Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?| 25/02/2008 @ 09:36 ratje ![]() | Jokske wat jammer! We blijven duimen hé. Maart wordt een goed maand, ik voel het, ik hoop het. |
| 25/02/2008 @ 09:23 Elly ![]() | Jokske wat jammer. Ik |
| 23/02/2008 @ 09:50 Elly ![]() | Hope veel succes met de verhuis en hopelijk heb je snel internet! Want we zijn wel benieuwd. Jokske: Al symptomen? |
| 22/02/2008 @ 21:53 Elly ![]() | Ilse tuurlijk |
| 22/02/2008 @ 18:24 | Ronde 7 Hola, Ik stel me eerst even voor. Mijn naam is Ilse, 36 jaar oud. In nov 2006 ben ik getrouwd en in jan 07 zijn we verhuisd naar Spanje in de buurt van Zaragoza. Wij beginnen nu aan ronde nr 7 en ik heb na lang twijfelen een afspraak gemaakt met een gyne. Op 13 maart kunnen we gaan. Aangezien mijn leeftijd schijnt dit geen uitzondering te zijn maar ik kijk er toch enorm tegenop. Ik heb een normale cyclus van 30 dagen maar toch zijn we na 6 maanden nog niet zwanger ... Ik maak mij dus wel al een beetje zorgen ... Duimen jullie mee voor ons? |
| 22/02/2008 @ 14:31 jokske ![]() | ik een koperspiraal( mag niks van hormonen hebben) |
| 22/02/2008 @ 13:25 jokske ![]() | welk spiraal had jij? Ik een koperspiraal, ze is er uit van september... Het zogezegt slijm tijdens de vruchtbare periode heb ik ook niet elke mand hoor... |
| 22/02/2008 @ 13:06 jokske ![]() | daar ben ik eigenlijk niet bang van. |
| 22/02/2008 @ 13:00 ratje ![]() | Hope, wat jammer zeg. Kan het nog van een innesteling zijn? Of voel je dat het niet zo is? Had gehoopt dat het lijstje zwangeren een beetje ging groeien binnenkort ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Ben heel benieuwd en duim extra voor je