volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 06/07/2008 @ 20:35 Hke | Hey Ja hoor, de verhuis is vlot verlopen. De verhuizers waren wel de weg kwijt geraakt en in Geel beland maar met wat vertraging is toch alles op tijd verhuisd geraakt. Mijn dochters hebben zich al prima aangepast hier, ze hebben een vriendinnetje op straat en spenderen daar al hun tijd mee. Ons buren vallen ook super goed mee. Mijn vriend heeft nog een weekje verlof en daarna zal ik mijn weg een beetje moeten zoeken hier. Maar dat zal wel lukken. Mijn email is take.it.or.leave.it@hotmail.com (in een ver verleden aangemaakt, vandaar de naam ) Je mag me altijd toevoegen. Zo gauw mijn ventje terug werken is zal ik wel wat meer tijd op pc kunnen doorbrengen ![]() groetjes! |
| 06/07/2008 @ 19:52 appeltje ![]() | heu heidi: welkom ![]() mischien kunnen we ook msnen?? altijd fijn als je mensen leert kennen he |
| 05/07/2008 @ 11:14 Hke | Hoi iedereen, Wou jullie even laten weten dat ik nu officieel een inwoner van Meerhout ben. De verhuis is achter de rug. groetjes! Heidi |
| 26/06/2008 @ 21:10 appeltje ![]() | dat was ik niet te maandag hoor ![]() wendy_aerden_appelgroen@hotmail.com kunnen we ook msnen, iets makkelijker ![]() |
| 08/06/2008 @ 21:12 appeltje ![]() | lieve, leuk dat je langskwam. ben blij dat we jinne eens gezien hebben. de bbq is zaterdag 30aug trouwens ![]() |
| 07/06/2008 @ 19:24 appeltje ![]() | sorry ellen ![]() |
| 06/06/2008 @ 20:31 joke vleugels ![]() | hela, ik ben altijd naar vorstenbosch in de kappelenstraat geweest. Groetjes |
| 06/06/2008 @ 18:13 appeltje ![]() | da zoek ik ook nog een goeie huisarts in meerhout... wij gaan nu voorlopig naar dr dries/de bie, maar ben daar ni content van. tips??? ![]() |
| 04/06/2008 @ 12:35 Hke | Ik heb nog een vraagje voor jullie. Kennen jullie een bekwame huisarts in de buurt die zijn werk nog serieus neemt en de tijd neemt om dingen uit te leggen? |
volgende pagina >
[Reageer]

Meerhout ??
) Je mag me altijd toevoegen. Zo gauw mijn ventje terug werken is zal ik wel wat meer tijd op pc kunnen doorbrengen 

, beetje verkeerd gekeken dan. Ik had waarschijnlijk al wat last van de zon! 

je laat maar iets horen
, terwijl ze nu precies toch al goed bijgekomen is! Alleszins een schoontje