< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?
16/03/2008 @ 19:46

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

Ik ben nog steeds niet ongesteld! Echt frusterend..
Heb gisteren maar weer een test gedaan, negatief.
Ik voel nog steeds niks opkomen, heel raar.
Baal echt ontzettend..

Moest het ff kwijt.

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
16/03/2008 @ 20:36
T-ke

Online Status Stuur bericht
Hey Marianne,

Idd geen leuk nieuws. Ik duim voor je dat je snel je regels krijgt.
Kop op, 't zal wel snel zover zijn.

Groetjes

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 13:14
T-ke

Hey Dames,

hier alles in orde, zit in de klusperiode, maar we houden het toch nog wat af. Moesten we zwanger zijn, zou het leuk zijn, maar we doen er absoluut geen moeite voor, dus we zullen zien. Weet trouwens niet zeker of het mijn klusdagen zijn, want misschien heb ik nu terug een normale cyclus, dus dan zijn de klusdagen later. In ieder geval, we zullen zien. Maar 't is in ieder geval nog ni de bedoeling.

@ Marianne: Voel je je al wat beter? Hoop dat je niet meer te lang moet wachten op je regels.

@ Nina: Ik zie dat je je regels vandaag moet krijgen. In spannende afwachting of al gewoon regels gekregen?

Groetjes

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 13:53
Nina

Online Status
T-ke en MaryAnn,

Ik WAS in spannende afwachting T-ke, maar vanmorgen ben ik toch gewoon ongesteld geworden . Is niet een heel grote teleurstelling hoor, maar toch. Vanaf nu gaan we er echt voor, over 2 weken is mn vruchtbare periode en dan wordt het echt op de goede dagen klussen.

MaryAnn, dus toch een onregelmatige cyclus he? Daar wordt je wel onzeker van of niet? Je kunt verder niets doen dan maar afwachten.

Groetjes en succes, Nina

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 19:22

Hoihoi,

Ik ben ongesteld geworden!!
Ben echt opgelucht. Inderdaad wel onregelmatig en lang, maar tis een begin.
T-ke, wij doen precies als jullie. Als t komt is het mooi, maar het hoeft nog niet. Ben ook wel blij dat ik met zo'n instelling zwanger wil worden. Want met Nikée wilde ik het veel te graag en was de teleurstelling vaak groot.
Ik hoop wel dat de aankomende cyclus kort is..

Nina, fijn dat jullie er nu echt voor kunnen gaan! Spannend hoor, zal met je mee duimen!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 21:14
T-ke

Hey Marianne,

wat moet het een opluchting zijn dat je je regels hebt. Eindelijk. Ik duim voor je dat je volgende cyclus een beetje korter zal zijn.
Hoe lang had je weer moeten proberen voor je dochtertje d'r was? Trouwens een superleuke meid zag ik op je profiel.

@ Nina: Leuk dat je er nu echt voor kan gaan. Jij zult het zware werk moeten doen maar wij kunnen duimen he

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 07:58
Nina

Online Status
Hoi T-ke en MaryAnn,

Het lijkt erop dat we met zijn drietjes zijn overgebleven op dit forum. Ik vind het niet erg hoor, zo hou je tenminste een beetje overzicht!
Gelukkig ben je ongesteld geworden MaryAnn, kan me voorstellen dat je opgelucht bent, nu weet je waar je aan toe bent.
T-ke jouw vruchtbare dagen zijn bijna voorbij, hebben jullie er nog 'iets mee gedaan'??
Volgens mij is het ook veel beter niet te veel bezig te zijn met zwanger worden, maar dat is heel moeilijk, dat merk ik nu al. Terwijl wij nog niet eens aan de eerste ronde zijn begonnen!! Pff, hoe zal het zijn als je al 5 of 6 rondes achter de rig hebt, vreselijk lijkt me dat! Ik voel ook iets van jaloezie als ik hoor dat anderen zwanger zijn geworden... Ik voel me daar wel een beetje schuldig over, raar is dat.

Anyway, ik ga me er een beetje minder mee proberen bezig te houden, is beter voor mn gemoedstoestand...!

Succes meiden!

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 10:11
T-ke

Hey Nina,

Nee niet echt iets mee gedaan, met de vruchtbare dagen. Weet ook niet of het klopt, want mijn vorige cyclus had maar 25 dagen en heb het dan ook zo ingesteld, maar kan goed zijn dat hij nu weer 28 dagen is dus... zo zijn het misschien nog steeds vruchtbare dagen he
Snap wat je bedoelt dat het moeilijk is om er niet mee bezig te zijn, maar voor ons ligt het iets anders, omdat ik liefst de eerste twee maanden nog niet zwanger zou zijn (moet nog liefst wa kilo's kwijt en de kerstmaand zou 'k ook liefst overslaan) dus daarom is het voor ons nog niet moeilijk. zal ook pas ronde 1 beginnen tellen als we mei zijn. Maar denk dat als ik dan een paar rondes moet proberen het inderdaad vreselijk moet zijn. 'k zou gek worden denk ik. En het ergste is dan ook dat ik het dan eigenlijk nog niet echt tegen iemand kan zeggen. Enkel mijn beste vriendin, en mijn ouders en zus weten dat ik echt al een kindje wil. Iedereen weet wel dat er wel gaan komen, maar het eerste jaar nog niet denken ze. En dat wil ik graag nog zo wat houden. Want heb geen zin in elke maand: "en, en? is het al zover?"
In ieder geval, hopelijk moeten we alle3 niet gek worden en moeten we niet meer te lang wachten.

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 19:24

hoihoi,

T-ke, dankjewel voor de complimentje.. tis ook echt een lieve meid! Op het Kinderdagverblijf is ze ook erg geliefd.
De 1e keer hebben we 6 maanden erover gedaan om zwanger te worden.
Dat valt nog mee, maar op dat moment kan het niet snel genoeg gaan. En is elke maand de teleurstelling weer groot.

Nina, ik snap jou ook heel goed. Ik vond het destijds ook niet zo leuk als iedereen om me heen zwanger werd en ik niet. En ook wel jaloers, gelukkig is dat wel natuurlijk om te zijn.. je wilt immers ook zo graag!
Maar het komt vast wel!

En wij hebben dus ook niet zoveel haast, de decembermaand zou ik ook het liefst overslaan. Maar met mijn lange cyclus zal dat niet zo moeilijk zijn.
En inderdaad wel overzichtelijk zo met z'n 3-tjes. Gezellig toch?!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 16:35
T-ke

Hey dames,

Hoe loopt het bij jullie.
Hier is 't lekker druk. Veel werken en we verhuizen bijna... dus al veel te lang niet meer op 't forum geweest. Ook omdat we er momenteel niet echt mee bezig zijn, dan heb je de behoefte ook niet zo om er over te vertellen denk ik.

@Marianne: Denk idd dat het met je cyclus zal lukken om de decembermaand over te slaan. Hopelijk is hij deze keer wat korter.

@Nina: Weer bijna klusdagen, veel succes ermee en klus er maar op los, dan kan je binnenkort misschien als eerste goed nieuws brengen.

Groetjes

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 18:47

heej T-ke,

Inderdaad al een tijd niet geweest.
Maar als je er niet zo mee bezig bent, dan denk je er ook niet aan om te schrijven inderdaad.

Maar aan het verhuizen dus? Moet er veel aan het nieuwe huisje gebeuren?

Nina, hopelijk kun je snel goed nieuws brengen!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 19:13
T-ke

Hey Marianne,

we hebben gebouwd, dus het zal nog wel een tijdje duren voor het helemaal in orde is. Maar we kunnen er slapen, ons wassen en eten maken en voorlopig is da genoeg he. Maandag komen ze nog de elektriciteit in orde maken en dan nog begin april plinten zetten en dan kunnen we alles eens tegoei poetsen. En dan verhuizen.
En tegen dan zijn de winter(geboorte)maanden gepasseerd dus dan kan het klussen beginnen he
Ga jij er de volgende ronde voor?

Groetjes

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 19:30

Heej,

Leuk zeg, eigen huis bouwen. helemaal zoals je zelf wilt, en alles nog zo nieuw! Gelukkig kun je er al wel je dagelijkse dingen doen.
En dan ben je ook zo bezig, dat je niet aan zwanger raken denkt.

Ik denk dat ik vanaf de volgende ronde er wat meer mee bezig zal zijn, maar als het nu raak is ben ik natuurlijk ook blij.
Dan zou het alleen voor 30/12 zijn dat vind ik wat minder.
Hmmz, ach we zien wel haha..

Dus bij jou duurt het nog een paar maanden voor je er echt voor gaat?

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 21:52
T-ke

Hey Marianne,

April zou 'k nog graag overslaan, maar dan gaan we d'r helemaal voor.
Begrijp met niet verkeerd, moest ik morgen zwanger zijn dan zou 'k er heel blij mee zijn. Maar als 'k het voor 't zeggen heb zou 't pas liefst mei, juni zijn.
We zullen zien, probeer er toch een beetje op te letten dat het nu niet zou lukken, maar je weet nooit he. Aan geheelonthouding gaan we d'r niet voor doen
Hoop voor jou dat het snel lukt.
Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 19:40

Heej,

Snap je wel hoor, het liefst sla ik april ook nog over.
Das nog maar 1 maandje..

Nina, hoestie met jou?

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 14:47

heej T-ke,

2 dagen overtijd? Zou het kunnen? Of denk je dat je cyclus dit keer wat langer is?

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 16:47
T-ke

Hello Marianne,

Er is een superkleine waterkans dat het is, maar normaal gezien niet. Zou in ieder geval niet de bedoeling geweest zijn.
Denk dat ik gewoon terug een langere cyclus heb. Voel wel nog niet dat ze er zitten aan te komen.
Maar heb er nog het volste vertrouwen in dat ze er wel aankomen.
Hoe is 't met jou?

Groetjes

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 21:20

heej!

Dan zal je cyclus dit keer inderdaad wat langer zijn.
Ik had toen precies hetzelfde gevoel, geen krampen van menstruatie maar ook geen menstruatie in zicht. En ook niet het gevoel dat het raak was..

Ja hier gaat alles prima. Ik merk wel dat ik in mijn 'groene dagen' zit, meer slijm enzo.. Wil eigenlijk wel klussen, mss dat het toch raak kan zijn.. maar t hoeft niet..

Fijn weekend alvast he!

Link naar deze reactie
05/04/2008 @ 20:52
T-ke

Hello,

hier nog steeds geen maandstonden te bespeuren. Vind het wel een beetje raar, maar ze zullen nog wel komen zeker.
Af en toe wat buikpijn. Maar verder niets. Geen symptomen voor de maandstonden, maar ook zeker niet voor zwangerschap, dus ik ben er vrij gerust in. Alleen spijtig, want ik had zo'n korte cyclus, en nu onmiddelijk weer een lange. Maarja. Zal maar niet te veel klagen he.
Marianne, groene daagjes, klussen geblazen dus. Tenminste als je besloten hebt er deze maand voor te gaan.
Fijn weekend.
Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 12:12
T-ke

Nog steeds niets te zien!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >