volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 16:02 Mem? ![]() | Hoe verander ik het balkje hier onder in de naam van Jelmer en geboortedatum en gewicht etc????? |
| 04/10/2008 @ 12:09 An ![]() | Mem!!!! Wat spannend!!!!! Ik kijk er naar uit om nieuws van je te krijgen! Doe dat goed meisje en we horen je wel, hé ![]() ![]() |
| 28/09/2008 @ 19:58 leentje ![]() | hier nog steeds geen boeleke in de handen. ik denk dat de ooievaar staakt ![]() |
| 27/09/2008 @ 10:42 leentje ![]() | nancy dikke proficiat. wat leuk zo'n fiere zus.is best wel schattig dat ze er zo naar om kijkt hé. geniet ervan. ![]() |
| 26/09/2008 @ 21:01 nancy | hallo allemaal ,op 18/09/2008 is onze dochter JITSKE ter wereld gekomen via geplande keizersnede.JITSKE weegt 2770gr en is 49cm. echt een pracht baby .en grote zus is zo trots als een pauw, dat ze niet van haar zusje kan afblijven (net een mama voor haar zus).groetjes |
| 26/09/2008 @ 15:06 leentje ![]() | was het maar waar an. hier is het nog steeds dezelfde situatie. kga wat rusten. byebye ![]() |
| 26/09/2008 @ 11:09 An ![]() | Volgens mij is iedereen hier aan het bevallen! Het is hier zoooooo stil! |
volgende pagina >
[Reageer]

op de valreep in september?

Maar da's wel leuk, natuurlijk. Beter zo dan dat ze jaloers zijn, hé!