< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Meerhout ??

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
06/07/2008 @ 20:35
Hke

Online Status
Hey

Ja hoor, de verhuis is vlot verlopen. De verhuizers waren wel de weg kwijt geraakt en in Geel beland maar met wat vertraging is toch alles op tijd verhuisd geraakt. Mijn dochters hebben zich al prima aangepast hier, ze hebben een vriendinnetje op straat en spenderen daar al hun tijd mee. Ons buren vallen ook super goed mee. Mijn vriend heeft nog een weekje verlof en daarna zal ik mijn weg een beetje moeten zoeken hier. Maar dat zal wel lukken.

Mijn email is take.it.or.leave.it@hotmail.com (in een ver verleden aangemaakt, vandaar de naam ) Je mag me altijd toevoegen. Zo gauw mijn ventje terug werken is zal ik wel wat meer tijd op pc kunnen doorbrengen

groetjes!

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 19:52
appeltje

Online Status Bekijk profiel
heu heidi: welkom
mischien kunnen we ook msnen?? altijd fijn als je mensen leert kennen he

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 18:34
Lieve

@ Hke: ik zou zeggen 'Welkom'
Hopelijk ga je hier vlug je weg vinden, en je 'thuis' voelen.
En ik hoop ook dat de verhuis goed is meegevallen. En ben je al volledig gesetteld in jullie nieuwe huisje? En de kindjes, hopelijk kunnen zij het hier ook vlug gewoon worden.
Nog héél véél succes met je nieuwe woning (en ook met... } !!!

@ Appeltje: oeps , beetje verkeerd gekeken dan. Ik had waarschijnlijk al wat last van de zon!
En dan zullen we één van de dagen eens moeten afspreken hé. Ik zal zien wanneer ik je te pakken krijg op msn.

Groetjes!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 11:14
Hke

Online Status
Hoi iedereen,

Wou jullie even laten weten dat ik nu officieel een inwoner van Meerhout ben. De verhuis is achter de rug.

groetjes! Heidi

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 21:10
appeltje

dat was ik niet te maandag hoor
wendy_aerden_appelgroen@hotmail.com
kunnen we ook msnen, iets makkelijker

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:28
Lieve

Hey appeltje,

dat zou leuk zijn om samen eens te gaan wandelen.
Ik denk dat ik je maandag heb zien voorbijwandelen, samen met Nele, en twee buggy's. . Ik was vanachter in de hof bezig met de bosmaaier, lekker in 't zonnetje, en ik had me natuurlijk niet ingesmeerd, met natuurlijk een pijnlijk gevolg.

Anders moet je je e-mail adres eens geven, dan kan ik mijn GSM-nummer effe doormailen, zodat we eens iets kunnen afspreken hé. Of anders kom ik in de week wel een briefje met m'n nummer op in jullie brievenbus steken.

Tot wandels!

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 15:12
appeltje

wij gaan naar de kinderarts in het ziekenhuis van mol bij dokter liesbet peeters. zeer lieve vrouw die echt haar tijd neemt.
@lieve ik kijk al echt uit naar de bqq. echt leuk met de kleintjes
we zouden eens gezamelijk moeten gaan wandelen he je laat maar iets horen

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 09:55
Katrien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Lieve!

Jaja, ik kom hier maar weer eens binnenvallen Is wel makkelijk dat we zo kunnen "communiceren"

Leuk dat je een profiel hebt aangemaakt, en amaai, Jinne is al veranderd hoor! Ik weet nog in het ziekenhuis was het zo'n fijn dingske , terwijl ze nu precies toch al goed bijgekomen is! Alleszins een schoontje

Om even op je vraag over een kinderarts terug te komen. Wij gingen met onze bengels (toen ze nog klein waren ) in Mol naar de pediatrie, bij Dr. Givron. Is een heel goei, heb eigenlijk geen commentaar op geen enkele dokter in Mol daar...

Sinds kort gaan we naar een nieuwe huisarts in Balen (praktijk Dr. Mentens), omdat je in het ziekenhuis niet steeds de dag zelf terecht kunt... Deze praktijk is ook super goed met kindjes! Ben er heel content over. We gaan daar bij Dr. Nele Ooms of bij Dr. An Mentens.

In Meerhout en Geel zullen ook wel kinderartsen zitten, maar die ken ik natuurlijk niet zo hé

Hoe gaat het met de rest bij jullie? Heb je de reflux onder controle gekregen?

We zouden binnenkort eens moeten afkomen hé, dan kunnen Mark en Lore Jinne ook eens zien...

Wanneer moet je eigenlijk terug gaan werken? Zal pas na het gerechtelijk verlof zijn zeker?

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 17:29
Lieve

Hallo allemaal,

@ Joke: je mag altijd eens binnenspringen, om te kijken of je het hier nog herkent , en dan kan je ook ons prutsemie eens bewonderen

@ Appeltje: ja, was wel toeval dat ik jullie net zag wandelen, had nog vlug gespurt om ook nog eens te kijken naar Maite. En amaai, wat is ze al gegroeid, tis al een hele meid! Echt een knappe dochter!
En dit jaar op de bbq zal het nog maar een gebrabbel zijn, maar volgend jaar zullen ze al met elkaar kunnen spelen! Ik mag er nog niet aan denken, want het gaat nu al zo snel

Ik heb ook nog een vraagje: wie hebben jullie als kinderarts? En misschien bepaalde positieve of negatieve ervaringen met een bepaalde kinderarts? Mercikes.

En ik heb ook een profieltje aangemaakt met fotootjes van ons schatje!

Groetjes

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 08:21
joke vleugels

Hela,

Tobberke: veel succes de laatste weekjes !

Appeltje en Lieve: ik heb in jullie huisjes als klein meisje gespeeld. Lieve woont in het huis van een tante van mijn vader en appeltje woont in het huis van een vriendinnetje uit mijn klas.

groetjes

Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 22:57
Tobberke

Online Status Stuur bericht
Hoi hoi allemaal,

Hier nog iemand van meerhout ik ben 27 en mijn vriend wordt er binnenkort 30 samen hebben we al één zoontje en het tweede gaat niet lang meer op zich laten wachten (hoop ik)

Hier miss wat tips:

Ik ga in mol(ziekenhuis)naar de gyn bij mijn eerste was dat bij dr Muldermands(vrouw) die was niet slecht, neemt ook haar tijd, alleen komt ze wat stroef over. Mijn bevalling heeft dr Cochet gedaan en nu bij mijn tweede ga ik terug bij haar. Zij is losser heel zacht en neemt ook haar tijd heeft ook veel te doen voor een gewoon uitstrijke moet je min. 4 maand wachten eer je er terecht kunt.

Als huisarts ben ik al bijna bij elke dr geweest en voel me het best bij Kris Vandervoort in de Gasthuisstraat.

Groetjes iedereen

Link naar deze reactie
08/06/2008 @ 21:12
appeltje

lieve, leuk dat je langskwam. ben blij dat we jinne eens gezien hebben.
de bbq is zaterdag 30aug trouwens

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 19:24
appeltje

sorry ellen

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 19:23
appeltje

ik vind ze zo afstandelijk, nemen geen tijd... gewoon van dit dit heb je, dat nemen, zoveel dagen thuis,... hebben precies geen tijd, je moet ook minstens anderhalf uur wachten voor je aan de beurt bent. zooo druk, pff
zoek gewoon iemand die wel tijd voor je neemt, die niet te oud is (geen zin om over zoveel jaar weer iemand anders te zoeken) en waar ik me op mijn gemak bij voel.
welke neg zaken hoor je dan elke?

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 12:53
Ellen

Ik ga dr verbruggen in de schoolstraat. Ik ben er altijd goed geweest, maar ik hoor ook negatieve verhalen van hem.
Die legt naar mijn zeggen alles goed uit, maar werkt wel veel met kruiden enzo.

Appeltje waarom ben je niet tevreden over Dries & De Bie?

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 20:31
joke vleugels

hela,

ik ben altijd naar vorstenbosch in de kappelenstraat geweest.

Groetjes

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 18:13
appeltje

da zoek ik ook nog een goeie huisarts in meerhout... wij gaan nu voorlopig naar dr dries/de bie, maar ben daar ni content van.
tips???

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 12:35
Hke

Online Status
Ik heb nog een vraagje voor jullie. Kennen jullie een bekwame huisarts in de buurt die zijn werk nog serieus neemt en de tijd neemt om dingen uit te leggen?

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 10:17
Ellen

Goh, ik weet niet goed wat ik moet doen ivm Van Ballaer.
Zijn vak zal hij wel kennen, daar twijfel ik ook niet aan.

Ik ben van het principe als je voor de eerste keer zwanger bent dat je er dan nog niet veel vanaf weet en dan verwacht je toch wat meer uitleg te krijgen.

In het ziekenhuis van Geel vinden ze Dr.Kuyken een heel goeie. Die legt alles goed uit en luistert ook naar je. Dr. Vercammen daarentegen neemt haar tijd niet, waarschijnlijk omdat ze teveel te doen heeft (wat natuurlijk geen excuus is).

Ik zal nog wel zien voor in de toekomst.

H'ke de moed niet opgeven. Eens dat de verhuis afgerond is en je bent gesetteld zal het wel wat beter gaan. Komt nu éénmaal ook veel bij kijken en ook wat stress!

[Laatst gewijzigd door Ellen - 04/06/2008 @ 10:18] - Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 14:24
appeltje

van ballaer is idd ne rara, maar wel keiprofessioneel vind ik. gewoon zelf veel vragen en dan komt hij ook wel los. heb er geen spijt van dat ik bij hem ben gegaan, de volgende keer nog eens hoor.
ben ook eens 1 maal bij een vrouwelijke geweest in mol omdat hij er ni was, weet ni meer hoe ze heet. die was ook wel heel lief en legde wel veel uit. ma heb al gehoord da ze heel voorzichtig is in uitspraken rond geslacht enzo...
belangrijkste is wel dat je je op je gemak voelt he.
groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]