Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/01/2008 @ 12:31 joke vleugels ![]() | Hke, hoe is het geweest? Heb je nog bloedverlies? Ik duim voor je hoor !!! Vincent staat in de ronduit. Toen hij nog maar 2,5 maand was. groetjes |
| 31/01/2008 @ 13:42 Hke | Hoi Joke, Ik heb nog steeds bloedverlies. Minder dan dinsdag welliswaar maar hetzelfde als gisteren. ik gebruik inlegkruisjes dus super veel is het niet, wel constant. Buikpijn is volledig sinds gisterennammidag. Heb nog steeds last van mijn hormonen en nu al twee dagen na mekaar misselijk terwijl ik dat ervoor niet had. Het blijft dus een compleet raadsel voor mij. Straks weet ik meer. Om kwart na vijf kan ik naar de gyné. Ik hou je op de hoogte! |
| 31/01/2008 @ 13:43 Hke | Hey Joke, ik wou je nog even vragen.. wat is de ronduit?? Ik ken het niet. |
| 31/01/2008 @ 13:50 joke vleugels ![]() | hela, de ronduit is een boekje dat de facteur meebrengt. is reclame eigenlijk. Voor wie de GVA heeft, morgen staat onze zoon er ook in. groetjes |
| 01/02/2008 @ 08:35 Hke | hoi allemaal Gisteren naar gyne geweest voor echo. Niks op te zien. Bloeden is ook gestopt gisterenavond. Dus ja.. ofwel een heel vroege miskraam, ofwel was het nog te vroeg om iets op de echo te zien. Ik moet nu opnieuw hcg laten bepalen in mijn bloed en als die niet hoog genoeg is dan tja, verder proberen maar.. Eerlijk gezegd, mijn gevoel zegt me dat het niks is en daar ga ik dus van uit. Terug naar nul en moed erin houden dat het volgende keer wel goed gaat |
| 01/02/2008 @ 19:31 Hke | Hoi Joke, Ik zou nu in mijn zesde week zijn normaal gezien.. Voor al de zwangere hier: veel succes met jullie zwangerschappen! En voor al de mama's veel geluk met jullie kindjes! |
| 04/02/2008 @ 22:05 Conan ![]() | Hke, de hoop niet opgeven! |
| 05/02/2008 @ 08:56 joke vleugels ![]() | Hke: ik duim echt dat je snel een baby'tje mag hebben... Voor de rest alles goed met de mama's en mama's in spe? groetjes |
| 05/02/2008 @ 10:48 Hke | Hoi allemaal, Ik heb even een paar dagen nodig gehad om alles op rij te zetten. Ik ben er nog niet compleet uit of we er onmiddelijk opnieuw voor gaan gaan. Twee miskramen op rij.. emotioneel is het zwaar telkens. Ook komt de verhuis dichterbij, wat ook niet evident is als ik in mijn eerste trimester van zwangerschap dan pas moest zijn.. We zijn zondag eens gaan rondrijden in Meerhout. Heb de twee gemeentescholen gezien, eentje heel kortbij ons toekomstig huis. Beetje uitgezien waar de winkels lagen en we zijn tot het zilvermeer gereden, daar wat gaan uitwaaien. Het is toch een compleet vreemde omgeving voor me, gaat even duren voor ik mijn draai vind denk ik. |
| 05/02/2008 @ 20:12 Hke | Hoi Sanne Ik moet het idd wat tijd geven. Alleen is geduld nooit mijn sterkste kant geweest ![]() Het zal wel op zijn pootjes vallen allemaal. Mss kunnen we na ik verhuisd ben eens afspreken of zo? lijkt me toch fijn iemand te kennen ginder. |
| 06/02/2008 @ 10:18 sanne ![]() | Hoi Hke, lijkt me prima hoor! Je laat me maar weten wanneer je verhuisd bent! Wanneer is je verhuis juist gepland? |
| 06/02/2008 @ 12:19 Hke | Dag Sanne, Eind juni, einde van het schooljaar is de eigenlijke verhuis, het zou anders te moeilijk zijn voor de kids. Maar volgende maand krijgen we de sleutel en gaan we aan het werk in ons huis zoveel als we kunnen. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Meerhout ??