Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
31/01/2008 @ 13:31 ![]() | Hoi hoi, wat kost het? Liefs en knuf ![]() |
| 31/01/2008 @ 17:03 m8eldv ![]() | oeps 3x op verzenden geklikt... |
| 31/01/2008 @ 20:16 Dream | Hoi, Welkom aan de nieuwe mensen in onze oktober 2008-club. Ook bedankt aan de oprichtster ervan! Hier nog geen echt vervelende zwangerschapstekenen, wel ben ik in vergelijking met ervoor vlug buiten adem, heb ik reuzehonger en -dorst, soms kuitkrampen, borsten en buik gespannen, soms steken in mijn onderbuik, krijg ik warmteaanvallen. Maar ben totaal niet misselijk of ben niet moe. Ben nog maar 1 dag misselijk geweest en dat was de 4de dag na de inseminatie. Dus eigenlijk niets dat vervelend is ofzo. Ik geniet er volop van en kan het nog steeds niet geloven. Ik heb 3 collega's en baas ingelicht, mijn ouders, een toffe Bam-groep op internet, een Bam-vriendin. Ik wacht wel nog een hele tijd om het tegen de anderen te zeggen. Beginnen jullie al aan de voorbereidingen om opvang te zoeken voor na je bevallingsverlof of wachten jullie nog even? Groetjes, Els. |
31/01/2008 @ 22:09 ![]() | Balai & Angelique, welkom hier!! En natuurlijk gefeliciteerd Angelique, wij zijn elkaar al eens eerder in een NOD topic tegen gekomen volgens mij! Ik duim extra voor je dat het deze keer wel goed gaat!! Ik werk full-time (40 uur) per week als verzekeringsadviseuze bij een bekende NL maatschappij. Merk dat ik die 40 uur nu al erg veel vind. Niet veel kwaaltjes, maar wel extreeeeeeem moe! ![]() Els, qua opvang ga ik pas aan denken als we de echo hebben gehad de 20e.. Probeer zo nuchter mogelijk te blijven dat het weer wel mis kan zijn. Al die poespas voor niks dan. Jessie, ik gebruik zelf multi-vitamine.. Heb er nu nog een paar van VSM, puur mama.. Maar als die op is koop ik ze van Dagravit (http://www.dagravitmamaenbaby.nl/) Af en toe eens wat anders proberen Heb vanavond wel 2 zwangerschapsbroeken gekocht bij H&M. Zijn zelfs leuk voor niet zwangere! Dus ik doe er morgen met plezier 1 aan! Geen geknel meer rond mn buik ![]() ![]() Ik duik nu mn bedje maar in, wekkertje gaat weer om 7 uur.. *gaap* Gelukkig zit ik morgen alleen op de afdeling, dus kan lekker op mn eigen tempo werken zonder dat iemand door heeft dat ik minder productief ben ![]() Weltrusten!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Uitgerekend in Oktober 2008

is zo ontzettend gewenst.

pas nu mijn BH's al niet bijna niet meer. Vraagje: hebben jullie ook dat je soms een beetje bang bent en zo bezig bent met of het allemaal wel goed gaat de eerste 10 weken?

, gelukkig niet misselijk