Heyla dames,
Joke, handig, zo consultatie op zaterdag

Moest is gynaecologe zijn, ik zou het ook zo doen hoor. En ook fijn dat je zeker weet dat je eigen gynaecoloog bij je bevalling zal zijn. Dat is bij ons ook zo (ah ja, met keizersnede). Heb zo wel een beetje schrik dat onze baby zich wat te vroeg zal aankondigen... Maar goed, dat zien we dan wel weer he.
Heb trouwens vannacht vreselijk gedroomd over een miskraam en zo
Missy, leuk je nog eens te horen! Als je naar kleuren vraagt voor een jongen, mogen we er dan vanuitgaan dat het een jongen wordt

?
Onze Daan zijn kamer is niet echt "jongensachtig", maar wel een kinderpapiertje ertegen.
We hebben met een bovenstuk, een onderstuk en een band gewerkt. Bovenaan is het geel met allerlei tekeningetjes (vlinder, lieveheersbeestje, bloemetje, ...), onderaan verticale strepen afwisselend perzik en geel, en de band is overwegend geel met een rood randje en dezelfde figuurtjes als bovenaan. Op de schuine rand van de dakkapel is de bovenkant effen perzik.
Wij hebben een donker huis en daarom wilde ik lichte kleuren. Maar omdat mijn ouders en schoonouders hielpen behangen, kon ik al moeilijk een echte jongenskamer inrichten he

Ik vind het al bij al wel heel geslaagd, en Daan kijkt graag naar de figuurtjes als hij gaat slapen. Hij zegt ze dan allemaal gedag

Blauw vind ik trouwens persoonlijk een koude kleur voor op behang... Maar dat is ieders goesting he.
Voor de rest is hier alles bon. Heb net wat boekhouding gedaan, seves terug in de winkel, maar Daan zal gaan wakker worden denk ik... Op zich niet zo erg, maar als hij zijn kleren moet aandoen op het aankleedkussen brult hij moord en brand!! Erg vervelend

Ik probeer hem dan af te leiden met een speeltje, en af en toe lukt dat wel. Maar lang niet altijd! En dan rolt hij om, kruip hij eraf, wringt en wiebelt hij, ...

Alleen als hij gaat slapen en dus moe is, blijft hij rustig liggen. Zal wel overgaan zeker?
Nog een weekje werken en dan gaan we met vakantie!! Heb nog niks voorbereid van wat we moeten meenemen of zo... En of we hier nog eten gaan kopen of in NL. Heb er aan de ene kant wel zin in, aan de andere kant is het zo'n beetje afwachten of het zal meevallen he...
Ik ga nog wat verder werken se. Altijd wel wat te doen hier
Doeg!