< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » 21 &gestopt met pil, Nog jonge (toekomstige) mama's?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
21 &gestopt met pil, Nog jonge (toekomstige) mama's?
19/07/2008 @ 20:00
manuke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik ben tot nu toe alleen int kruidvat geraakt! maar heb wel de twee verschillende gedaan van dat merk! vind die pijn wel raar in mijn buik, en het is echt wel laag in mijn buik, juist boven mijn vagina! heb soms ook echte steken ,dan eens links en dan eens rechts. het kan toch niet dat dat nog steeds van mijn ei zou zijn he? of wel???
denk echt wel dat ik zwanger ben hoor, daarstraks maakte mijn schoonvader eten klaar en van die geur werd ik echt misselijk, terwijl ik hat graag at, heb er dan ook van gegeten en toen was het over!
ik ga gewoon deze cyclus afwachten en dan naar de ha voor een bloedtest!

xxx

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 20:06
Ellen

Ik hoop het zo hard voor je manuke!!
De kwaaltjes die jij beschrijft, heb ik zelf ook.
Vooral die steken links en rechts heb ik al vanaf het begin last van.
Maar volgens mijn gyn beginnen vanaf de 4de week zwangerschap je banden al uit te rekken (vandaar die steken).
En die misselijkheid als je bepaald eten riekt... ik had het net nog.
Ik was spaghetti aan het maken en moest er echt van kokhalzen. Uiteindelijk heeft mijn vriend verder gekookt, anders was het niet goed gekomen

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 20:27
manuke

ik had er al aan gedacht dat die bloeding waarvan ik dacht dat het mijn regels waren misschien een ovulatiebloeding was, maar het was wel redelijk wat bloed, vooral oud, maar toch, zou dat misschien kunnen? ik hoop het zo, vroegere rondes kon ik mezelf ook inpraten dat ik echt niet zwanger was, nu raak ik dat gevoel niet meer kwijt! denk dat ik morgen nog eens met ochtendurine ga testen! als ik de moed vind om het te doen!!

xxx

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 10:47
lucy

manuke ik hoop het zo ééé

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 19:18
Ellen

Hey Manuke!
Heb je deze morgend nog de moed gevonden om met ochtendurine te testen?

Ik ga vonavond nog eens met vrienden op stap, gewoon rustig naar de film en daarna wat gaan drinken. Heb er echt zin in!
Ik weet alleen niet of ik het lang ga volhouden, vorige week zijn mijn vriend en ik al om 1u naar huis gekomen omdat ik zoooo moe was

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 19:20
manuke

hey,
ik heb het niet gedurfd om een testje te doen!
ben vandaag met mijn schoonouders weer gaan eten en daar in de restaurant waren ze mosselen aant maken, ik rook ze van ver en werd er misselijk van! ikzelf heb vlees gehad met championnenroom, heb goed gegeten hoor, maar toen ik gedaan had en mijn kleine meid nog van hetzelfde zag eten werd ik weer zo raar in mijn buik, zo het gevoel van : bweek, heb ik dat juist ook gegeten?

dus misschien toch morgen nog eens testen???

zal zien,
hoe is jullie weekend geweest?

xxx

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 10:33
lucy

ik ga vanmiddag naar gentse feesten! heel voorzichtjes hoor!!! ik hoop dat ik het tot 1u kan vohouden want wij moeten dan nog 45 min naar huis met de auto! ik ben ook zo snel moe é! maar dat is omdat ik snachts niet kan doorslapen!! dat komt door al dat plassen snachts!

manuke hou ons op de hooge!!!!

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 14:00
Ellen

Elaba!

Gentse feesten, super! Ik hoop er dit jaar ook een dagje te geraken! Geniet ervan!

Ik heb deze nacht enorm afgezien! Toen ik naar het toilet ging, kon ik me daarna niet meer bewegen van de pijn. Ik had enorme buikkrampen en zakte in elkaar van de pijn.
Nu doet het nog pijn. Ik vrees voor een blaasontsteking ofzo.
Als de pijn blijft ga ik naar de dokter van wacht vandaag.

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 17:23
manuke

ellen, gaat het al beter???

lucy, ik ga toch nog geen test wagen hoor,durf niet! maar de steken diep helemaal vanonder in mijn buik heb ik nog steeds, nu al bijna 2 weken!

xxx

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 10:34
Amelienos

Dag iedereen,

Ben niet zwanger.
Zaterdagavond kwamen ze er netjes door!
Ik geloof er niet meer in, ben het kotsbeu!
Altijd denk je wel iets te voelen of te merken dat je zogezegd zwanger bent en dan komen die stomme regels erdoor!

Ik maak er me niet meer druk in!
Het kan me niet meer schelen!
Het kan de * op!

Ik wil het niet meer! Mezelf constant vanalles moeten wijsmaken!
vanaf nu vrij ik niet meer op commando en enkel als ik zin heb!
Denk dat ik hier even ga wegblijven! Doet me gewoon niet goed consant over zwanger bezig zijn!

Meissies misschien nog tot een dezer! Ik zal wel blijven lezen hoor, maar reageren doe ik even niet meer!

Prettige dag!

En veel geluk nog aan alle zwangeren!

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 11:27
lucy

begrijp ik manuke! in ieder geval we duimen voor je!!

amelienos ik begrijp je ook! en miss. is dat wel goed dat je er een beetje van af trekt en met iets anders bezig bent en niet op commando vrijt want das nie leuk en op de duur nie goed voor je relatie! ik wens je veel sucses en hoop diep vanbinnen dat je ons gauw goed nieuws komt vertellen!

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 18:12
manuke

amelienos, ik begrijp je volkomen, we zitten in hetzelfde situatie hé!!!

merci voor je steun lucy!!!

ellen???????????? waar ben je?? maak me zorgen, nog krampen gehad? hoop dat het alwat beter gaat!
laat iets weten hé!!!

xxx

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 19:51
Ellen

Elaba!

Ja hoor, het gaat al weer beter. Gisteren heb ik de slechtste dag uit mijn zwangerschap gehad. Ik heb een blaasontsteking, blaas is nu gespoeld en voel me al veel beter! Blijkbaar zijn zwangere vrouwen heel gevoelig voor blaasontstekingen. Ik heb weeral iets bijgeleerd se

Amelienos, ik had het nog zo gehoopt voor je deze maand.
Misschien is het inderdaad beter dat je je even afzijdig houdt en probeert om niet te veel met het zwanger-worden bezig te zijn.
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat da de beste manier is om zwanger te worden... Geen banner bekijken elke dag (op deze site hier), je vruchtbare dagen niet berekenen en niet op commando seks hebben.
Bij Manuke is het zo gelukt en was zo zwanger van Chelsea, ik ben ook zo zwanger geworden. En er zijn er nog veel meer.
Ik hoop dat je ons snel goed nieuws kunt komen vertellen!

Manuke, voor jou blijf ik deze ronde nog volop duimen! (al hoop ik dat je al zwanger bent nu!

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 19:55
*Wendy*

Online Status Bekijk profiel
Hee mag ik ook met jullie mee komen kletsen?

Ik ben nu 21, bijna 13 weken zwanger van mijn eerste en meteen de eerste poging raak!
Bijna 2 jaar samen met mijn vriend en we stappen 7 Nov in het huwelijksbootje! Verder ben ik gek op mijn beestjes (mijn 16 cavias, 2 katten en 2 konijnen),

zo dat was ik wel heel in het kort ;)

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 19:59
manuke

ellen, ik kan je verzekeren dat ik NIET zwanger ben! heb voor het eerst een test gehad die helemaal negatief is, ook na een uur nog!
dus ik denk dat ik toch een miskraam gehad heb, een heel vroege dan, maar blijf er vrij rustig bij hoor! de natuur zal wel zijn reden gehad hebben!

nu dus hopen dat deze ronde meer brengt, hebben er tijdens de groene dagen goed voor gewerkt, en ernaa en ervoor ook hoor!, maar eigenlijk heb ik er deze ronde niet teveel aan gedacht omdat ik zo met de verdomde testen bezig was, was ik dus eigenlijk deze ronde niet echt mee bezig!

ben blij dat het met jou beter gaat!!

xxx

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 21:47
manuke

man, man, man ik heb net een reportage gezien over vrouwen in engeland die al meer dan 10 kinderen hebben en er nog bij willen!! er was er zelfs 1 die al 13 kinderen had en er bij wou maar omdat ze te oud was waren haar eitjes op! ze wou zelfs ivf enzo proberen! zelfs eiceldonatie! daar word ik zo kwaad van , in engeland zijn er voor eiceldonatie wachtlijsten van meer dan 2 jaar en dan komen er vrouwen die al 14 kinderen hebben ! terwijl er vrouwen zijn die nog geen hebben en die ze dan weigeren om op de lijst te zetten omdat de lijst al zo lang is! aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh! daar word ik zo kwaad van he!!

sorry moest even van mijn hart!

xxx

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 11:13
lucy

welkom wendy! gezellig!!!

manuke heb dat ook gezien op tv dat is echt crimineel! hoeveel moet je er nog hebben? e, dan zeggen dat er zoveel vrouwen geen kinderen hebben en niet op de lijst geraken door zulke vrouwen die persee 15 kinderen willen bwalk! das echt niet gewoon zule!
inderdaad het zou wel kunnen dat je een vroeg miskraam gehad heb, ik hoop dat je vlug zwanger word nu!

afin ben ook weer als een stier die een rode lap zie hahahahhaa dat zijn de hormoontjes é

veel plezier iedereen en geniet van het zonnetje!!!!

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 12:11
Ellen

Manuke dat wordt dan aftellen naar je nod!

Amai 15 kinderen... ik moet er niet aan denken Ik zou ook wel een groot gezin willen, toch zeker 3 kinderen (dat vind ik al een groot gezin! )

Wendy, welkom hier! Amai al na de erste keer zwanger? proficiat! Je bent bijna even ver als Lucy en ik, leuk!! Veel last van kwaaltjes?

Ik heb gisteren de logeerkamer geverfd, direct ga ikverder doen. Sommige zeggen dat ik dat absoluut niet mag doen omdat ik dan nog een miskraam kan krijgen. De verf is op waterbasis en de kamer is heel goed verlucht. Zou dat kwaad kunnen dan?

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 19:14
Keun

Online Status Bekijk profiel
hey amelienos spijtig dat je even weg bent meid! ik hoop voor jou ten zeerste dat het binnenkort snel lukt en je hier terug te horen!!

Wendy welkom

manuke...potvolkoffie doe die verdomde test
Neen snap je gevoel, als je je daar zekerder bijvoelt mag je het niet doen, vind ik dan!
Er komt wel een nod die zal overslagen en dat je zo tevreden zal zijn

Ellen tof te horen dat alles terug in orde is meid !

Buh! ff klein rotdagje gehad...ben beetje ziek aan worden denkik... sinds ik denkik deze middag mijn eisprong(kort maar goed voelend) heb gehad rechtsonder; heb ik enorm veel last van mijn darmen ...amai !!!
Normaal heb ik da enkel als ik zogezegd stress heb en kzou ni weten voor wat ik nu stress of zenuwen zou moeten hebben
Tegen een uur of half 5 ist verbeterd na een goei cola.

[Laatst gewijzigd door Keun - 23/07/2008 @ 19:14] - Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 10:37
lucy

hey ellen!!! als de verf op waterbasis is en tis goed verlucht gaat da wel nie zo kwaad kunnen! toch voorzichtig aandoen hoor!!!
en nie gans je huis beginnen schilderen laat dat maar aan je man over

tis een mooie dag vandaag en ik ga sebiets naar strand! een beetje zwemmen in de zee, daar kan ik echt van genieten! geniet alle, van het mooie zonnetje!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >