Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/03/2008 @ 20:36 T-ke ![]() | Hey Marianne, Idd geen leuk nieuws. Ik duim voor je dat je snel je regels krijgt. Kop op, 't zal wel snel zover zijn. Groetjes |
| 18/03/2008 @ 13:53 Nina | T-ke en MaryAnn, Ik WAS in spannende afwachting T-ke, maar vanmorgen ben ik toch gewoon ongesteld geworden . Is niet een heel grote teleurstelling hoor, maar toch. Vanaf nu gaan we er echt voor, over 2 weken is mn vruchtbare periode en dan wordt het echt op de goede dagen klussen.MaryAnn, dus toch een onregelmatige cyclus he? Daar wordt je wel onzeker van of niet? Je kunt verder niets doen dan maar afwachten. Groetjes en succes, Nina |
| 19/03/2008 @ 07:58 Nina | Hoi T-ke en MaryAnn, Het lijkt erop dat we met zijn drietjes zijn overgebleven op dit forum. Ik vind het niet erg hoor, zo hou je tenminste een beetje overzicht! Gelukkig ben je ongesteld geworden MaryAnn, kan me voorstellen dat je opgelucht bent, nu weet je waar je aan toe bent. T-ke jouw vruchtbare dagen zijn bijna voorbij, hebben jullie er nog 'iets mee gedaan'?? Volgens mij is het ook veel beter niet te veel bezig te zijn met zwanger worden, maar dat is heel moeilijk, dat merk ik nu al. Terwijl wij nog niet eens aan de eerste ronde zijn begonnen!! Pff, hoe zal het zijn als je al 5 of 6 rondes achter de rig hebt, vreselijk lijkt me dat! Ik voel ook iets van jaloezie als ik hoor dat anderen zwanger zijn geworden... Ik voel me daar wel een beetje schuldig over, raar is dat. ![]() Anyway, ik ga me er een beetje minder mee proberen bezig te houden, is beter voor mn gemoedstoestand...! Succes meiden! |
01/04/2008 @ 19:40![]() | Heej, Snap je wel hoor, het liefst sla ik april ook nog over. Das nog maar 1 maandje.. Nina, hoestie met jou? Groetjes Marianne. |
03/04/2008 @ 14:47![]() | heej T-ke, 2 dagen overtijd? Zou het kunnen? Of denk je dat je cyclus dit keer wat langer is? Groetjes Marianne. |
| 06/04/2008 @ 12:12 T-ke ![]() | Nog steeds niets te zien! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?

. Is niet een heel grote teleurstelling hoor, maar toch. Vanaf nu gaan we er echt voor, over 2 weken is mn vruchtbare periode en dan wordt het echt op de goede dagen klussen.