< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?
14/07/2008 @ 13:35
T-ke

Online Status
Katrien, een superdikke proficiat
Deze vakantie is er eentje om nooit meer te vergeten.

Nina, veel geluk met de ovulatietesten.

Marianne,je eisprong ondertussen al gehad, of nog steeds lichte streepjes.

Hier niks speciaals te voelen, dus...

Groetjes en geniet van het zonnetje
Ikke

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 09:04
Nina

Online Status
Katrien gefeliciteerd met je !!
Wel heel speciaal zo op vakantie een positieve test te hebben!
Had je behalve de hogere temperatuur nog andere symptomen?

Marianne, dus toch nog geen eisprong gehad?
Ik ga morgen ovaluatietesten kopen, mn vruchtbare dagen staan voor de deur.

Succes iedereen!

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 08:23
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Vanop hotelkamer positieve test!!!
Streepje is wel lichter dan controle, maar heel duidelijk zichtbaar. Over'n weekje zal'k een foto van test online kunnen zetten.

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 15:18
Katrien

Ff vanop vakantie: hiernog steeds geen en temp zelfs vandaag op 37...spannend!

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 21:13

Online Status Bekijk profiel
Hoihoi,

T-ke, ik heb tot nu toe nog alleen maar lichte streepjes gehad. Dus denk dat ik nog even moet wachten. Ook heb ik niet meer zo'n last van mijn buik, wat het dan wel was weet ik ook niet. Heb een raar lichaam
Wel makkelijk en fijn dat je je eisprong zo goed voelt!
Ik heb een collega gehad die dat ook zo had en die was binnen een maand zwanger. Ze wist zelfs de dag na haar eisprong dat ze zwanger was! We verklaarden haar voor gek, maar ze had wel gelijk.

Ik voel mijn eisprong soms ook, wel lichtjes. Maar kan wel merken dat het zover is. Nu alleen een keertje raak zijn!
Het doet me toch wel wat, al die zwangeren en zelf nog niet. Had van te voren niet gedacht dat ik dat bij de 2e ook zo zou hebben.

Hoe gaat het met de rest?
Wentho: ik ben ook nieuwsgierig!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 13:19
Katrien

Hoi allemaal,
Ik gebruik ook geen ovulatietesten. Denk dat m'n ei wel redelijk regelmatig komt en ik voel het meestal ook. Gewoon genoeg klussen in je groene dagen zal wel ok zijn zekers?

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 12:30
T-ke

Online Status
Hello

Ik ga de ovulatietesten toch nog eventjes laten voor wat ze zijn. Moest het binnen een paar rondes nog niet gelukt zijn zal 'k er waarschijnlijk ook wel eens mee beginnen (zeg ik nu he, misschien heb ik er volgende maand al gehaald als het deze maand niet gelukt is)
Hier alles nog ok. enorm afgezien van mijn eisprong, serieus steken gehad(heb ik iedere maand, maar deze maand iets erger), en nu zo 'n raar gevoel in mijn onderbuik. Maarja, heb een paar dagen vrij, en dan hebt ge natuurlijk veel meer tijd om vanalles te voelen wat er normaal ook is, maar waar niet op gelet wordt he.

@ Marianne: Eisprong al gepasseerd? Of was het lichte streepje toch geen voorbode?

@ Whento: ?

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 08:07
Nina

Online Status
T-ke je zou inderdaad ovaluatietesten kunnen gebruiken als extra zekerheid.
Ik ga deze maand ook beginnen met de testen. Ik voel mn eisprong soms wel, tenminste dat denk ik, maar ik wil nu echt zeker weten wanneer die is.
Marianne, dat zou wel erg vroeg zijn voor een eisprong he? Het kan natuurlijk wel. Maar goed dat je er ook ov.testen bij gebruikt.
Hoe is het eigenlijk met Wentho??

Groetjes, Nina

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 22:13

heej T-ke,

Als je er zeker van bent dat het je eisprong is wat je voelt, dan zou dat genoeg zijn toch? Je zou het voor de zekerheid kunnen doen, meer als bevestiging dat je gevoel goed zit. Zo'n test werd eigenlijk hetzelfde als een zwangerschapstest.

Ik had gister en eergister zo'n last van mijn buik, dat ik d8 dat ik mijn eisprong mss al had. En de ovulatietest gaf een lichtstreepje aan. Dat is dus eigenlijk negatief, maar mss komt het eraan. Dat zou dan wel veel vroeger zijn als de vorige maand.
Ik doe gewoon nu elke dag een test, dan weet ik het zeker.

Nou groetjes!

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 12:00
T-ke

Online Status
Hello,

@ Nina: Super spijtig van de . Hopelijk is het de volgende ronde raak.

@ Whento: Nog nieuws?

@ Katrien: Ik heb geen benul van het temperaturen, dus weet niet of hij moet stijgen, dalen ...

@ Marianne: Hoe werkt zo'n ovulatietest eigenlijk? Ik denk dat ik vrij zeker iedere maand mijn eisprong goed voel, heeft het dan nog zin om zo'n test te gebruiken?

Hier verloopt alles goed. Er wordt volop geklust, en meer kunnen we toch niet doen he.

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 13:08

Hoihoi,

Wentho, wat vervelend dat je een negatieve test hebt en dan geen menstr. En dat witverlies, heb ik ook voor ik ongesteld moet worden. Wie weet is het in aantocht.
Maar t zou ook maar zo kunnen dat je toch zwanger bent, en geeft de test het nog niet aan. Irritant he!

Nina, ook naar de volgende ronde dus.. balen meid!
Ik loop precies 1 dag achter op jou in de cyclus. Dus we zitten ongeveer gelijk!

Katrien, volgens mij is het zo dat als je temp. omhoog gaat na je eisprong en zo blijft je zwanger zou kunnen zijn. Dus het moet niet gaan zakken, dan is het positief!

Ik heb maar weer een voorraadje ovulatietesten ingeslaan, voor de zekerheid. Ik hoop zo op een pos. test volgende maand. Iedereen om me heen is zwanger en ik wil nu echt toch ook!!

Groetjes Marianne.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 09:22
Katrien

@ Nina: spijtig meid...op naar de volgende rond ja!
@ Wentho: spannend, we !
@ T-ke: go for it! Je groene dagen komen eraan

Hier nog steeds niets speciaals, temp blijft op 36,7, moet die niet meer stijgen bij'n eventuele zwangerschap??? Woensdag ga'k naar de gyn voor jaarlijkse controle, heb ervoor kunnen zorgen dan manlief ook eens een keertje meekan. Het is maar dat hij die ook al kent ervoor

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 07:50
Nina

Online Status
Wentho, hoe is het nu? Kan het zijn dat je plots een langere cyclus hebt? Dat had ik ook 3 maanden geleden, plots 2 weken langer. Heb je alweer een test gedaan?
T-ke succes de komende dagen!!
Bij mij zijn afgelopen vrijdag de duiveltjes op bezoek gekomen...! Na een cyclus van 31 dagen deze keer. Op naar de volgende ronde dus.
Marianne, voor jou is het ook afwachten op de volgende vruchtbare periode, moet je nog lang wachten?

Groetjes, Nina

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 12:44
wentho

Online Status
Nog altijd gaan te bespeuren. Ik zit nu aan 38 dagen. Symptomen zijn precies aan het verdwijnen. Ik heb wel heel veel witverlies. En ik ben voor de moment ook ziek .

@ Nina: Veel succes he. Ik voor je!
@ T-ke: Geniet van je eerste echte ronde!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 22:42
T-ke

Online Status
Hey

Whento, spijtig van de negatieve test, maar het is natuurlijk pas zeker als je ook echt je maandstonden krijgt he. Dus alles is nog mogelijk.

Nina, Idd jezelf gek maken heeft geen zin he. Je zal toch moeten afwachten. En hopelijk blijven je regels uit natuurlijk. Dus het blijft lekker spannend.

Hier alles ok, we gaan er nog steeds helemaal voor, deze maand zal het dan eens echt de eerste ronde zijn

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 12:27
Nina

Online Status
Wentho, jammer van de negatieve test, maar het kan inderdaad zo zijn dat je nog een paar daagjes moet wachten. Heb je wel vaker een onregelmatige cyclus?
Ik heb vanmorgen een heel klein beetje bruinverlies ontdekt, echt heel weinig was het. Sindsdien niets meer. Ik heb normaal nooit donkerbruine afscheiding voordat ik ongesteld moet worden.
Ik moet zeggen dat ik ook af en toe vlaagjes van misselijkheid heb, 2 keer ;s avonds na het eten, maar dat was maar heel kort.
Maar ik blijf er gewoon van uit gaan dat ik over 4 dagen mn regels ga krijgen, ik probeer mezelf niet gek te maken .
Succes meiden.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 12:19
Katrien

@ Wentho: het kan ook zijn dat je gewoon heel laat hcg aanmaakt hé...maar bloed trekken zou je misschien wel meer duidelijkheid brengen ja. Veel succes in ieder geval!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:38
wentho

Online Status
slecht nieuws -> negatieve test! Ik ben nu zeven dagen overtijd en nog steeds niet het gevoel dat men regels gaan komen. Heb de quicktest van Carrefour gebruikt. Ik word nu wel bang dat er gewoon iets mis is. Als ik ze maandag nog niet heb ga ik bloed laten trekken.

Groetjes
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 11:01
T-ke

Online Status
Hey meiden,

@ Nina: Het afvallen verloopt wel vlotjes. Moet dadelijk weer gaan wegen dus ben benieuwd
Ook best wel spannend bij jou he, al die kwaaltjes... Ik duim alvast voor je.

@ Marianne: Spijtig van de , maar nu je weet wanneer je eisprong echt is, kan er weer volop tegen aan he

Groetjes
Ikke

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 09:27
Nina

Online Status
Hej Marianne,

Jammer van de duivels! Wel gelukkig dat je nu een kortere cyclus hebt en heel handig dat je weet wanneer je eisprong is. Op naar de volgende ronde, succes!
T-ke, met jouw korte cyclus ben je ook zo in de vruchtbare periode beland. Hoe gaat het met afvallen?
Wentho, morgen testen??
Bij mij niets bijzonders. Ik ga er nu vanuit dat mn nod op 8 juli is, dus nog een paar daagjes wachten. Ik heb nog steeds gevoelige tepels en ze zijn ook een beetje opgezwollen en er zitten hele kleine bobbeltjes bovenop... Details..!

Groetjes, Nina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >