< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » Uitgerekend in Oktober 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
Uitgerekend in Oktober 2008
31/01/2008 @ 13:31

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi,

wat kost het?

Liefs en knuf

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 14:11

Het boek kost 12,50 Anne..

Ik heb m via Bol besteld dus komt er nog 1,95 aan verzendkosten bij.
Vind ik niet zo erg, heb anders toch geen tijd om ergens heen te rijden om m in de boekhandel te halen..

Nog 2,5 uur werken en dan morgen nog een dag en dan is het weekend!!
Ben er nu alweer aan toe.. Zucht.

Wat doen jullie eigenlijk voor werk en hoeveel uur in de week??

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 14:20
Malivai

Online Status Stuur bericht
Hallo dames,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten. Ik heb net vanmiddag zwanger getest. Er is nog niemand die het weet. Ben zelf nog een beetje overdonderd.
Volgens de berekening zou het zijn voor 7 oktober ongeveer.
Zal het lijstje aanvullen.
Vanavond ga ik naar de huisarts voor een bloedtest.

Dream, 32, BE, Uitgerekend 1 oktober 2008, 1e kindje, 1e echo 11/2
Chris, 26, NL, Uitgerekend 1 oktober 2008, 1e kindje, 1e echo ??
Marije25, 25 ,NL, Uitgerekend 4 oktober 2008, 1e kindje, 1e echo 20/2
Vannie, 28, NL, Uitgerekend 4 oktober 2008, 2e kindje, VK 05/02
Malivai, 30, BE, uitgerekend 7 oktober 2008, 1e kindje
Lindsay, 28, BE, Uitgerekend 11 oktober 2008, 3e kindje, 1e echo 29/2
sandy, 26 NL uitgerekend 4 oktober, 2e kindje, 1e echo 25/2
Jessica, 25 NL, Uitgerekend 6 oktober, 2e kindje,1e echo ??
Anne, 32 NL, uitgerekend 8 oktober, 2e kindje, 1e echo op 7 weken

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 14:35

Welkom en gefeliciteerd Malivai!!

Wanneer ga je het je ventje vertellen?

Spannend!!

Als er meiden zijn die mij willen mailen als ze zich vervelen hoor ik het graag.. Tevens een goed middel tegen mijn verveling en de moeilijk door te komen uurtje op mn werk!!

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 14:59
Malivai

Online Status Stuur bericht
Hoi Marije,

Ik ga het hem morgen vertellen als ik ook de uitslag van de bloedtest heb. Vanavond zit ie toch op een meeting van het werk en ik verwacht hem pas rond middernacht thuis.

Ik ga denk ik morgenavond een restaurantje ofzo regelen en het hem dan vertellen met een cadeautje ofzo. Dan kunnen we verder ongestoord van de eerste momenten genieten in het weekend.

Malivai

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 15:33

Knap hoor Malivai, ik wilde het zsm aan mn ventje vertellen

Ik heb zo'n last van mn buik/darmen dat ik mn strakke (slimfit) spijkerbroeken niet meer vast kan doen. Heb de bovenste knoop en de rits half los en naar binnen geslagen.. Het zit zo knel!
Voorheen was het ook geen probleem om mn buik (dat kleine randje ) in te houden, maar nu krijg ik daar buikpijn van..
Zo pril nog maar, maar zoveel gaande natuurlijk.. Pff..

Hoe is dit bij jullie??

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 17:02
m8eldv

Online Status Bekijk profiel
ik heb ook al moeite om mijn broeken dicht te houden, maar dat heeft bij mij misschien nog met de homonen te maken (zie profiel).

Maar langs de andere kant kijk ik er ook wel naar uit om met een buikje te kunnen pronken!

m

Link naar deze reactie
m8eldv

ik heb ook al moeite om mijn broeken dicht te houden, maar dat heeft bij mij misschien nog met de homonen te maken (zie profiel).

Maar langs de andere kant kijk ik er ook wel naar uit om met een buikje te kunnen pronken!

m

Link naar deze reactie
m8eldv

m

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 17:03
m8eldv

oeps 3x op verzenden geklikt...

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 17:06
m8eldv

hebben jullie het al aan jullie omgeving verteld (ouders en zo)?
Wij weten nog niet wanneer we dat gaan doen (als alles goed blijft gaan tenminste).
Sowieso de grotere omgeving pas na 12 weken, maar de ouders, broers en zussen misschien iets vroeger... in de hoop dat ze kunnen zwijgen naar de buitenwereld, want daar heb ik ook nog wel schrik voor.
het is het eerste kleinkindje langs beide kanten, dus het enthousiasme zou wel eens (té) groot kunnen zijn...

m

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 17:14

We hebben het mijn moeder en zusjes wel verteld, en 3 vriendinnen van mij weten het...

De vorige keer heb ik het ook vroeg verteld, alleen toen wist ineens de halve wereld het, proberen het nu iets kleiner te houden,

maar wat ik wil zeggen.. Toen de 1e echo toen niet goed bleek te zijn kregen we van vele kanten steun. En dat voelt ook wel erg fijn! Maar het is net hoe je er mee om gaat. Je krijgt wel veel vraag ernaar.

Ik zeg het nu tegen niemand meer naast bovenstaande, pas na de echo als ie goed is.

Als de echo goed is mag van mij iedereen het wel weten.. Het kan na 12 weken ook nog mis gaan. Ik hecht niet zoveel waarde aan die 12 weken-grens.

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 19:17

Hoi hoi,

Ik werk in het sbo onderwijs... ongeveer 23 uur in de week.
Altijd gedaan en dat zal ik ook wel blijven doen.
Mijn paardjes kosten me haast nog meer tijd hi hi hi...
Ik voel mij trouwens ook gigantisch opgeblazen, bij mij komt het volgens mij ook door de medicijnen pfffffffffffff wel 10 bijgekomen argggggggggggggg... nou ja, afvallen kan altijd nog...

Liefs en knuf

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 19:41
Balai

Hallo Allemaal,

Ik ben Balai en weet sinds maandag dat ik zwanger ben
De eerste ronde meteen raak dus ik ben nog steeds een beetje in shok, had het helemaal zo snel nog niet verwacht. Mijn man en ik zijn echt dolgelukkig, is zo ontzettend gewenst.
Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen..

Liefs Balai

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 20:14
angelique meijer

Hey dames,

Mag ik er ook bij?!

Ik ben angelique 24 jaar, heb een dochter van 3, ben al 8 jaar samen met mn vriend van 25....

Ik heb in oktober en december 2007 2 miskramen gehad, 1 x op 9,5 en op 30 dec. op 6,5 week....Ik ben gelijk weer zwanger geworden van 1 x klussen, ben zo blij en ook zo bang....

Maar goed 3 keer is scheepsrecht!!

xxxangelique

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 20:16
Dream

Online Status
Hoi,

Welkom aan de nieuwe mensen in onze oktober 2008-club. Ook bedankt aan de oprichtster ervan!
Hier nog geen echt vervelende zwangerschapstekenen, wel ben ik in vergelijking met ervoor vlug buiten adem, heb ik reuzehonger en -dorst, soms kuitkrampen, borsten en buik gespannen, soms steken in mijn onderbuik, krijg ik warmteaanvallen. Maar ben totaal niet misselijk of ben niet moe. Ben nog maar 1 dag misselijk geweest en dat was de 4de dag na de inseminatie.
Dus eigenlijk niets dat vervelend is ofzo. Ik geniet er volop van en kan het nog steeds niet geloven.
Ik heb 3 collega's en baas ingelicht, mijn ouders, een toffe Bam-groep op internet, een Bam-vriendin.
Ik wacht wel nog een hele tijd om het tegen de anderen te zeggen.
Beginnen jullie al aan de voorbereidingen om opvang te zoeken voor na je bevallingsverlof of wachten jullie nog even?

Groetjes,
Els.

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 20:35
Balai

@Els: Ik heb het nog aan niemand verteld.. het is op dit moment een geheimpje van mijn man en ik we hebben besloten nog en paar weken te wachten en het dan aan onze ouders/broers/zussen te vertellen. Aan de 'rest' willen we het pas na 12 weken vertellen. Qua oppas, we gaan ons na +/-8 weken inschrijven bij het kinderdagverblijf.

Het is nu nog zo pril... zo spannend allemaal. Ik merk wel heel erg dat ik zwanger ben, ben super misselijk, na het eten soms wat duizelig en heb echt kanonnen van borsten pas nu mijn BH's al niet bijna niet meer. Vraagje: hebben jullie ook dat je soms een beetje bang bent en zo bezig bent met of het allemaal wel goed gaat de eerste 10 weken?

Groetjes Balai

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 21:18

Hoi Hoi!

Alles gaat goed hoor Marije
Het enigste waar ik nu last van heb is dat ik suuupper moe ben..
Volgens mij is mijn buik ook een beetje opgezet want mijn broek zit zo strak auw auw
Ik heb zelf het nog niet aan familie verteld..
Oja er werd gevraagd wat iedereen voor werk doet..
Ik werk in een verpleeghuis voor 27 uur per week maar dat zal straks wel een beetje minder worden..
vraagje gebruiken jullie foliumzuur of een multivitamine voor zwangere vrouwen?
Groetjes, Jessica

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 21:32
lief

Aan alle nieuwe meiden die ook zwanger zijn; Van harte gefeliciteerd!! Even een paar dagen niet op het forum en zoveel nieuwe berichten! Super leuk om te lezen wat jullie ervaringen zijn. Het blijft bij mij voorlopig nog alleen bij pijnlijke borsten , gelukkig niet misselijk ! Morgen ga ik de VK bellen voor een 1e afspraak, spannend! Ik zal het onderstaande lijstje bijwerken met mijn info. Groetjes!

Dream, 32, BE, Uitgerekend 1 oktober 2008, 1e kindje, 1e echo 11/2
Chris, 26, NL, Uitgerekend 1 oktober 2008, 1e kindje, 1e echo ??
Lief, 29, NL, Uitgerekend 1 oktober 2008, 1e kindje, 1e echo 04/03
Marije25, 25 ,NL, Uitgerekend 4 oktober 2008, 1e kindje, 1e echo 20/2
Vannie, 28, NL, Uitgerekend 4 oktober 2008, 2e kindje, VK 05/02
Malivai, 30, BE, uitgerekend 7 oktober 2008, 1e kindje
Lindsay, 28, BE, Uitgerekend 11 oktober 2008, 3e kindje, 1e echo 29/2
sandy, 26 NL uitgerekend 4 oktober, 2e kindje, 1e echo 25/2
Jessica, 25 NL, Uitgerekend 6 oktober, 2e kindje,1e echo ??
Anne, 32 NL, uitgerekend 8 oktober, 2e kindje, 1e echo op 7 weken

[Laatst gewijzigd door lief - 01/02/2008 @ 14:00] - Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 22:09

Balai & Angelique, welkom hier!! En natuurlijk gefeliciteerd

Angelique, wij zijn elkaar al eens eerder in een NOD topic tegen gekomen volgens mij!
Ik duim extra voor je dat het deze keer wel goed gaat!!

Ik werk full-time (40 uur) per week als verzekeringsadviseuze bij een bekende NL maatschappij.
Merk dat ik die 40 uur nu al erg veel vind.
Niet veel kwaaltjes, maar wel extreeeeeeem moe!

Els, qua opvang ga ik pas aan denken als we de echo hebben gehad de 20e.. Probeer zo nuchter mogelijk te blijven dat het weer wel mis kan zijn. Al die poespas voor niks dan.

Jessie, ik gebruik zelf multi-vitamine.. Heb er nu nog een paar van VSM, puur mama.. Maar als die op is koop ik ze van Dagravit (http://www.dagravitmamaenbaby.nl/) Af en toe eens wat anders proberen

Heb vanavond wel 2 zwangerschapsbroeken gekocht bij H&M. Zijn zelfs leuk voor niet zwangere! Dus ik doe er morgen met plezier 1 aan! Geen geknel meer rond mn buik

Ik duik nu mn bedje maar in, wekkertje gaat weer om 7 uur.. *gaap*

Gelukkig zit ik morgen alleen op de afdeling, dus kan lekker op mn eigen tempo werken zonder dat iemand door heeft dat ik minder productief ben

Weltrusten!!

[Laatst gewijzigd door Marije25 - 31/01/2008 @ 22:12] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >