< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Pas gestopt!

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
10/07/2008 @ 17:36
Ellen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mooie 3D foto van je kleinste meid!
Als ik naar de ander foto's op je profiel kijk, vind ik dat ze heel hard op Nomi trekt

Veel plezier in Italië!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 13:41
Tessa

Nieuwe 3D foto op m'n profiel.

Wij vertrekken vannacht naar Italie dus tot volgende week

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 23:48
Ellen

Nog een meisje erbij.. super!
Nomi en Cara zullen fier zijn als hun klein zusje er is!
Lijkt me echt geweldig om 3 kleine meiden te hebben!

Ik moet dinsdag weer op controle, maar het zal dan nog te vroeg zijn om het geslacht te zien denk ik hé?
Ik ben daar zo benieuwd naar...

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 13:52
Natalie

Hey Tessa, wat leuk! Nog een meisje erbij {smile}} Fijn om te horen dat alles goed gaat. Geniet er nog van!

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 13:28
Tessa

Hey,

ik kom al even gauw het nieuws melden dat ik m'n eigen K3 krijg!!! Jawel...IT'S A GIRL
We hebben vanmorgen een 4D echo gekregen en oooooh wat is ze mooi,ons meisje
Hebben ook een 3D foto maar die is niet zo heel duidelijk.
Ik plaats hem op m'n profiel!
Oh ja,ze was al 23cm en 330gr

Groetjes
Tessa en 3x

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 09:45
Tessa

Teunie,ik moet woensdag gaan.Hier noemen ze het de structurele echo.
Dan worden alle orgaantjes enzo nagekeken.We gaan vragen of ze het gezichtje van het kindje niet even in 3D wil laten zien

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 20:08
teunie

Online Status Bekijk profiel
Hallo

Tessa heb je je 20 wk echo al gehad? ik heb hem maandag, ben best zenuwachtig door al dat gedoe. Ik vind het niet echt snel gaan, maar ja als je zit te wachten op nieuws duurt het meestal lang he.
Ik ga Maandag na de echo op vakantie we gaan 3 weken weg met een camper, richting spanje. Eerst maar eens kijken wat robbin er van vind. we zien wel we hebben niks geboekt dus alles kan.
Ellen jij succes met de bekkeninstabiliteit en Nathalie jij met zwanger worden!!

Groetjes Teunie

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 14:24
Tessa

Hoi,

Natalie,hopelijk ben je snel weer zwanger! Om de dag klussen is het best dus...toi toi toi

Ellen,oei zo vroeg al bekkeninstabiliteit??? Hopelijk kan de kine iets doen om de pijn te verzachten.Jaja ik zit officieel over de helft.Het gaat vreselijk snel om

Groetjes

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:51
Ellen

Amai Teun en tessa, jullie zitten al in de helft Het gaat toch snel vooruit!

Natalie, ik hoop echt dat je gauw zwanger bent! maar als je zo vaak klust tijdens de vruchtbare dagen, zal het zeker wel lukken!

Bij mij is er bekkeninstabiliteit geconstateerd. Ik vind dat wel heel vroeg, ben nog maar 11 weken zwanger...
Ik heb de laatste dagen enorm veel pijn in mijn onderrug/bekken en krimp vaak in elkaar van de pijn. Vooral in bed als ik me omdraai heb ik dit hard. Maar volgens de gyn is dit nog maar de startpijn en wordt de pijn alleen maar erger. Hopelijk gaat de kinesist de pijn een beetje kunnen verlichten.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:37
Natalie

Hallo allemaal

Tis hier zo stil de laatste tijd.

Hier is er nog niet veel te melden. Ik vind het nu moeilijk om te voorspellen wanneer dat ik mijn eisprong ga hebben. Maar we klussen gewoon om de dag in de vruchtbare periode en dan zal het wel lukken he Ik hoop dat ik snel terug zwanger ben.

Hoe is het met de rest?

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 16:47
Tessa

Ik was van deeisjes iets vroeger met ze te voelen maar dat waren er dan ook 2 die m'n buik opvulde he
Vin de beweging nu helemaal anders aanvoelen.Bij de meisjes waren het meer "plaatselijke" stampjes,zij hebben nooit echt gedraaid enzo.
Van de week voelde ik de baby van links naar rechts bewegen

Volgende week weer controle

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 21:37
teunie

Hallo

Doordat het de tweede zwangerschap is hoor! bij Robbin voelde ik voor het eerst wat met 18 weken en 3 dagen. Nu is het nog heel soms en zachtje, het word echt leuk als je man het ook kan voelen.

Groetjes Teunie

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 17:31
Ellen

Amai konden jullie je kleintjes al zo snel voelen? heerlijk!

Is dat normaal of komt dat omdat het al jullie 2de zwangerschap is?

Ik kijk enorm hard uit naar het moment dat ik ons kleintje zal voelen!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 21:55
Tessa

Amai lang geleden dat ik hier van me liet horen
Druk,druk,druk geweest!

Hier alles ok.Ik voel de baby ook al van m'n 15w en nu sinds enkele weken/dagen heel fel.Van de week ging hij/zij van links naar rechts...En dan had ik aan de rechterkant ineens een bult!!!
Maf hoor

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 22:49
teunie

Hey Ellen

voelde mijn kleine al met 14 weken, dacht eerst dat dat niet kon, maar blijkt wel zo te zijn. voel het niet vaak, maar dat komt nog wel.

Groetjes Teunie

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 14:20
Wij samen

Online Status
heeej allemaal

ik en me vriend zijn hard besig voor ons eerste kindje.
Ik vind het zo fijn .
Het lijkt me onwerkelijk om zo kleintje op de wereld te zetten wat egt van jullie samen is het lijkt me zo mooi.
droom er nu al elke nacht over.
Hoe het zal zijn .Hoe het eruit ziet enzo.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 14:01
Ellen

Teunie, leuk dat alles goed gaat met je! Eindelijk weer in je eigen huis, zal ook deugd doen!

Ze weten niet precies hoe die bloedklonter ontstaan is, maar het kan innestelingsbloed geweest zijn dat zich opgehoopt heeft en zich tot een klonter heeft gevormd.
Maar 1/10 zwangere vrouwen zou dit hebben en bijna nooit vinden ze de precieze oorzaak. Maar ik ben allang blij dat hij weg is

Voel je je kleintje al bewegen trouwens?

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 08:08
teunie

Hallo

hier gaat alles goed hoor! We zijn erg druk geweest met weer terug verhuizen, naar ons eigen huis. De verbouwing is eindelijk klaar, mag ook wel na 3 maanden. Verder voel ik me prima ben alleen erg verkouden en das wel erg vermoeiend.

Nathalie idd fijn dat je je regels weer hebt heb je iig zekerheid dat je er deze maand weer voor kan gaan, wel zo leuk als je je weer snel onder de zwangere kunt begeven.

Ellen fijn joh dat ie weg is! weet je waardoor dat is ontstaan?

Caroline welkom

Groetjes Teunie

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 19:57
Natalie

Hey Ellen, dat is heel goed nieuws dat alles in orde is!

Ik ben aan de ene kant opgelucht dat ik mijn regels gekregen heb, maar langs de andere kant vind ik het natuurlijk jammer. Hopelijk is de 2de keer weer de goede keer bij ons

Hoe is het met de rest van de dames?

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 19:35
Ellen

Alles was goed bij de gyn! Ons kleintje zit perfect op schema! We hebben goed de armpjes en beentjes gezien! En de bloedklonter is zelfs volledig verdwenen! Ik moet voor de zekerheid nog wel 2 weken thuis blijven. 14 juli mag ik terug voor de nekplooimeting.

Ik krijg telkens 2 echo's mee, heb op de moment dus al 6 foto's van ons kleintje! Ik vind het wel leuk om zo de evolutie van ons kleintje te kunnen volgen! Toch gek hoe snel een kindje groeit en verandert...

Natalie, jammer dat je je menstruatie gekregen hebt, maar langs de andere kant heb je nu weer zekerheid en kun je terug met volle moed aan deze nieuwe ronde beginnen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]