< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Pas gestopt!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/07/2008 @ 17:45
Natalie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik hoop het ook voor jou Louise. Ik zal mee Mijn curettage was op 17 april, dus zoals je ziet kan het snel gaan.

21 augustus om 18u40 heb ik mijn eerste echo. Ik ben zo benieuwd, maar ik heb wel schrik. Die dag gaat LANG duren

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 20:58
Tessa

Natalie,van harte gefeliciteerd meisje! We duimen dat alles goed mag gaan!!!

Louise,ik heb mijn eerste maandstonden ook pas 6 weken na m'n curretage gehad hoor.De maand erop was ik zwanger van Cara en Nomi.
We hopen dat het bij jou dus ook snel weer raak mag zijn

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 20:26
teunie

Online Status Bekijk profiel
Nathalie gefeliciteerd meid.
Ook ik duim met je mee.

Groetjes Teunie

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 08:25
Louise

Natalie en Tessa, ik hoop dat ik jullie voorbeeld mag volgen!
Ik ben zoooo ongeduldig he, maar ja, we bekijken het wel positief hoor! Ik VOEL het gewoon dat ik nog dit jaar weer zwanger word!

groetjes en geniet van jullie wondertjes!
L

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 14:09
Baby1979

Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik willen ook heel graag een kindje. Ik ben in december gestopt met de pil. Ik ben 14 jaar aan de pil geweest en verwachtte ook niet dat het direct raak zou zijn. Natuurlijk hoopte ik iedere maand dat het raak zou zijn hihi....

Na een tegenslag in Maart (mijn eileider is toen verwijderd) gaan we er weer helemaal voor. Mijn cyclus is nu weer heel regelmatig en ik hoop ook dat we heel snel zwanger raken!

Ik heb jullie blije en verdrietige berichten gelezen, en ik zou ook graag mijn weg naar en tijdens (hoop ik) mijn zwangerschap met jullie willen delen.

Volgende week heb ik mijn vruchtbare week, dus de komende dagen wordt er hier in huis flink geklust hihi...

Liefs
Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 15:46
Ellen

Louise, goed dat je zo positief ingsteld bent!
dat kan het zwanger-worden alleen maar ten goede komen!

Baby1979, welkom hier!
Jammer dat je tegenslag hebt gehad in maart,maar nu je weer een regelmatige cyclus hebt, kun je er weer volledig voor gaan! Ik hoop dat je ons snel goed nieuws kunt vertellen!

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 11:34
Natalie

Hallo dames

Jammer van de tegenslag, baby1979, maar ik duim ook met je mee dat je snel zwanger bent.

Ik heb minder goed nieuws. Ik ben vandaag al naar de gynaecoloog moeten gaan. Gisteren had ik bruinverlies en aangezien mijn vorige miskraam ook zo begonnen is, was ik natuurlijk in paniek.
Vandaag is er een echo gemaakt. Er was een normaal beeld te zien voor een zwangerschap van 5 à 5,5 weken. Volgende week vrijdag mag ik teruggaan voor een tweede echo. Hopelijk is er dan wat meer te zien.
Ik hoop zo dat alles goed komt. Er is 50% kans dat het goed of slecht gaat. pffff... Het wordt dus een hele lang week!

Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 12:38

hey natalie

ik hoop dat alles goed gaat lopen voor je. er was in het begin van mijn zwangerschap ook geen hartje te zien en heb nu een gezonde baby van 8 weken
groetjes

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 20:08
Louise

Ooooh Natalie, neen toch!
Ik brand vanavond een kaarsje voor je, positief denken meid, dat alles er gisteren normaal uit zag is al een heel goed teken he!

Ik denk aan je!

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 20:22
Tessa

Oh neen Natalie,ik hoop dat alles goed komt!!!

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 21:24
Ellen

Natalie, ik duim ook mee voor je dat alles goed komt!

Probeer maar veel te rusten deze week!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 10:56
Baby1979

Natalie, wat ontzettend spannend voor je meid, ik duim ook zeker mee! Een week duurt dan inderdaad een eeuwigheid..

Louise, ik begrijp helemaal wat je voelt,ik ben er ook bijna zeker van dat het dit jaar moet gaan lukken ...Maar dan hoor ik weer verhalen van mensen dat het wel een jaar kan duren, en daar moet ik echt niet aan denken, ik ben zo ongeduldig....Het liefst krijg ik nog een kindje voor dat ik 30 ben (juni volgend jaar)

Ellen, gelukkig maar dat je nu niet meer zo misselijk bent..Ik begin 1 september aan een nieuwe baan, en mocht ik het geluk hebben dan zwanger te zijn dan hoop ik dat ik een beetje gespaard wordt met de zwangerschapskwaaltjes. Ik zou er alles voor over hebben, maar als ik de eerste weken van mn nieuwe baan al moet vertellen dat ik zwanger ben dan weet ik zeker dat ze me niet houden na de proeftijd. Best wel erg eigenlijk als ik zo over nadenk, want ik zou het dan het liefst van de daken schreeuwen haha

Tessa, wat lijkt me dat een heerlijk gevoel als je je kleintje voelt in je buik...Als ik dat soort verhalen hoor dan dan kan het mijn niet snel genoeg gebeuren

Misschien is dit een hele rare vraag, maar ik zou heel graag jullie mening willen...officeel ovuleer ik dus pas 6 juni (volgens de statistieken hihi). Mijn vriend en ik hebben gisteren geklust. En stel dat we voor 6 juni niet meer de mogelijkheid krijgen om te klussen,is er dan wel een mogelijkheid dat ik zwanger zou kunnen raken. Ik heb nl wel eens gehoord dat de zwemmers van een partner maar 3 dagen overleven...ik merk wel aan een aantal dingen dat ik op dit moment vruchtbaar ben..

Liefs
Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 11:04
Ellen

Baby1979, je bedoelt 6 augustus?
Als je dan je eisprong hebt en je hebt enkel gisteren geklust, kun je nog perfect zwanger worden!
Mannelijke zaadcellen overleven gemiddeld 3 dagen, vrouwelijke zaadcellen kunnen wel tot 6 dagen overleven!

De maand dat ik zwanger werd, heb ik duidelijk mijn eisprong gevoeld op dag 15 en we hebben toen enkel op dag 12 kunnen klussen!

Daarom denk ik dat we een meisje zullen krijgen.. (15 augustus weten we het hopelijk!)

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 11:51
Baby1979

Ok, dank je wel

Haha ja ik bedoelde inderdaad augustus

We zullen zien of het deze maand lukt, ik hoop zo dat het raak is!

Een vriendin van ons is nu ook 7 maanden zwanger, en ik smelt helemaal als ik haar zie met haar mooie zwangere buik hihi..

Liefs
Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 14:49
Natalie

Ik heb deze middag helder rood bloed verloren. Ik heb al naar de gynaecoloog gebeld, maar ze was bezet en moet mij nog terug bellen. Ik vrees weer voor het ergste

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 18:54
Louise

Oooh lieve Natalie, dit kan toch niet waar zijn??
Meid, ik dat het toch nog goed komt hoor, dit verdien je echt niet!

Dikke dikke

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 19:32
Ellen

Natalie, ik hoop echt dat dit niet op een miskraam wijst!

Hopelijk is het gewoon zoiets als ik heb meegemaakt! Ik had ook rood bloedverlies (heel hevig!) en dit kwam door een bloedklonter.
Volgens mijn gyn verliezen 1/5 zwangere vrouwen rood bloed tijdens de eerste weken van hun zwangerschap en loopt het toch goed af! Ik hoop echt dat je hier bijhoort!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 19:35
Marijke

Hoi Nathalie

Ook ik heb net 2 MK na mekaar gehad van maand tot maand. Gek he, heb jij ook zoveel pijn die er bij komt dan ook nog. Ik voelde het al een week op voorhand dat het mis ging lopen, ik had toch zo'n pijn. Vorige Zaterdag zijn dan de bloedingen bij mij doorgebroken. Ellendig he, blij zijn dat je zwanger bent, na een week a 2 weken wordt dat geluk zo weg gerukt. Begrijp hoe jij je moet voelen meid, ik zou zeggen super veel sterkte, je kan het best gebruiken. Maar hou de moed erin he, samen komen we erdoor enne er is vast en zeker nog een beebje voor ons uitgerekent hoor.
Liefs Marijke

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 19:38
Marijke

Ik hoop echt dat je voor hebt wat ellen voor heeft gehad hoor. Dat het echter een bloedklontertje was. Dus ik brand mee een kaarsje

Ellen, hoelang had je die bloeding dan in dagen? Nu begin ik weer hoop te krijgen dat het bij mij ook mss een kleine kans is.

Liefs

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 09:44
Baby1979

Ohww dat is schrikken Natalie!

Ik hoop dat je inmiddels weet wat er aan de hand is en dat alles goed is met je kindje!!!

Ik duim voor je meid

Liefs
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >