Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/06/2008 @ 14:55 Tessa ![]() | Louise,heel veel sterkte toegewenst! ![]() Ellen,ik duim voor jou dat alles goet gaat met jullie kleintje. Laat je ons iets weten? |
| 05/06/2008 @ 21:27 Ellen ![]() | Tessa bedankt! En alle anderen: bedankt voor jullie steun de afgelopen dagen, heeft enorm veel deugd gedaan! |
| 05/06/2008 @ 21:30 teunie ![]() | Oh ellen wat leuk dat het goed gaat echt perfect Groetjes Teunie |
| 06/06/2008 @ 20:27 Tessa ![]() | Hey Louise,nogmaals heel veel sterkte meid! Ook al wist je het ergens al,je blijft ergens toch een beetje hoop houden he.Ik wens je het allerbeste toe! Dikke knuffel ![]() |
| 09/06/2008 @ 11:58 Ellen ![]() | Louise, neem al de tijd die jullie nodig hebben! En als je het een plaatsje hebt kunnen geven, kun je er hopelijk weer met positieve moed voor gaan! |
| 10/06/2008 @ 00:17 | last van bloedingen hallo iedereen, helemaal nieuw hier en niet geregistreerd. Ik ben eigenlijk gestopt met de pil op maandag 26 mei en daarna mijn "pil-menstruatie" gehad, nu heb ik sinds vandaag toch wel veel bloedverlies en heb het volledige menstruatiegevoel (pijnlijke borsten,gespannen buik, krampen,...) kan het zijn dat dit mijn "natuurlijke" menstruatie is of hoort dit gewoon bij het ontpillen! alvast bedankt voor een reactie want ik ben een beetje bezorgd. Ik ga sowieso morgen naar de gyne! groetjes lieptje |
< vorige pagina | volgende pagina >

Pas gestopt!