Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/01/2008 @ 19:55 | H'ke een hele dikke proficiat |
| 25/01/2008 @ 21:39 Lieve ![]() | Hke, proficiat!!! ![]() ![]() ![]() Nog veel succes met de zwangerschap, en ook met de keuze van gyn. ![]() Groetjes |
| 29/01/2008 @ 10:23 joke vleugels ![]() | ik denk aan jou, maar meid... ik had het ook en nu zit er een flinke boy op mijn schoot |
| 29/01/2008 @ 11:09 Hke ![]() | Hey joke, Kan je me er wat meer over vertellen? Ik heb nu echt het gevoel dat het mis zit. Buikpijn komt en gaat en heb helderrood bloedverlies dat niet lijkt te stoppen. |
| 29/01/2008 @ 20:56 Conan ![]() | In Geel in het ziekenhuis is er altijd wel een gyn die vrij spreekuur heeft... Ik ga trouwens bij dr Coppens. |
| 29/01/2008 @ 22:16 Lieve ![]() | Hey Hke, ik had ook last van bloedverlies en hevige krampen, en dacht dat het mijn regels waren die doorgekomen waren. Heeft verschillende dagen geduurd, en ging over in bruin verlies.Later bleek dat dit een innestelingsbloeding was, gepaard met krampen van de baarmoeder die zich voorbereidt. En ik ga bij Dr. Vercammen, een vrouw. Je kan op de site van het ziekenhuis wel zien wanneer welke gyn vrij spreekuur heeft. Dan kan je daar altijd terecht, en weet je toch wat meer: http://www.azstdimpna.be/ , dan naar Consultaties gaan, en dan naar Gynaecologie-Verloskunde. Ik hoop dat je vlug iets meer weet, en dat het loos alarm is, en dat alles goed is. Ik duim voor je. Groetjes |
| 30/01/2008 @ 12:42 Conan ![]() | Precies wel veel mensen afkomstig of woonachtig in Hulsen... |
| 30/01/2008 @ 15:40 sanne ![]() | @ Conan, ik zie er tot nu toe maar 2 van Hulsen hoor! Vanwaar ben jij? |
| 30/01/2008 @ 19:02 Conan ![]() | Hulsen... maar ik woon nu in Geel |
< vorige pagina | volgende pagina >

Meerhout ??