< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?
25/02/2008 @ 09:40
An

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Balen Jokske! Maar Maart wordt vast een hele goede maand: ik heb in maart mijn man leren kennen, een paar jaar later in maart getrouwd... Nu worden we gewoon met z'n allen zwanger in maart.

Ik ben benieuwd hoe het met Hope is! Ik duim nog steeds!!

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 09:36
ratje

Jokske wat jammer! We blijven duimen hé. Maart wordt een goed maand, ik voel het, ik hoop het.

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 09:23
Elly

Jokske wat jammer. Ik voor je dat maart je maand word.

Link naar deze reactie
25/02/2008 @ 09:11
jokske

Online Status Bekijk profiel
ik kom effe melden dat mijn duivels deze keer vroeger zijn gekomen, wat mss wijst op een vervroegde eisprong....?
Ik had nochthans gedacht dat het deze keer raak zou zijn met al die kwaaltjes...
Ik schuif dus weer daar naar nod maart ronde 6!

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 11:51
An

Hey,

Ilse, welkom! Een internationale mama onder ons. Lijkt me voor jou helemaal fijn dat dit forum er is! Kan me wel voorstellen dat het voor jou ook spannend is na 7 maanden. Natuurlijk duimen we ook voor jou mee

Hope, succes met verhuizen. Ik kwam even kijken hoe het met jouw banner stond en ja: zo maak je het wel heel spannend he? Ben heel benieuwd en duim extra voor je .
Tot snel hoop ik...

groetjes Anne

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 09:59
hope

Online Status Stuur bericht
tja nu hou ik jullie ook mee in spanning hé.
Mss dat ik als we in het appartement nog dingen komen ophalen even de tijd heb om nog te kijken.
Ligt er ook aan wanneer ze hier het internet gaan afsluiten hé. Ik laat als ik kan zeker iets weten.

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 09:50
Elly

Hope veel succes met de verhuis en hopelijk heb je snel internet!
Want we zijn wel benieuwd.

Jokske: Al symptomen?

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 09:47
hope

Jokske en hoe is die zwangerschap dan afgelopen als ik vragen mag. Heb je daar dan problemen mee gehad?

Toi toi ilse

gisteren dus wat bruin verlies vandaag tot nu toe nog niets.

Ik kom ook even zeggen dat ik een paar dagen niet zal kunnen komen lezen en vertellen want we gaan verhuizen. Vanaf vandaag slapen we niet meer thuis en vanaf dinsdag kunnen we in ons huis, dan moet er nog internet aangesloten worden dus ik hoop dat dat snel is.
tot gauw.

[Laatst gewijzigd door hope - 23/02/2008 @ 09:48] - Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 21:53
Elly

Ilse tuurlijk we mee voor jullie. Voor iedereen trouwens. Hoe meer zwangeren hoe beter.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 18:24

Ronde 7
Hola,

Ik stel me eerst even voor. Mijn naam is Ilse, 36 jaar oud. In nov 2006 ben ik getrouwd en in jan 07 zijn we verhuisd naar Spanje in de buurt van Zaragoza.
Wij beginnen nu aan ronde nr 7 en ik heb na lang twijfelen een afspraak gemaakt met een gyne. Op 13 maart kunnen we gaan. Aangezien mijn leeftijd schijnt dit geen uitzondering te zijn maar ik kijk er toch enorm tegenop.
Ik heb een normale cyclus van 30 dagen maar toch zijn we na 6 maanden nog niet zwanger ...
Ik maak mij dus wel al een beetje zorgen ...
Duimen jullie mee voor ons?
Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 17:41
jokske

ik nam een maand of 5 de pil toen ik met spoed opgenomen werd met een longambolie, dit kwam voor door de pil en roken...
Direct gestopt met de pil en dan effe niks tot ik plots zwanger was...
Daarna een koperspiraal, dit was de enige keuze voor mij...

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 15:05
hope

ja bij mij sloeg de pil niet aan ik had er altijd last mee ofwel tussentijdsebloedingen ofwel kei hard. en de laatste maanden had ik een verschrikkelijke steek elke keer in mijn zij waardoor ik bijna niet kon ademen dat duurde dan een paar dagen. de dokter zei eerste dat het mijn ribben waren die niet goed meedraaide met mijn ribbenharnas.
om den duur naar de gyn geweest en dieje heeft dan echo gedaan en zag dat het MS bloed in mijn buik tussen mijn ribben zat waardoor ik zo een pijn had. er waren twee oplossingen 1 een mirenaspiraal om de MS te minderen want stoppen zou bij mij niet gaat en 2 pijn hebben en zwanger worden, maar toen kende ik mijn vriend nog geen jaar en hij was nog lang niet te spreken over kinderen.
Zo zie je maar wat er op een jaar kan verandere hé
We zijn dan gaan samenwonen en nadat ik op verlof was geweest met een vriendin had hij een mooi briefje gemaakt waarin hij zei dat hij toch wel kindjes wou echt romantisch. Ik kon het bijna niet geloven.
En ja nu zitten we hier nog maar wat te prossen hé. in het begin zat hij er zo niet mee maar nu vraagt hij toch regelmatig hoe het zit en wat ik voel. Hij praat er heel moeiijk over omdat hij niet graag terleur wordt gesteld en ik denk dat dat bij een man nog anders is al bij een vrouw.
Ik word er elke keer ik naar het toilet ga mee geconfronteerd hoe het is. Kleur, slijm en noem maar op dus ja

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 14:31
jokske

ik een koperspiraal( mag niks van hormonen hebben)

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 14:11
hope

Ik had een mirenaspiraal en heb het moeten laten steken voor bepaalde redenen, normaal is dat niet als je nog geen kinderen hebt. Het is verwijdert eind augustus dus heb het iets minder als een jaar gehad.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 13:25
jokske

welk spiraal had jij?
Ik een koperspiraal, ze is er uit van september...
Het zogezegt slijm tijdens de vruchtbare periode heb ik ook niet elke mand hoor...

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 13:10
hope

toen ik mijn spiraaltje liet verwijderen heeft mijn gyn gezegd dat ik me de eerste twee jaar niet ongerust hoef te maken maar ja is wel makkelijker gezegd dan gedaan hé.
Ik ga toch proberen te wachten tot juli augustus om terug te gaan dan is het een jaar. dan wil ik het wel weten wat er aan de hand is. Ik denk wel dat elke keer een eisprong voel maar er is niet altijd het beruchte slijm bij kan dit kwaad denken jullie??
Ik hoop echt dat het gewoon is omdat ik er te veel aan denk. Ik lig er echt van wakker.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 13:06
jokske

daar ben ik eigenlijk niet bang van.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 13:05
ratje

Jokske dat heb ik ook altijd gezegd. Als ik na een half jaar niet zwanger ben, dan ga ik op controle. Maar nu dat dichterbij komt zal ik misschien toch nog even wachten. Een beetje schrik ook dat zou blijken dat ik om één of andere reden niet meer zwanger kan worden...

Ook al heb ik al een dochtertje, ik heb toch zoiets van je weet maar nooit.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 13:01
jokske

Ja, ge zit dus 1 ronde verder dan mij....
Ik heb gezegt , als ik na ronde 6 niet zwanger mocht zijn , dan stap ik naar de gyn.
Mss moet je dat ook maar eens doen.

Ik heb wel één troost, ik heb al een kindje (4) dus ik weet dat het gaat...
Bij mijn eerste was het direct raak, nu niet...

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 13:00
ratje

Hope, wat jammer zeg. Kan het nog van een innesteling zijn? Of voel je dat het niet zo is?

Had gehoopt dat het lijstje zwangeren een beetje ging groeien binnenkort

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >