Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?| 09/05/2008 @ 09:03 jokske ![]() | das echt vervelend é, das nu maar 1 verhaal maar ik kom dat regelmatig tegen! ik heb dan ook een ferme buik en maag... |
| 09/05/2008 @ 11:47 jokske ![]() | ben content dat ik niet de enige ben met zo'n verhaal van zwanger zijn.... |
| 11/05/2008 @ 22:22 jokske ![]() | ratje, heb weeral dat gelig verlies , dus we weten wat eraankomt hé! |
| 12/05/2008 @ 09:37 ratje ![]() | Helaas wel ja, ik heb het ook al gehad een paar dagen geleden... Ik vrees er dus ook voor. ![]() Ze gunnen het ons precies niet hé... |
| 12/05/2008 @ 11:58 jokske ![]() | tis erg, wij wachten nu al zo lang... |
| 13/05/2008 @ 07:48 Elly ![]() | Jokske en ratje: Niet opgeven hé. Er zijn er die zwanger zijn en gelig verlies hebben rond hun nod. |
| 13/05/2008 @ 08:12 jokske ![]() | tja, ik weet het niet, af en toe pijn in de onderbuik, was het is , ik weet het niet.... afwachten tot we zaterdag zijn ![]() |
| 13/05/2008 @ 13:09 jokske ![]() | tja, hier nog steeds hetzelfde, niks nieuws te melden... wat witverlies maar niet echt veel... |
< vorige pagina | volgende pagina >

doorgekomen zijn. Maandag was m'n vroeger buurmeisje bevallen en gisteren mailde ze foto's van haar kindje door. Ik kon het niet aan en ben beginnen huilen. Is dit nu een overdreven reactie of hebben jullie dit ook? Het is nu in onze vriendenkring een echte babyboom. De meeste ervan waren in de eerste twee rondes zwanger. Het is dan ook moeilijk voor me om er met hen over te praten. Ze begrijpen niet dat ik het moeilijk heb omdat het voor mij nu toch wel al lang begint te duren.