volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 03/03/2008 @ 16:27 wen | Hoi Ik wil ook eens mijn hartje opluchten. Ik werkte ook al niet meer sinds dat ik zwanger (2005) ben van ons zoontje. Ik had toen zelf bewust gekozen om thuis te blijven. Heel veel mensen zouden het gek vinden als ik nog ga klagen, een hardwerkende man, verdient goed en heel gezond kindje. als ik op deze oproep lees, hebben meeste vrouwen wel 2 tot 3 kinderen. en ik nog maar eentje. maar hoe spelen jullie het klaar met de kinderen? ik heb precies mijn handen vol aan een kindje. ik heb nooit tijd voor mezelf. en ik voel me zo zwak. Heel veel vrouwen werken fulltime en als ze terug thuis zijn dan moeten ze nog voor de kindjes verzorgen. en toch ze redden het. ik denk niet ze ook zoveel gaan klagen als mij. ik weet niet wat er met mij mankeert. ik voel met best deprie, ik hyperventileer, ik pieker heel veel, heb paniekaanvallen. soms draai ik helemaal door als mijn zoontje zo zit te zeuren. Zoals afgelopen paar dagen voelde ik me zo slecht omdat zo te keer ben gegaan tegen hem. Zoals vandaag ik moet het huis uitvluchten omdat ik het zo benauwend voel. Dat gevoel had ik ook gehad na de bevalling en toen bleek dat ik een licht postnatale depriessie had. ik zit nu bij mijn ouders. misschien zal ik me ook wel beter voelen als hij in mei naar school gaat. maar ja dan maak ik me ook alweer zorgen of hij het gaat redden. mijn hartje gaat breken als ik hem zo hoor huilen. want hij is heel erg hangerig naar mij toe. wie herkent dat? groetjes Wen |
| 04/02/2008 @ 09:34 Iselha | Hallo, Ik ben zwanger van ons derde zoontje (nog 3 weken) en ben thuis sinds half januari. Ik werkte fulltime en had inderdaad het gevoel er niet voldoende te zijn voor onze kinderen. Nochtans mag ik al niet klagen, want ik sta in het onderwijs. Ik neem tot het einde van het schooljaar ouderschapsverlof en vanaf september ga ik halftijds werken gedurende 1 jaar. Nadien zien we wel. Financieel zal het geen probleem zijn, hebben we al uitgerekend. Anderzijds voel ik nu al aan, na enkele weken thuis zijn, dat ik het contact met de collega's mis. Ik heb het toch wel nodig om af en toe ook iets anders te doen dan strijk, was en plas.Ik ga het proberen te regelen dat ik in de voormiddag werk en in de namiddag thuis ben. Zo heb ik dagelijks enkele uurtjes om huishoudelijk werk te doen vooraleer de kinderen thuis zijn. |
22/01/2008 @ 17:25 ![]() | ik was ook tot voor kort huismoeder, maar nu in bijberoep aan het werken (op naam van men man) zo ben ik ook eens uit huis! groetjes |
| 22/01/2008 @ 09:49 nele ![]() | he blijkbaar is die link er zelf opgekomen door mijn bericht te versturen.chique. haha ![]() |
| 22/01/2008 @ 09:48 nele ![]() | goede info gevonden over thuiswerk. (officiele wesite) http://www.thuiswerkgids.be heb geen idee hoe ik hier een link ofzo kan zetten zodat je direct naar de website kunt gaan,dus je zult het zelf op google moeten intikken. Als ik mijn man mee krijg over mijn idee dan bestel ik de gids. laat nog iets weten. groetjes, nele |
| 21/01/2008 @ 16:21 Annabel | Ik ben ook op zoek naar een job om thuis te doen. Heb nu 2 kindjes, die 15 maanden schillen, en zie het ni meer zitten om elke dag buitenshuis te gaan werken. Alle tips welkom! |
volgende pagina >
[Reageer]

mama's die niet buitenshuis werken???

.