[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 07/02/2008 @ 13:24 k'tje | Sinaasappel-olie Hey Kaya, er staat onder "baby's en slapen" een topic "Sinaasolie". Blijkbaar wordt er "sinaasappel-olie" bedoelt (etherische olie). En dat zou ook helpen om te slapen. Misschien kan je daar eens wat lezen? ![]() K'tje |
| 07/02/2008 @ 12:38 kaya | hoi neleke ik ga het proberen een badje zal niet gana ik heb geen bad en haar baby badje is echt t ekleine hahah maar de andere opties is zeker het proberen waard bedankt |
| 07/02/2008 @ 09:38 k'tje | Mijn dochtertje kan gelukkig het uur nog niet verzetten (ze wordt in maart 3j), maar prutst wel altijd met de knopjes. Ik zet het geluid van het alarm nooit op. Als ze dan nog slaapt, kan ze gerust verder slapen. Maar goed... ons madammeke zet het geluid dan wél op (ni bewust, want ze verzet de knopjes gewoon als haar poppen moeten slapen). Dus: "twiet twiet twiet (eerst fluiten er wat vogeltjes) kukkelekuuuuu" (euh... 3x) en ze is wakker! ![]() ![]() |
06/02/2008 @ 22:02 ![]() | haha ik heb het met je te doen niet vervelend bedoelt ![]() |
| 06/02/2008 @ 16:47 kaya | tja ze heeft gezien hoe ik het doe en hup zo gedaan ze is inderdaad erg slim dat kan haar juf beamen |
06/02/2008 @ 14:34 ![]() | Haha, wijzertjes verzetten op een digitaal klokje, dan moet ze écht wel een slimmerd zijn ![]() ![]() xxx |
| 05/02/2008 @ 10:39 k'tje | De Kid's sleep is niet met wijzertjes. Het is een heel klein digitaal klokje, en het grote deel is het lichtje. Je stelt het klokje bijvoorbeeld in op 7u. Voor 7u brandt het onderste deel, en dat is een konijntje dat slaapt. Vanaf 7u brandt het bovenste deel en daar is het konijntje wakker. Je kan kiezen of je om 7u een alarm laat aflopen (haan die kraait) of dat je enkel het lampje laat veranderen. Je moet dit wel opbouwen. Als je kind normaal tot 5u slaapt, en je laat dat konijntje pas om 7u wakker worden, dan is het verschil te groot. |
| 05/02/2008 @ 07:41 kaya | helaas het is geen succes voor ons mijn dochter kan zelf klok kijken en verzet gewoon de wijzers ( slimmert ) nou we gaan weer iets anders proberen inmiddesl hebben we het wel kunnen rekken naar 5 uur ![]() |
| 04/02/2008 @ 16:28 k'tje | Dat wekkertje heet "kid's sleep". Ik heb het gekocht bij premaman. En bij ons werkt het echt. Mijn dochtertje (nu bijna 3j) blijft meestal echt in bed tot "haar konijntje" wakker is! Gr K'tje |
| 29/01/2008 @ 07:41 kaya | hoi lies bedankt ik ga het proberen |
| 28/01/2008 @ 21:37 Liesje | Hey, Er bestaan tegenwoordig zo'n klokjes waarbij een konijntje (denk ik) slaapt als het nog te vroeg is en op een bepaald uur "wakker wordt". Daarmee kan je kindje zien dat het nog nacht is en dat het moet slapen terwijl het toch nog geen klok kan lezen. Misschien weet je dochtertje gewoon nog niet goed dat het nog geen tijd is om op te staan en helpt zo'n ding je wel? Succes, Groetjes, Lies |
| 27/01/2008 @ 09:47 kaya | bedankt voor je tip maar ze blijft wel in haar kamer dat is niet echt het probleem ik wil haar langer laten slapen |
| 27/01/2008 @ 06:36 kaya | Mijn dochter van 5 slaapt maar tot 4 of 5 uur in de morgen ![]() Ik heb geen idee meer wat ik er mee aan moet ik ben nu zwanger van ons 2e kindje en ik ben daardoor zelf gebroken eind van de dag ik kom nu slaap te kort maar zei stort smiddags als ze uit school komt gewoon in wat natuurlijk logisch is ik probeer haar dan bezig te houden tot zo lang als het kan soms tot half 7 7 uur met alle driftbuien en koppigheid op de koop toe maar het wil ook wel eens dat als ik de tafel net dek voor het avond eten dat ze aan tafel licht te slapen heel erg zielig Normaal gaat ze rond 7 uur naar bed is dit later dan nog is ze zo vroeg wakker wie o wie heeft voor mij een tip hoe we dit kunnen oplossen ik ben al eens boos geweest , laat haar spelen noem maar op ze blijft wel lief in haar kamer maar ik wordt er wakker van en om haar bij me te leggen in ons bed vind ik geen goed idee dan slaap ik helemaal niet meer hahah Ik ben heel benieuwd of iemand een goede tip heeft bedankt alvast |
[Reageer]

dochter slaapt tot 4 uur wie o wie heeft een tip !