Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?| 19/02/2008 @ 15:06 jokske ![]() | garfield, wat spijtig zeg!!! |
| 19/02/2008 @ 14:12 garfield ![]() | gisteren ongi geworden...was te verwachten, moet morgen bellen voor een nieuwe afspraak... ![]() |
| 19/02/2008 @ 07:59 jokske ![]() | subtiel van hem ![]() Als je ziek bent staat je hoofd daar helemaal niet naar hé?! En hoe ist vandaag? ![]() |
| 18/02/2008 @ 11:39 jokske ![]() | hey, elly ik weet wat dit is ik heb ook in 1 ronde ziek geweest in mijn vruchtbare periode. |
| 18/02/2008 @ 09:26 jokske ![]() | welkom an, natuurlijk mag je hier meepraten... |
| 18/02/2008 @ 08:33 jokske ![]() | en hope, jij zal de eerste zijn! |
| 17/02/2008 @ 19:38 hope ![]() | het is hier inderdaad niet echt positief wat er allemaal wordt verteld. Hoop dat het tij snel terug keert en dat er wat positief nieuws komt. |
| 17/02/2008 @ 17:23 jokske ![]() | oei, het gaat hier niet echt lekker hé.... Ben benieuwd wat ik mag brengen volgende week... |
| 17/02/2008 @ 14:26 Nens ![]() | Hope: blijf hoop houden joh! Ongiklachten hebben zoveel meiden voor en op NOD en die zijn dan toch onwijs zwanger!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

gekregen hebben, hopelijk volgende ronde allemaal meer geluk!
wat een pech. Net nu ik aan mijn vruchtbare week moet beginnen heb ik de griep. Vorige maand had ik ook al een maagontsteking in het begin van mijn vruchtbare periode. Net alsof mijn eigen lichaam me saboteert. Ik probeer al mijn krachten samen te rapen om toch nog te klussen deze week maar zoals ik me op deze moment voel zal het lastig zijn vrees ik.