< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?
22/02/2008 @ 12:58
hope

Online Status Stuur bericht
begin nu aan ronde 7

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 12:56
jokske

Online Status Bekijk profiel
hoelang ben je bezig?

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 12:53
hope

spijtig genoeg niet nee.

Ja wat is het beste ik wil een kindje maar ja het wil niet lukken dus ja er moet iets gebeuren hé moet me wel ergens anders in vast bijten kan het gewoon niet van me afzetten en dat is het probleem.
als er iemand een oplossing heeft graag????

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 12:49
jokske

oei, dat bruinverlies is niet echt een goed teken nu
Jij zal wel weten wat er het beste is voor jouw persoonlijk...
succes verder

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 12:44
hope

Das lief van jullie maar vrees dat het niet nodig zal zijn. Nu enkele uren later heb ik toch een beetje bruin verlies gehad duidelijk te zien dat het bruin is. Dus ik wacht nu gewoon op het bloed.

Ik ga het allemaal een beetje loslaten, ik ga me wat meer concentreren om mijn school binnenkort eigen klas (na Paasvakantie), daar zal ik al werk genoeg mee hebben. Nu eerste verhuizen dan al wat voorbereidingen treffen voor de nieuwe klas. Ik ga het zwanger worden wat opzij schuiven we zien wel. Ik ga ook niet meer in het oog houden wanneer wel en wanneer niet klussen als ik zin heb zal meer dan genoeg moeten zijn. Ik zeg dat nu wel maar ik hoop dat ik me eraan ga kunnen houden want zo wordt ik het verschrikkelijk beu.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 09:45
jokske

ik duim hier ook mee voor hope!

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 09:04
An

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Toch duim ik voor je hope, het kan nog alle kanten op!

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 08:55
hope

Goh ratje als ik moet kijken naar wat ik voel denk ik ja ik ben zwanger. Pijnlijke borsten ( maar dat heb ik sinds drie maanden elke keer), misselijke vlagen (wel maar van enkele minuten), soms niet kunnen eten maar mijn buikje knort dan maar toch krijg ik bijna niets binnen, ofwel heb ik iets aan mijn maag.
Deze morgen ben ik om 7 uur naar het toilet moeten gaan, moest eigenlijk al midden in de nacht maar hou dan altijd op omdat ik geen zin heb om op te staan maar met het gevolg dat ik kei veel wakker wordt en niet goed geslapen heb. Bij het afvegen een beetje bruin niet echt donker. dus ik sta om 8 uur op en ik denk ja nu zal het wel wat meer en donkerder zijn (zoals altijd hoe dat begint) maar dan was er niets meer. WAT MOET JE NU NOG DENKEN HE!!!!!
Het gevoel dat ik nu heb is wel dat ik ongi ga worden want heb meer steken onderin mijn buik en heb terug veel meer zin in chocolade dus ja. Ik zal ze maar elk moment verwachten hé.

[Laatst gewijzigd door hope - 22/02/2008 @ 08:59] - Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 08:16
ratje

't Is inderdaad bij iedereen anders hé die kwaaltjes, bij Nora had ik geen kwaaltjes, echt niets. Toch niet voor ik getest heb.

En Hope?? Ziet het er goed uit voor jou?

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 20:41
hope

Jeanne ik zou niet te hard verder gaan op de kwalen van een ander want het is bij iedereen anders.

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 19:14
Jeanne

Online Status
Poemel, mag ik u nog eens vragen, had je echt geen enkel symptoompje van zwanger zijn vóór je NOD? Waardoor je een beetje hoop kreeg? Ik let echt overal op maar denk dat het deze maand weer niet raak is...
Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 16:54
hope

Bij ons is het soms ook wel van de moetes en ik moet zeggen dat is echt niet zo leuk maar dan denk ik maar dat het voor het goede doel is. Spijtig genoeg nog steeds zonder resultaat maar ik weet zeker dat ik hiervoor ooit heel goed beloond ga worden HIHI

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 17:11
Poemel

klussen om te klussen is inderdaad niet echt leuk, maar zo hebben we het de laatste keer wel gedaan. Als je dan nog niet zwanger bent, is de teleurstelling nog erger maar bij ons heeft het toch geholpen. Als ik dus 1 goede raad kan geven,...

[Laatst gewijzigd door Poemel - 20/02/2008 @ 17:12] - Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 13:29
Bokchietz

Online Status
Hey allen,

Een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest. Zopas alle voorbije berichten gelezen. Ik vind het super jammer voor allen die reeds de op bezoek hebben gekregen. Maar kop op! Een dikke knuffel en terug naar de volgende ronde met nieuwe moed hé.

Zelf denk ik dat het deze maand niets zal worden. Ik ben er wel vrij zeker van. We hebben totnogtoe nog niet zoveel geklust. Dus tzou me verwonderen. Aan zwanger worden denk ik wel minder vaak dan voorheen en eigenlijk wil ik het klussen niet meer zien als "iets dat moet omdat we zwanger willen worden". Daarom laten we het nu een beetje meer natuurlijk verlopen. Maar volgende maand ga ik er terug met volle moed tegenaan. Wie weet dat het dan wel beter loopt.

We zien wel.

Een dikke voor iedereen en veel succes!

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 12:44
hope

Leuk om te horen elly dat je je weer wat beter voelt. Terug positief naar alles toe kijken.

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 12:07
Elly

Hey, ik voel me terug al wat beter. Gisteren geklust hopelijk was het raak.

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 11:52
ratje

Dat is zeker goed hé! Mijn cyclussen waren juist heel lang, tot 39 dagen, dus ik ben nu wel blij dat ik een kortere had vorige maand.

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 11:42
hope

dat is zeker waar meer kansen op korte tijd is altijd beter, mag bij mij ook wel zijn alhoewel ik niet te klagen heb over mijn cyclus vroeger altijd zeer onregelmatig en sinds mijn spiraal verwijdert is altijd tussen 27 en 31 met een gemiddelde van 29 dus dat is goed te doen.

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 10:49
ratje

Ja dat zou inderdaad wel beter zijn, maar met mijn ventje in het buitenland, hoop ik toch dat mijn ei pas morgen of zo is... We hebben zondag nog wel ons best proberen doen, maar dan dus 3 dagen niets.

Maar hoe korter hoe meer kansen en dat vind ik wel super!

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 10:36
hope

goh ratje het is te hopen hé hoe korter de cyclus hoe sneller je het weet.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >