Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/07/2008 @ 16:26 ![]() | Hier is ook alles aangekomen, ik hoop dat de kids al in de bus zitten naar huis. Loortje al een geluk dat hij nog goed beweegt, dat is wel zeer geruststelend he. Heidi |
| 02/07/2008 @ 16:34 bult | hoi hoi iedereen, ik ben 25 weken ver en bleek gisteren dat mijn meisje dwars gaan liggen is.. Ik voel haar ook minder de laatste tijd en de dok zei dat het daar door kwam.; Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand huis middeltjes om haar te doen draaien, vind het echt irritant dat ik haar niet meer zo veel voel, maak me dan zo ongerust! Grtjs!! |
| 02/07/2008 @ 17:06 Loortje Friemeloortje ![]() | Bult, Vorige zwangerschap lag mijn meisje de hele tijd dwars. Op 36 weken is ze pas gedraaid... echt verder helpen kan ik je dus niet ![]() |
02/07/2008 @ 21:28 ![]() | Ignace heeft zo ook lang gelegen, maar ik voelde hem wel. |
| 03/07/2008 @ 12:19 coraal | ja dames ook hier in het oosten(nl) begint het langzaamaan bewolkt te raken maar het is des te benauwder en alles plakt. Linni ik heb 2 jongens op zolder slapen maar toen zij sliepen en wij om 12 uur niet konden slapen hebben we de waayer ook maar ff van zolder gehaald, heerlijk is dat.. als wij weer komen van vakantie en de kids weer naar school gaan en ik niet meer werk heb ik zeeen van tijd om lekker de kleertjes uit te wassen en de babykamer die al klaar is in te richten...maar moet de roze kleertjes maar ff verstoppen mocht er fam. komen om de kamer te zien of als hier fam komt om op te passen kijken ze toch wel ff in de babykamer.alles is klaar alleen willen we de naam van ons beebje op de kast plakken van het behang , de letters zijn al uitgeknipt en al maar het plakken kan dus pas als de weeen begonnen zijn en anders als ons beebje er pas is,moet maar dan.. liefs coraal |
< vorige pagina | volgende pagina >

Uitgerekend in Oktober 2008

zijn peter aan 't organiseren. heeft er iemand trouwens een idee hoe we op een leuke manier een geldsom (in muntstukjes) kunnen afgeven op de trouw?
of
tegen de andere zijn zeker.