volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Vandaag @ 20:46 Keun ![]() | whaaaaaaaaaaaaaaaaa lucy e meisje zalig !!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Leila kdenk dat we al voorzichtig proficiat mogen zeggen ![]() Ben jij ook als ons nog een jonge meid ? ![]() |
| Vandaag @ 20:16 liela | hallo, Ik volg dit forum reeds enkele maanden en heb nu toch ook een vraagje. Ik ben 3 dagen overtijd en deed daarnet een test van clearblue en die gaf meteen een positief plusje aan. Mag ik hier dan op vertrouwen of toch maar beter niet? Ik heb daarnet ook wel bloed laten trekken maar toch... Ik heb echt totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben... groetjes liela |
| Vandaag @ 13:03 dreamcatcher | Hoi meiden, alles goed hier? met mij gaat het prima. gisteren naar de verloskunde geweest voor controlle. Alles was goed mijn baarmoede groeit goed, baby gelukkig ook. Het was weer bijzonder om het harte te horen kloppen. over 4 weken weer naar de verloskunde voor controlle en4 dagen daarna naar de gynacoloog voor controlle en om te kijken als het een of een wordt.dus die dag wordt super spannend, ik kan niet wachten. over het onderwerp van de tepels herken ik ook. mijn tepels zijn af en toe gevoeliger dan de andere dagen en mijn tepelhof is echt groter geworden en donkerder. heel appart vind ik dat. Wel meiden tot de volgende keer weer. PS: mijn vakantie is voorbij maandag weer gaan werken waar ik eigenlijk totaal geen zin in heb phhh, maar ja moet geld verdienen. ![]() |
| Gisteren @ 18:15 Ellen ![]() | Ik bedoelde in mijn vorig bericht Mieke natuurlijk en niet Keun ![]() Ik ben er precies niet bij met mijn gedachten! |
| Gisteren @ 17:46 manuke ![]() | da kan, dan heb je een heel korte cyclus! als je op de dag van die steek 14 dagen bij telt waat je wat je nod ongeveer is! als die steek je eitje was natuurlijk! xxx |
| Gisteren @ 15:06 Mieke ![]() | Weet hier iemand of je op het laatste van je regels al zwanger kan geraken?? Had toen zoals hier onder al verteld, een enorme steek die super lang duurde.. Liefs |
volgende pagina >
[Reageer]

21 &gestopt met pil, Nog jonge (toekomstige) mama's?

wordt.

ik heb altijd (en alleen) last van stijve tepels als ik koud heb , anders nooit eigenlijk! ze krimpen dan ook!
hebt.
Kdacht dat eens van haar te horen maar als je last had van stijve tepels hadden jullie dan ook soms gelijk kou ? dus heel af en toe dat je haar op je armen recht kwam staan. 
mag worden.
Heb wel naar het einde van men