Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/01/2008 @ 15:54 ![]() | hellow ben ook ene jonge mama van 21 maar wel een alleenstaande xxxxx |
| 25/01/2008 @ 19:11 manuke ![]() | ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft hoor, maar misschien is er wel iemand die binnenkort naar de gyne moet en het eens kan vragen hé |
| 25/01/2008 @ 20:40 Ellen ![]() | Yup, voor een gezond kindje drink ik met plezier een flesje cola minder! |
| 25/01/2008 @ 21:16 manuke ![]() | voor een dagje zal wel geen kwaad kunnen zeker! voor jullie ook veel succes Romy en meisie |
< vorige pagina | volgende pagina >

21 &gestopt met pil, Nog jonge (toekomstige) mama's?

.. Ik zou al die vragende blikken op ten duur niet ook leuk gaan vinden.. Mijn schoonzusje is toevallig ook gestopt, dat heeft ze me namelijk verteld... En ik ben dus zo'n iemand die het net iets te vaak vraagt of het al raak is! hahaha Maar zij vind het wel fijn dat iemand het weet want dan kan ze er over praten... en ja ik praat gerust mee ondanks dat ze het niet van ons weet haha
ik denk dat ze aan het idee moet wennen, ze zou het liever zien dat ik eerst mijn studie af ging maken en een poosje ging werken en nog wat ging flierefluiten, stappen ect ect.. In mijn ogen heb ik dat lang genoeg gedaan en ik ben er klaar voor
Mijn vriendinnen denken allemaal al dat ik de eerste van ons ben die zwanger zal zijn (dus die verwachten het denk ik wel een beetje).. 

zijn!
dan toch gekomen had gehoopt van niet want dan konden we deze dagen lekker klussen, maar spijtig is het zo, dus zit ik eerste ronde