hoop jullie snel te kunnen komen melden dat ik opnieuw zwanger ben! Vele groetjes, geniet van jullie zwangerschap en Natalie, ik hoop dat je terug zwanger bent en je de test te vroeg hebt gedaan meid!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >