< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » NOD januari/februari, hier verder kletsen!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
NOD januari/februari, hier verder kletsen!
12/03/2008 @ 14:16
Vannie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dat is best schrikken zeker ? Ik duim voor je dat alles oke is. Op welke dag is volgende week de echo ?

xxx

[Laatst gewijzigd door Vannie - 12/03/2008 @ 14:17] - Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 18:24
Paty

Online Status Bekijk profiel
Woensdag krijgen we de echo, juist op de dag dat ons Lise 4 jaar word. Hopelijk is dan alles ok en kunnen we eindelijk echt beginnen genieten, hoor...

Paty

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 11:24
Vannie

Erg speciale dag dus ! Dat zal vast en zeker alleen maar een goed voorteken zijn

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 16:48

minder ver als verwacht..
Hmm.. Vandaag de eerste echo gehad. We gingen er van uit dat ik net 9 weken zou zijn, maar op de echo was het kindje qua formaat pas 5 weken.. Er was een trage hartreactie te zien en verder zag het er goed uit, maar het houdt in dat ik of vroeger ben dan verwacht of dat het kindje niet goed groeit...
Nu moet ik 2 mei weer terug voor een nieuwe echo.. Ik hoop zo dat het goed gaat! Zijn er meerdere vrouwen die dit hebben meegemaakt???

groetjes!
Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 14:39
Vannie

joyce, ik wil je absoluut niet teleurstellen of je bang maken, maar als ik je verhaal zo lees kan ik niet anders dan zeggen dat het er niet zo goed uitziet. Tenminste, je dacht dat je al 9 weken was en het zijn er pas 5. Dat scheelt wel heel erg veel en dat is meestal een fout teken. Ook een trage hartactie beloofd helaas niet veel goeds. Hebben ze dat niet gezegd bij de echo ? Dat vind ik echt heel raar hoor.
Maar ik weet niet of je je verrekend hebt of ben je een keer vaker niet ongesteld geweest ? Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat je daarom veel minder ver bent als gedacht. Het kan dus net zo goed helemaal goed zijn. En natuurlijk hoop ik dat ook voor je. Ik duim met je mee !

xxx

[Laatst gewijzigd door Vannie - 18/04/2008 @ 14:43] - Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 17:24

Vanavond nieuwe echo, toch een weekje vervroegd, omdat de verloskundige het onnodig vond om ons 2 weken in spanning te laten zitten.
Het kan zijn dat er niet goed gerekend is, vooral omdat ik altijd al een wisselende cyclus heb gehad.
Volgens diegene die de echo maakte is een trage hartactie logisch bij een "kindje" van 5 weken, omdat het dan pas op gang komt!
Dus we blijven hoop houden, ik voel me ook nog steeds erg zwanger, dus vanavond om 19.45 uur zullen we het weten!

duim allemaal voor me please!

groetjes!
Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 17:36

Dag Joyce,

Ik duim voor je mee.

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 18:28
linnie1982

Joyce,

Heel veel sterkte vanavond. En ik hoop dat je goed nieuws krijgt!!
Ik duim voor je!!!!

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 11:52

echo
Gisteren de echo gehad en helaas zag het er niet goed uit.
Er was al niets meer te zien, behalve de vruchtzak. Ik heb dus een missed abortion gehad...
Nu heb ik 2 keuzes; of wachten op een "spontane miskraam" of curretage.
Ik denk dat ik voor het laatste ga, omdat ik anders constant in spanning zit wanneer het zou komen. Daarnaast vertelde de vk ook dat het wel eens 3 tot 4 maanden kon gaan duren... Daar wil ik dus niet op wachten gezien de zwangerschapskwaaltjes die ik nog steeds heb..
Het lijkt of het geluk ons niet gegund is in het jaar 2008..
Ondanks dat het niet gepland was en ik nog jong ben (wordt 22), komt het voor mij, mijn vriend en familie hard aan.
Vooral omdat mijn vader 3 maanden geleden is overleden en wij weer iets hadden om naar uit te kijken...
Het doet zeer om de babyspulletjes op de kast te zien liggen..

groetjes joyce
Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 13:16

Dag Joyce,

veel sterkte de komende dagen en weken.

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 15:51
Vannie

Joyce, ow meid, nee he, ik was er al bang voor. Jemig, wat vind ik dit erg voor je joh. Het zit je al niet mee de afgelopen tijd en nu dit verdrietige nieuws. Je bent inderdaad nog jong en je hebt dus nog tijd genoeg, maar dat maakt het niet minder verdrietig natuurlijk. Heel veel sterkte gewenst

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 16:50
linnie1982

He bah joyce,

Ik hoop dat je het snel een plekkie kunt geven.
Heel veel sterkte gewenst.

En wat vannie ook zegt, je bent nog jong, jou tijd komt wel weer!

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 18:39
Joyce

Ja, dat weet ik ook wel, maar toch..
Ondanks alles proberen we er het beste maar van te maken en proberen te genieten!
Ik studeer zelf HBO-V (verpleegkunde), dus ik weet dat het ook maar beter is dat de natuur uit zichzelf zo handelt. Daarnaast is een vruchtje van 5 weken praktisch nog niet veel, dus liever zo vroeg dan dat ik 12,13 weken was geweest...
Onze tijd komt inderdaad nog wel!

groetjes joyce
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]