Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/02/2008 @ 17:22 joke vleugels ![]() | hallo, hier alles in orde met iedereen? Hke, hoe gaat het nu met jou? Je hebt de moed toch niet opgegeven hé? groetjes |
| 10/03/2008 @ 12:21 joke vleugels ![]() | het is hier zo stil ![]() lieve: hoe gaat het met de zwangerschap? kijk altijd als ik bij mijn moeder stop, maar nog geen lieve gezien ![]() |
| 01/05/2008 @ 17:57 Ellen ![]() | hey, ik ben Ellen (29 j) en ik woon in Meerhout. Op 18 februari ben ik voor de eerste keer mama geworden van 'Jarne' |
| 03/05/2008 @ 20:46 Hke ![]() | Ellen, proficiat met je zoontje. Waar woon je net in Meerhout? Nog twee maanden en wij verhuizen. Ondertussen ben ik voor het eerst terug overtijd. Spannende tijden allemaal.. |
| 03/05/2008 @ 21:33 joke vleugels ![]() | oeh ik duim voor jou hke !!! hou ons op de hoogte !!! |
| 06/05/2008 @ 11:52 Ellen ![]() | Hey h'ke, Je kan altijd nog een testje doen, dan ben je toch gerust. Anders ben je misschien ongerust. Ik zal voor je mee duimen dat het positief is. |
| 09/05/2008 @ 10:02 Hke ![]() | Wou even laten weten dat de test negatief was |
| 19/05/2008 @ 14:52 joke vleugels ![]() | hke, jammer, had zo geduimd ellen, ik ben gisteren nog langs jullie gereden. Ik weet nu waar ge woont ! |
| 19/05/2008 @ 21:30 Ellen ![]() | Idd H'ke spijtig om te horen , maar de hoop niet opgeven. Joke ... dan weet gij mij toch weer wonen maar ik u nog niet en dat vind ik niet eerlijk. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Meerhout ??

. Wel allemaal spannend he.
gehad. Even afwachten dus nog..