< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » mama's die niet buitenshuis werken???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
mama's die niet buitenshuis werken???
21/01/2008 @ 09:57
wendy verachtert

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoikes,

Hier een mama die momenteel wel buitenshuis werkt. Ik werk 2 maal 12uur in een weekendregime waardoor ik een full-time loon heb. nog max 11 weekenden kan ik werken voor mijn huidige werkgever( Janssen pharma) en dan is het waarschijnelijk weer vrouw aan de haard.

Begin vorig jaar ben ik ook 3 maanden thuis geweest en wat deed ik dan om wat zuiniger te leven. Zelf mijn brood bakken voor enkele dagen en invriezen. Weeklijks naar de markt( probeer ik nu nog) en groenten en fruit voor een heel week halen. Bij onze groenteboer scheelt het snel enkele euro's tov bv de colruyt. Soep koken voor de hele week en dan invriezen. Spaghettisaus maken voor enkele weken en ook weer invriezen. De kinderen al eens met de fiets of te voet naar school brengen.

Misschien op naam van je man demonstratrice worden( als dat nog kan, want daar worden ze strenger op), zodat je een paar keer in de maand onder de mensen komt en er ook nog een centje aan over houdt.

Mensen kunnen ieder op zich creatief zijn, maar door het jachtige leven dat we onzelf en de maatschappij ons oplegt, zien we het niet altijd.

Als je een pb stuurt,geef ik je mijn msn. Dat is makkelijker om tips uit te wisselen.

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 23:15
marijke

Online Status
hallo

hier nog een mama die niet werkt.
we hebben drie kinderen van 2 4 en 6 jaar en een vierde op komst.
wij hebben er voor gekozen dat ik thuis blijf,want we vinden het heel belangrijk dat we er voor de kinderen zijn.
en als ze allemaal ouder zijn kan ik altijd nog wat uurtjes werken.
misschien dat we wat minder hebben uit tegeven dan wanneer ik aan het werk zou zijn.
maar we komen rond en daar gaat het om.

groetjes marijke

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 17:31
kelly bil

hier ook een mama dat niet meer gaat werken mag uiteindelijk
niet meer van me man ook want als er opvang moest zijn voor de kinderen gi ng al me geld naar de opvang en kan je zowel thuis blijven
weet nu niet of je man je te laste kan nemen met dat je niet bent gehuwd wij waren ook niet gehuwd die tijd nu wel reeds vijf jaar maar ik neemde dan verlof om voor de kinderen te zorgen en moest een witte kaart invullen inplaats van te gaan stempelen en einde van de maand aan het sendicaat gaan geven en kreeg ook een vergoeding nu trouwens doe ik het nog je kan dat tot je kinderen een bepaalde leeftijd hebben en elk jaar moet je het heraanvragen ga zien nu want ben nog maar een maandje bevallen van de vijfde spruit en kan zijn dat me man ten laste neemt
anders was de bedoeling om als ze allemaal naar school gaan om terug te gaan werken maar het zal lastig worden denk ik het huishouden mag er niet onder lijden ook e en met de kindjes bezeg zijn
hier is het zeker haalbaar met een loon en hebben zeker niets te kort zelfs teveel
als er nog iets is mag je het gerust vragen

kelly

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 17:31
kelly bil

hier ook een mama dat niet meer gaat werken mag uiteindelijk
niet meer van me man ook want als er opvang moest zijn voor de kinderen gi ng al me geld naar de opvang en kan je zowel thuis blijven
weet nu niet of je man je te laste kan nemen met dat je niet bent gehuwd wij waren ook niet gehuwd die tijd nu wel reeds vijf jaar maar ik neemde dan verlof om voor de kinderen te zorgen en moest een witte kaart invullen inplaats van te gaan stempelen en einde van de maand aan het sendicaat gaan geven en kreeg ook een vergoeding nu trouwens doe ik het nog je kan dat tot je kinderen een bepaalde leeftijd hebben en elk jaar moet je het heraanvragen ga zien nu want ben nog maar een maandje bevallen van de vijfde spruit en kan zijn dat me man ten laste neemt
anders was de bedoeling om als ze allemaal naar school gaan om terug te gaan werken maar het zal lastig worden denk ik het huishouden mag er niet onder lijden ook e en met de kindjes bezeg zijn
hier is het zeker haalbaar met een loon en hebben zeker niets te kort zelfs teveel
als er nog iets is mag je het gerust vragen

kelly

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 16:38
Tamara

aja, je kan me mailen op tamara051@hotmail.com
Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 16:37
Tamara

hallo, ik ben iemand die niet meer buitenshuis gaat werken
indien je wilt mag je me mailen
want ik kom hier niet altijd langs
Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 11:12
nele

mama's die niet buitenshuis werken???
Hallo,

Ik ben Nele,ben 26 jaar en drie maanden zwanger van onze derde spruit.
Seppe is drie en Jelle twee jaar oud.

Zijn er hier mama's die niet meer buitenshuis gaan werken???

Ik zou graag stoppen met werken als onze derde spruit er is.
Maar financieel is dat niet zo simpel.
Hoe doen jullie dat?
Mijn man en ik wonen samen,maar zijn niet gehuwd,dus ik kan me naart schijnt niet ten lasten van hem laten schrijven.

Momenteel werk ik 28 uren in de week,weekends thuis.En toch is het zwaar vind ik.
Kindjes slapen nog niet volledig door,slecht slapers,zit in de familie

Mijn man is beenhouwer en werkt ongeveer tien uur per dag,vijf dagen in de week.Veel hulp kan ik niet van hem verwachten in het huishouden,
vind ik.Ik vind het veel belangrijker dat hij tijd in de kindjes steekt dan.

groetjes,
Nele

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina