Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 14/07/2008 @ 09:04 Nina | Katrien gefeliciteerd met je !!Wel heel speciaal zo op vakantie een positieve test te hebben! Had je behalve de hogere temperatuur nog andere symptomen? Marianne, dus toch nog geen eisprong gehad? Ik ga morgen ovaluatietesten kopen, mn vruchtbare dagen staan voor de deur. Succes iedereen! |
| 14/07/2008 @ 08:23 Katrien ![]() | Vanop hotelkamer positieve test!!! Streepje is wel lichter dan controle, maar heel duidelijk zichtbaar. Over'n weekje zal'k een foto van test online kunnen zetten. |
| 13/07/2008 @ 15:18 Katrien ![]() | Ff vanop vakantie: hiernog steeds geen en temp zelfs vandaag op 37...spannend! |
| 10/07/2008 @ 08:07 Nina | T-ke je zou inderdaad ovaluatietesten kunnen gebruiken als extra zekerheid. Ik ga deze maand ook beginnen met de testen. Ik voel mn eisprong soms wel, tenminste dat denk ik, maar ik wil nu echt zeker weten wanneer die is. Marianne, dat zou wel erg vroeg zijn voor een eisprong he? Het kan natuurlijk wel. Maar goed dat je er ook ov.testen bij gebruikt. Hoe is het eigenlijk met Wentho?? Groetjes, Nina |
| 07/07/2008 @ 07:50 Nina | Wentho, hoe is het nu? Kan het zijn dat je plots een langere cyclus hebt? Dat had ik ook 3 maanden geleden, plots 2 weken langer. Heb je alweer een test gedaan? T-ke succes de komende dagen!! Bij mij zijn afgelopen vrijdag de duiveltjes op bezoek gekomen...! Na een cyclus van 31 dagen deze keer. Op naar de volgende ronde dus. Marianne, voor jou is het ook afwachten op de volgende vruchtbare periode, moet je nog lang wachten? Groetjes, Nina |
| 06/07/2008 @ 12:44 wentho | Nog altijd gaan te bespeuren. Ik zit nu aan 38 dagen. Symptomen zijn precies aan het verdwijnen. Ik heb wel heel veel witverlies. En ik ben voor de moment ook ziek . @ Nina: Veel succes he. Ik @ T-ke: Geniet van je eerste echte ronde! ![]() |
| 04/07/2008 @ 12:27 Nina | Wentho, jammer van de negatieve test, maar het kan inderdaad zo zijn dat je nog een paar daagjes moet wachten. Heb je wel vaker een onregelmatige cyclus? Ik heb vanmorgen een heel klein beetje bruinverlies ontdekt, echt heel weinig was het. Sindsdien niets meer. Ik heb normaal nooit donkerbruine afscheiding voordat ik ongesteld moet worden. Ik moet zeggen dat ik ook af en toe vlaagjes van misselijkheid heb, 2 keer ;s avonds na het eten, maar dat was maar heel kort. Maar ik blijf er gewoon van uit gaan dat ik over 4 dagen mn regels ga krijgen, ik probeer mezelf niet gek te maken .Succes meiden. |
| 04/07/2008 @ 12:19 Katrien ![]() | @ Wentho: het kan ook zijn dat je gewoon heel laat hcg aanmaakt hé...maar bloed trekken zou je misschien wel meer duidelijkheid brengen ja. Veel succes in ieder geval! |
| 04/07/2008 @ 11:38 wentho | slecht nieuws -> negatieve test! Ik ben nu zeven dagen overtijd en nog steeds niet het gevoel dat men regels gaan komen. Heb de quicktest van Carrefour gebruikt. Ik word nu wel bang dat er gewoon iets mis is. Als ik ze maandag nog niet heb ga ik bloed laten trekken. Groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat er voor 1e kindje vanaf maart 2008?

!!
en temp zelfs vandaag op 37...spannend!

)
. 
.