Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/01/2008 @ 19:17 sofie | Helo, mijn vriend en ik gaan er ook voor. We zitten momenteel in de eerste ronde. Het is dus afwachten, maar we gaan ervan uit dat het niet direct prijs zal zijn ![]() Ik heb vroeger altijd de pil genomen maar ik was er al een jaar geleden mee gestopt. Had er geen zin meer in om die te nemen. Als ik de andere verhalen lees ben ik ook blij dat ik steeds een regelmatige cyclus heb. Dit heb ik al van in het begin eigenlijk. Afwachten dus Veel succes allemaal!!! |
| 16/01/2008 @ 17:21 Lynn ![]() | Hoi meiden, Ja, t wordt hier gezellig druk, hé! Voor ons is het aftellen naar de NOD op 1 februari! ![]() Allemaal veel succes! ![]() |
| 16/01/2008 @ 22:15 sofie | Hai, bij ons ook het eerste kindje. Wij zijn al 8 jaar samen en twas tijd voor een volgende stap... Groetjes Sofie |
| 17/01/2008 @ 16:36 Lynn ![]() | Welkom Sofie! Ik Groetjes! x Lynn |
| 19/01/2008 @ 12:06 Eve ![]() | we zitten volop in de vruchtbare periode! Hopelijk was het gisterenavond prijs ![]() |
| 19/01/2008 @ 17:04 Lynn ![]() | Hoi Eve, Ook wij hebben er deze week werk van gemaakt !Ik wens je alvast veel plezier en succes! ik Liefs! Lynn |
| 20/01/2008 @ 13:09 sofie | Het zal bij ons niets zijn denk ik. Heb sinds gisterenavond pijn aan mijn borsten. ![]() Het is zo'n pijn die ik altijd heb een kleine week voor mijn menstruatie. |
| 20/01/2008 @ 13:21 Lynn ![]() | Hallo Sofie! Da's spijtig! Maar, kop op, op naar de volgende ronde, dan maar! ![]() |
| 20/01/2008 @ 13:39 Lynn ![]() | proficiat, angelique! ![]() geniet ervan! |
| 21/01/2008 @ 16:16 helena28 ![]() | Ik zit inmiddels op mijn 3e poging, misschien is 3x wel scheepsrecht? Ik zal voor ons allemaal wel duimen! Groetjes, Helena |
| 23/01/2008 @ 19:53 sofie | Morgen is mijn nod (ik vermoed dat dit hier op het forum gebruikt wordt voor menstruatie?) -> in de veronderstelling dat mijn cyclus 28 dagen telt hé. Aangezien dit mijn eerste ronde is en ik mij voorheen niet bezig hield met het tellen van mijn cyclussen is het dus wel spannend momenteel ![]() Sinds mijn eisprong heb ik al 2 weken last van een immense opgezette buik en ik heb sindsdien ook veel last van constipatie. Maar deze 2 staan misschien wel in verband met elkaar. Enfin we zullen wel zien. Ik breek er mijn hoofd allezins nog niet over. Ik duim voor iedereen en ook een beetje voor mezelf |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wij gaan voor oktober 2008, jij ook?!

eindelijk eens voor 9 maand wegblijven! 

Onzettend gemeen dat het jou moet gebeuren!! Met volle moed weer verder maar he?