< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » 21 &gestopt met pil, Nog jonge (toekomstige) mama's?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
21 &gestopt met pil, Nog jonge (toekomstige) mama's?
Vandaag @ 20:46
Keun

Online Status Bekijk profiel
whaaaaaaaaaaaaaaaaa lucy e meisje zalig !!!!

Leila kdenk dat we al voorzichtig proficiat mogen zeggen
Ben jij ook als ons nog een jonge meid ?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 20:39
lucy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey liela! welkom meid!! ik denk als er een plusje komt dat je zwanger bent, proficiat!!!!! veel meisjes hebben geen kwaaltjes hoor!

ik heb problemen met mijn voet omdat die zo gezwollen is en ik kon niet anders dan naar de gyné te gaan vandaag. ik moet steunkousen dragen tot einde zwangerschap. en de dokter heeft eindelijk het geslacht van ons kindje overduidelijk gezien!!! wer krijgen een dochter ik wilde dat met jullie delen!! dikke zoen!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 20:16
liela

hallo,

Ik volg dit forum reeds enkele maanden en heb nu toch ook een vraagje.
Ik ben 3 dagen overtijd en deed daarnet een test van clearblue en die gaf meteen een positief plusje aan. Mag ik hier dan op vertrouwen of toch maar beter niet?
Ik heb daarnet ook wel bloed laten trekken maar toch...
Ik heb echt totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben...
groetjes
liela
Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:03
dreamcatcher

Online Status
Hoi meiden,

alles goed hier?

met mij gaat het prima.
gisteren naar de verloskunde geweest voor controlle.
Alles was goed mijn baarmoede groeit goed, baby gelukkig ook.
Het was weer bijzonder om het harte te horen kloppen.
over 4 weken weer naar de verloskunde voor controlle en4 dagen daarna naar de gynacoloog voor controlle en om te kijken als het een of een wordt.
dus die dag wordt super spannend, ik kan niet wachten.

over het onderwerp van de tepels herken ik ook.
mijn tepels zijn af en toe gevoeliger dan de andere dagen en mijn tepelhof is echt groter geworden en donkerder.
heel appart vind ik dat.

Wel meiden tot de volgende keer weer.
PS: mijn vakantie is voorbij maandag weer gaan werken waar ik eigenlijk totaal geen zin in heb phhh, maar ja moet geld verdienen.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:32
manuke

keun, ik zag wel aan mijn tepels dat ik zwanger was hoor, ze waren toen echt heeeeeeel plat!en heeeeeeel groot! en als ik het dan koud kreeg werden ze ineens heel klein! maar bij mijn eerste zwangerschap had ik dat niet (denk ik!) daar bleven ze vrij normaal.

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:34
Keun

jah nee kwenie manuke... ik dacht me te herinneren dat jij daar last van had als kwaaltje...zal me vergist hebben en verward hebben met iemand anders

Thx voor de tip, kga zeker eens in de blokker zien !

hoe het met mij is, goh kdenk dak weer spoken zien

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:13
manuke

lucy, ik heb denk ik alle kwaaltjes die je maar kan hebben,
-misselijk
-constipatie
-eerst droge mond dan veel teveel speeksel
-bandenpijn
-lage rugpijn
-heeeeeeeeeel moe
-grote tepels
-pijnlijke borsten
-.......
en ga zo maar door, maar ik heb het er wel voor over, de meeste kwaaltjes verdwijnen binnenkort wel (hoop ik!) en het is voor het goede doel hé! maar dankzij die kwaaltjes weet ik ook dat ik nog zwanger ben, wat me toch wel gerust steld!

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:45
lucy

hallo iedereen!
jammer dolfijntje! dolfijntje, mieke, keun en amelienos we duimen voor jullie!!!!

ellen, ja mijn buik is daar! heb vandaag alles voor de doopsuikers gekocht en in december ga ik ze in elkaar knutselen. vandaag ook de kinderwagen besteld. wist je dat je in principe 3 verschillende autostoelen nodig hebt 1 van 0 tot 6 maand dan 1 tot 2jaar en dan nog een meegroeiautostoel erna!!!!! ow my god al die autostoelen, ik denk dat ik achter dit beebje er nog eentje ga maken zodat ik die autostoelen toch 2x kan gebruiken hahahahahahahaaaaa
begin oktober moet ik gaan om de geboortelijst te leggen en de kinderkamer gaan halen en het park voor in dfe living te zetten pffffffffffffffff ik wist niet dat er zoveel nodig is voor z'on klein mensje lol!!!

manuke heb je voor derest nog geen kwaaltjes? ik heb nu en dan beetje steken in mijn buik,... beetje bandenpijn denk. ik dat massaal opstaan om te plassen is al enorm veel verminderd bij mij oef!!!!

dikke knuf aan iedereen

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:10
manuke

keun, ik vraag me toch af waarom je dan bij die vraag aan mij denkt! ik heb altijd (en alleen) last van stijve tepels als ik koud heb , anders nooit eigenlijk! ze krimpen dan ook!!

wat die fritketel betreft, ik heb mijne overlaatst in de blokker gekocht, die zijn daar niet zo duur, je krijgt min.2 jaar garantie en ze zijn kwa kwaliteit heel goed vind ik! en anders bij vandenborre(iets duurder!) of de mediamarkt eens kijken!

hoe is het voor de rest met jou?

en met jullie? dreamcatcher, amelienos, ... ???

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:57
Dolfijntje

Dag Ellen,
Das idd echt nie leuk als je na 15 dagen overtijd te zijn plots je hebt.
Het is zo'n rot gevoel
Maja, kga zo veel mogelijk proberen om aan andere dingen te denken nu ook al zal dat heel moeilijk worden...
Khoop ook dat ik vlug een positieve test mag hebben!
Vele groetjes xx.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:37
Keun

blijkbaar niet he ELlen !

FF gewoon een vraagje...
KDenk daarbij vooral aan manuke ...wrm ? kwenie Kdacht dat eens van haar te horen maar als je last had van stijve tepels hadden jullie dan ook soms gelijk kou ? dus heel af en toe dat je haar op je armen recht kwam staan.

Manuke of iemand anders ?

Btw totaal ander vraagje...weet er iemand waar je goede friettex (of hoe je het ook schrijft) kan kopen maar zoals vroeger , die ronde en plastieke omhulsel ...heb nu inox en das DIKKE misere vindk ...en steekt me tegen

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:15
Ellen

Ik bedoelde in mijn vorig bericht Mieke natuurlijk en niet Keun

Ik ben er precies niet bij met mijn gedachten!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:49
Ellen

Elaba!

Dolfijntje, ik vind het zo jammer voor je... Ik begrijp je gevoel goed! Telkens mijn menstruatie er door kwam, voelde ik me ook zo slecht! Maar bij jou komt er ook een moment dat je menstruatie uitblijft en je een positieve test vasthoudt! Ik duim dat dat moment snel mag komen!

Keun, of je zo vroeg een eitje kunt hebben, weet ik niet maar ik weet wel dat vruchtbaar slijm niks wilt zeggen... Ik heb bijna nooit echt rekbaar slijm gehad. De ronde dat ik zwanger ben geworden, had ik zelfs helemaal geen slijmverlies rond mijn eisprong, ik heb toen alleen een slijmprop verloren.

Met mijn bekkeninstabiliteit gaat het wel, enkel 's avonds heb ik er enorm veel last van en als ik te lang rechtsta. Ik begin wel steeds harder te merken dat ik extra gewicht meedraag.
Vandaag heb ik heel de benedenverdieping gepoetst en ik had erna veel rugpijn.
Ik voelde me net een eend die aan het waggelen was

Manuke, leuk dat je buik al ronder begint te worden!
Lucy, kun je jouw buikje al goed zien?

groetjes!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:48
Mieke

Thnx voor de reactie manuke!
Als dat zo zou zijn, is morgen mijn NOD denk ik.. Mmm, ging juist naar toilet, en ineens tamelijk veel witverlies... Leek wel een papje Weet je wat dit betekent?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:46
manuke

da kan, dan heb je een heel korte cyclus! als je op de dag van die steek 14 dagen bij telt waat je wat je nod ongeveer is! als die steek je eitje was natuurlijk!

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:06
Mieke

Weet hier iemand of je op het laatste van je regels al zwanger kan geraken?? Had toen zoals hier onder al verteld, een enorme steek die super lang duurde..

Liefs

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:46
manuke

dolfijntje, spijtig, maar een neiuwe ronde geeft nieuwe moed!!! geef het niet op, wij hebben eerst 11 maand en dan 7 maand moeten proberen eer het raak was! jouw tijd komt echt wel!

mieke, hier is alles goed, de misselijkheid kan ik dankzij pilletjes (al ben ik er geen voorstander van!) onder controle houden! voor de rest word ik met de dag al ronder zonder dat de weegschaal een kilo meer aangeeft, wat wel goed is!

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:49
Dolfijntje

Dag Mieke,
Bedankt voor de troostende woorden
Khoop echt dat je gelijk heb en ik ook vlug mag worden.
Kga me proberen een beetje aan men vriend op te trekken...
Hij zegt: heeeeeeel spijtig maar volgende maand beter en onze tijd komt nog wel!
Kwou dat ik ook zo goed positief kon denken, maja.
Ik kan nie anders dan gewoon naar de volgende ronde te gaan...
Vele groetjes, Dolfijntje xx.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:37
Mieke

Hey!

Dolfijntje: wat jammer meid! maar de moed niet opgeven he!
Nog een beetje geduld, en voor je het weet mag ook jij pronken met een mooi beebje in je buik!

Ellen: Hoe gaat het me jou? Niet te veel last van je bekken instabiliteit?

Lucy en Manu: Hoe is het met jullie?

En bij Keun & Amelienos? Ook alles goed meiden?

Pff, ik ben hier aan het wachten op men NOD, maar heb er niet al te veel hoop in.. Van eisprong heb ik niets gemerkt, rekbaar slijm ook niet te bespeuren.. Heb wel naar het einde van men een plotse langdurige hevige steek in men linker zij gevoeld, maar zo vroeg een eitje? Kan dat wel?

Liefs!
(en sorry als ik iemand ben vergeten)

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:11
Dolfijntje

Hallo allemaal,
Dat wordt echt een baaldag vandaag.
Kvoel me zo verschrikkelijk slecht
Sinds vanmorgen heb ik mijn
Het enige wat ik nu heb is zekerheid. Alleen spijtig dat het de verkeerde zekerheid is, maja, kga nie anders kunnen dan gewoon aan een volgende ronde te beginnen en hopen op de volgende keer raak.
Groetjes en allemaal nog veel succes verder xx.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

[Reageer]