Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/07/2008 @ 20:26 teunie ![]() | Nathalie gefeliciteerd meid. Ook ik duim met je mee. Groetjes Teunie |
02/08/2008 @ 12:38![]() | hey natalie ik hoop dat alles goed gaat lopen voor je. er was in het begin van mijn zwangerschap ook geen hartje te zien en heb nu een gezonde baby van 8 weken groetjes |
| 02/08/2008 @ 20:08 Louise ![]() | Ooooh Natalie, neen toch! ![]() Ik brand vanavond een kaarsje voor je, positief denken meid, dat alles er gisteren normaal uit zag is al een heel goed teken he! Ik denk aan je! ![]() |
| 03/08/2008 @ 20:22 Tessa ![]() | Oh neen Natalie,ik hoop dat alles goed komt!!! ![]() |
| 03/08/2008 @ 21:24 Ellen ![]() | Natalie, ik duim ook mee voor je dat alles goed komt! Probeer maar veel te rusten deze week! |
| 04/08/2008 @ 14:49 Natalie ![]() | Ik heb deze middag helder rood bloed verloren. Ik heb al naar de gynaecoloog gebeld, maar ze was bezet en moet mij nog terug bellen. Ik vrees weer voor het ergste ![]() |
| 04/08/2008 @ 18:54 Louise ![]() | Oooh lieve Natalie, dit kan toch niet waar zijn?? Meid, ik dat het toch nog goed komt hoor, dit verdien je echt niet!Dikke dikke ![]() |
| 05/08/2008 @ 09:44 Baby1979 ![]() | Ohww dat is schrikken Natalie! ![]() Ik hoop dat je inmiddels weet wat er aan de hand is en dat alles goed is met je kindje!!! Ik duim voor je meid ![]() Liefs |
< vorige pagina | volgende pagina >

Pas gestopt!