< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » 21 &gestopt met pil, Nog jonge (toekomstige) mama's?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
21 &gestopt met pil, Nog jonge (toekomstige) mama's?
20/11/2008 @ 20:28
Keun

Online Status Bekijk profiel
ah das super nieuws lore !

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:17
snuiteke

Online Status
Hellow,

Heb gisteren een test gedaan, negatief, was zeer ontgoocheld! niet zozeer omdat ik ni zwanger ben maar gewoon omdat mijn regels uitblijven en het feit dat heel mijn cyclusgebeuren overhoop ligt, wat het volgens mij alleen maar moeilijker maakt om zwanger te worden. Keun ik heb je profiel is gelezen en gezien dat jij clomid mag nemen, ik vraag mij af of dit ook niet iets voor mij is, vorige keer had ik een cyclus van 62 dagen en wie weet hoelang gaat het nu weer duren. Ben al is bij gyné geweest en die zei dat alles normaal was maar heeft ni gesproken van medicatie te nemen ofzo. Ik durf het eigenlijk ook ni echt vragen (noch aan haar noch aan mijn huisarts) omdat die mij (net als iedereen trouwens) aanraden om alles gewoon zijn gang te laten gaan... heb maar één groot probleem: IK HEB GEEN GEDULD.

aan iedereen die wel al zwanger is een dikke proficiat, aan iedereen die nog aan het proberen is nog veel succes
Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:31
Keun

Online Status Bekijk profiel
idd heb men peren al gezien

Ik krijg medicatie snuiteke omdat niet alles in orde is e

Het beste is het gewoon vragen of naar een andere gynaecoloog overstappen.

Van wanneer ben je bezig alsk vragen mag ?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:48
snuiteke

Online Status
ik ben in juni gestopt met de pil, 5 maanden dus eigenlijk e. Ik weet da dat uiteindelijk nog nie zo héél lang is, maar ja als ge het zo graag wilt dan duurt elke maand natuurlijk lang e

Nu ben ik ook weer aant twijfelen of misschien binnen een week ofzo nog is een test moet doen. Ik heb al veel verhalen gelezen van vrouwen die eerst (of zelfs meerdere malen) negatief testen en dan uiteindelijk toch zwanger blijken te zijn.
Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:01
gwentje_001

Online Status Stuur bericht
hey,

ik was een week overtijd eer de test positief wilde aangeven. Zo zie je maar dat je niet direct de hoop mag verliezen. Nu ik had wel het geluk dat ik na 1 maand al zwanger was. Ben 21 maart gestopt met de pil en eind april was ik al zwanger. Ik duim voor allen die nog aan het proberen zijn!!Laat de moed niet zakken meiden!!!
Lucy duim voor je dat ze juist zal liggen!!Ik ben er bijna zeker van dat ze nu juist ligt. Ze stampt namelijk de hele dag in mijn ribben, soms wel pijnlijk,maarja heb liever dat dan dat ze in stuit blijft liggen.

gwentje

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:29
Ellen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
snuiteke, jammer dat je negatief getest hebt!
Ik hoop dat je toch nog positief zult testen deze week!
5 maanden gestopt met de pil is nog niet zo heel lang hé, je lichaam is misschien nog aan het ontpillen. Maar als je naar een kindje verlangt, kun je natuurlijk niet snel genoeg zwanger zijn!
Ik denk dat het bij de andere zwangere meiden op dit forum toch gemiddeld 4 tot 9 maanden geduurd heeft voor we zwanger werden.

Lore over dat plassen kan ik meepraten hoor In het begin van de zwangerschap had ik dat ook. Nu sinds week 28 ofzo heb ik het nog erger als in het begin. Vorige nacht ben ik op 8u tijd wel 6 keer moeten gaan plassen! Ik ben nu dus een wrak haha

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:13
snuiteke

Online Status
ja ik zal idd nog wat geduld moeten hebben en blijven oefenen Dat zal mijn man wel niet zo erg vinden denk ik
Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:01
manuke

snuiteke, spijtig! met volle moed naar de volgende ronde!
als het een troost kan zijn, voor chelsea hebben we 11 rondes nodig gehad en voor dees manneke 7, dus de moed niet opgeven!

amai wat heb ik afgezien vandaag! ik heb zo pijn in mijn bil! kan niet stil staan of het doet nog meer pijn! nu al last hebben van bekkeninstabiliteit is echt wel erg! bij chelsea begon het pas met 7 maand! de pijn is soms echt niet te houden! kon daarstraks zelfs even mijn been niet recht zetten, terwijl ik recht stond, geraakte dus geen meter verder!doet echt niet goed! iemand die weet wat ik ertegen kan doen, buiten naar de kinesist gaan?

hoe ist met de rest?

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:22
snuiteke

Online Status
bedank manuke!! het probleem is dat ik eigenlijk niet weet of ik nu nog in deze ronde zit of al in een volgende, enfin gewoon blijven proberen
Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:15
snuiteke

Online Status
nu heb ik is terug naar de test gekeken (belachelijk, ik weet het) en nu staat er wel een plus!!???? dit zal wel niks betekenen zeker? of wel ?
Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:20
manuke

wel snuiteke, het kan een opdroogstreepje zijn zoals ze zeggen, dus dat je de streep wel ziet maar dat die er niet is gekomen door het hcghormoon! of je hebt nog zo weinig hcg in je urine dat de test pas heel laat erop heeft gereageert, dus mijn raad is nog een dag of 3 wachten en dan opnieuw testen! van welk merk was de test? zou de volgende keer ene van het kruidvat nemen, die zijn heelgevoelig en geven vugger een positief resultaat (als je zwanger bent!?) dan predictor ofzo van de apotheek!
geef de moed niet op!!

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:29
snuiteke

Online Status
het was een test van clear blue van bij de apotheker. Ik denk dak morgen een test in het kruidvat ga halen en dan zal ik begin van volgende week nog is testen. Blijven hopen hé! En anders zal het voor de volgende keer zijn e.
Heb nu precies toch wel wa last in mijn onderrug, dus mss toch ms???

Voor iedereen een heel goe weekend xxx
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]