< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Meerhout ??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/01/2008 @ 19:55

Online Status
H'ke een hele dikke proficiat

Link naar deze reactie
25/01/2008 @ 21:39
Lieve

Online Status Bekijk profiel
Hke,

proficiat!!!

Nog veel succes met de zwangerschap, en ook met de keuze van gyn.

Groetjes

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 09:56
Hke

Online Status Stuur bericht
Heb wat minder goed nieuws.

Gisterennacht en deze morgen voelde ik me heel slecht, doodmoe, koorts, misselijk, felle hoofdpijn en deze morgen had ik bloedverlies en pijnlijke krampen zoals als je ongesteld moet worden.

De pijn en bloedverlies is minder nu, maar ik ben er niet gerust in. Ik kan nu enkel afwachten..

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 10:23
joke vleugels

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik denk aan jou, maar meid... ik had het ook en nu zit er een flinke boy op mijn schoot

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 11:09
Hke

Hey joke,

Kan je me er wat meer over vertellen? Ik heb nu echt het gevoel dat het mis zit. Buikpijn komt en gaat en heb helderrood bloedverlies dat niet lijkt te stoppen.

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 11:16
joke vleugels

hey,

ik had rood bloedverlies dat op den duur bruin werd. Na een dag is dat gestopt. Ben toen wel naar de gyn geweest. Ik was toen rond de 6 weken denk ik. Helemaal in begin. Ik had buikpijn, was misselijk. Net of ik mijn regels moest krijgen. Heel raar...

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 11:20
Hke

Lijkt hard op hetgeen ik nu meemaak.

Ik wil wel naar dokter maar mijn gyn van Hasselt hier geraak ik pas binnen einde van de maand. Dus ik denk dat ik naar andere ga bellen, kan mss beter ineens naar meerhout gaan. Welke gyn had jij ook alweer? Is dat een man of een vrouw? Goei ervaringen mee?

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 11:23
joke vleugels

ik had die van zittaart. Van de jagersweg. Is een man. Hij is wel heel recht voor de raap, maar dan weet je het direct. Hij kent zijn vak goed. Hij kan je er snel bijnemen. Ik kon altijd snel gaan.

groetjes

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 20:56
Conan

In Geel in het ziekenhuis is er altijd wel een gyn die vrij spreekuur heeft... Ik ga trouwens bij dr Coppens.

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 22:16
Lieve

Online Status Bekijk profiel
Hey Hke,

ik had ook last van bloedverlies en hevige krampen, en dacht dat het mijn regels waren die doorgekomen waren. Heeft verschillende dagen geduurd, en ging over in bruin verlies.
Later bleek dat dit een innestelingsbloeding was, gepaard met krampen van de baarmoeder die zich voorbereidt.

En ik ga bij Dr. Vercammen, een vrouw. Je kan op de site van het ziekenhuis wel zien wanneer welke gyn vrij spreekuur heeft. Dan kan je daar altijd terecht, en weet je toch wat meer: http://www.azstdimpna.be/ , dan naar Consultaties gaan, en dan naar Gynaecologie-Verloskunde.

Ik hoop dat je vlug iets meer weet, en dat het loos alarm is, en dat alles goed is. Ik duim voor je.

Groetjes

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 23:18
dieke 9Maand Moderator

Hoi meiden

@Sanne: ik ben afkomstig van Hulsen, woon nu in Paal maar ga binnenkort (joepie!) verhuizen naar Olmen. Waar in Hulsen woon je precies? (via pb misschien) Ik kom nog zo goed als elke dag in Hulsen, bij mijn ouders.

H'ke: ik heb je verhaal een stukje gelezen. Ik duim voor je dat het nog goed mag komen. Ivm gyn: ik ga bij dr Verguts in Geel en ben daar heel tevreden over. Ben ook eens bij Van Ballaer geweest en vond die wel okee, maar dr Verguts is toch mijn grote favoriet. Ik hoop dat het niet uitdraait op een miskraam. Dit is nu mijn vierde zwangerschap, de vorige ging mis. Dat kindje zou anders voor begin februari geweest zijn.

Groetjes iedereen!

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 08:45
Hke

Hey,

Bedankt voor de steun allemaal. Ik heb morgenavond een afspraak bij een collega van mijn gyn van Hasselt. Heb mezelf voorgenomen de volgende keer naar Meerhout of Geel te gaan oms

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 08:49
sanne

@ Dieke, ik woon heel kort aan BACO schoenen, in de Savel. Leuk dat je opnieuw in de buurt komt wonen! Wij hadden ook eerst een woning willen kopen in Olmen vanwege mooie ligging. Maar uiteindelijk is het Hulsen geworden omdat de woning nieuwer is. Het is een heel recent huis waar we nu wonen.

@ Hke, Bah wat een slecht nieuws!Ik hoop toch dat alles nog goed komt voor je hoor! Ik heb zelf 3 mk moeten meemaken en ben nog steeds elke dag bang dat er wat misloopt. Ik wens echt niemand toe wat ons overkomen is!
Toch hoeft het niet steeds mis te gaan bij bloed. Als je wat surft op het net zal je lezen dat heel wat vrouwen al bloedverlies hadden in de zs en intussen een gezond kind hebben.
Alvast veel sterkte!!

Sanne

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 08:49
Hke

Foutje, verkeerde knop ..

Wat ik wou zeggen, ik heb mezelf voorgenomen om naar de kanten van Meerhout naar een gyn te gaan volgende keer. Is makkelijker naar de toekomst toe. Dus bedankt voor jullie raad allemaal, ik ga zeker een keuze maken tussen degene die jullie opgenoemd hebben.

Ik maak me nog steeds grote zorgen, heb nog steeds helderrood bloedverlies (iets feller dan gisteren) , en nog steeds vrij veel menstruatieachtige krampen. Voor mijn gevoel is het een miskraam, maar ergens blijf ik natuurlijk hopen op goed nieuws morgen.

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 08:52
Hke

Eerst stond er een half bericht en nu blijkt dat weg? Kan ff niet volgen..

Ik heb dus morgenavond een afspraak bij een collega van mijn huidige gyn. Degene waar ik ga is druk bezet. Hoop doet leven zeggen ze, maar heb nog maar weinig hoop nu

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 10:38
dieke 9Maand Moderator

Hey Sanne

Ik dacht het wel dat je daar zou wonen, toen ik je berichtje over je nieuwe huis las. Ik weet welk huis het is, zoveel huizen komen er nu eenmaal niet te koop in Hulsen. Mijn ouders wonen trouwens maar een beetje verderop richting Hulsen centrum. Je hebt daar zo vlak voor de bebouwde kom een straatje rechts in (zandstraatje) dat naar de Nete loopt. Daar vlak achter, in die bocht, staat een boerderij (met leilindes voor, grote poort,...). Dat zijn mijn ouders :)

Hke: meid, veel goede moed!

Groetjes!

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 11:01
sanne

Dieke, de wereld is maar klein he!
Jammer dat jullie niet terug naar Hulsen komen wonen...
Ik zag dat je bijna zo oud (lees jong) bent als ik (ik ben nog maar net 34 geworden, das 't nadeel als je in 't begin van 't jaar verjaart he). En je bent ongeveer even lang zwanger dan ik.
Bij ons is het wel ons eerste.

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 12:42
Conan

Precies wel veel mensen afkomstig of woonachtig in Hulsen...

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 15:40
sanne

@ Conan, ik zie er tot nu toe maar 2 van Hulsen hoor!
Vanwaar ben jij?

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 19:02
Conan

Hulsen... maar ik woon nu in Geel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >