Wat leuk Nancy, ook een

!!!
Je dochtertje zal dit vast ook tof vinden: Mijn zus is ook tien jaar ouder, en zij vond het zààààààlig om me trucjes te leren: "kleintje, haal eens dit... kleintje doe eens dat!". Zij heeft me nogal doen rondcrossen toen ik klein was!!!
Alhoewel ik niet echt een voorkeur had, begin ik me trouwens ook echt al meisjes-mama te voelen. 'k Moet me echt bedwingen of alle kleertjes, meubeltjes, enz. worden roze...
An, gelukkig dat het slapen wat beter gaat door je zwangerschapskussen. Zelf val ik héél makkelijk in slaap! Alleen wordt ik veel wakker 'geschopt'. Als ik op m'n zij slaap, schopt onze kleine meid telkens tegen de matras, en lig ik op m'n rug dan beweegt ze echt van links naar rechts... Vreemd gevoel zulle!
Leentje, alles goed met jou? Kan me inbeelden dat je panikeerde bij die lichte bloedingen!
Hopelijk verloopt alles vlot!
Mem, ook mijn buik was tot voor enkele week in twee delen verdeeld: vreemd zicht!
Gelukkig is die nu plots mooi rond geworden... 'k Heb ook de indruk dat ik meer en meer als een eend begin te wandelen. Ik probeer er echt op te letten om zo 'elegant' mogelijk te bewegen. Ik had altijd gezworen om een 'elegante' zwangere te worden, maar blijkt nu toch niet zo evident... hihi
Tammie, hopelijk verloopt alles verder goed met jou! Rusten is niet altijd even plezant, maar 't is voor een héél goed doel hé! Sterkte!
Verder gaat alles hier prima!
We mogen volgende week naar de pretecho en gyn: ik zie er weeral echt naar uit.
En ook de info-bezoeken aan het ziekenhuis zijn volgende week: doen jullie dit ook?
Vanavond hebben we onze eerste afspraak bij de vroedvrouw, 'k ben benieuwd!
Verder hebben we ook de geboortekaartjes gekozen, ben ik druk bezig met het maken van de doopsuikers en ben ik begonnen met het plannen van de babyborrel en zelfs den doop... Eens ons prutske geboren is, wil ik me daar allemaal geen zorgen meer in maken. Man, man, daar komt ook wel wat organisatie bij kijken! Ben ik toch wel van geschrokken.
Nog zo'n shock-moment: Onze geboortelijst hebben we bij Baby Junior gelegd. Een deel daarvan willen we zelf kopen (zoals het kamertje, de maxicosi, enz) omdat ik dat graag al in huis heb voor de geboorte. Ben ik nogal geschrokken van de prijzen

! We troosten ons bij de gedachte dat dit ons eerste beebje is, en dat alle materiaal hopelijk nog lang meegaat... Al moet ik dan dringend van m'n roze-verslaving af: anders wordt het paniek mocht er een jongetje volgen

.
En dan nog schitterende vooruitzichten:
Nog 16 werkdagen en 't is verlof!!!
En nà 't verlof nog 15 werkdagen en wéér verlof: wat een leven!!!
Vele groetjes,