Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/05/2008 @ 12:04 Sientje ![]() | oei, lily dat moet serieus schrikken geweest zijn. Gelukkig is alles inorde. |
02/05/2008 @ 13:56 ![]() | Dag Lily, dat moet enorm schrikken geweest zijn, al een geluk dat alles goed is. |
| 02/05/2008 @ 13:58 TILLY ![]() | Amaai Lily ik zou ook serieus verschieten zulle.. Gelukkig dat je babytje in orde was. Rust nu maar goed uit. Alles zal wel goed komen. ![]() |
| 02/05/2008 @ 20:48 angelique meijer ![]() | iehhh Lily dat was schrikken, getver zeg, maar gelukkig dat alles goed gaat zeg!!!! gelukkig!!! xxxangelique |
| 05/05/2008 @ 20:25 Dream | Hoi, Ik heb vandaag een (vierde) echo gehad en het kindje maakt het goed, ik weet ook het geslacht... Ben heel blij maar ik ga het nog niet proberen verklappen :-) Het is nu ongeveer 20cm en 200gr, heb hartje, hersentjes, ruggengraat, borstbeen, voetjes gezien, het was ook het zuigen. Af en toe voel ik het bewegen. Ik voel me wel nog steeds heel moe, 'k vraag me af wanneer het overgaat. Groetjes |
| 06/05/2008 @ 09:16 Mona | He Ladies, Hier meld ik me ook maar weer eens. Ik ben 1,5 week uit de running geweest. Bah! Ik had flinke koorts, duizelig, hoofdpijn en e.e.a. is geeindigd met een verkoudheid waar ik nu nog een beetje last van heb. Ik bleek na onderzoek (had het zelf niet door) een blaasontsteking te hebben. Nou, daar was ik mooi klaar mee. Gelukkig was mijn mannetje door al die vrije dagen lekker thuis, dus kon de zorg over ons dochtertje opvangen. Het gaat nu een heel stuk beter. Ik maakte me wel een beetje zorgen om de kleine in mijn buik. Ik dacht hem/haar toch echt wel gevoeld te hebben en sinds ik ziek was, niet meer. Ik dus gisteren naar de VK en zij heeft me het hartje laten luisteren. Ik ben weer helemaal gerustgesteld! Ook de groei lag nog op schema! Ik had wel weer heel wat bij te lezen op het forum. Wat leuk dat sommigen van jullie al zo duidelijk iets voelen! Ik ben helemaal jaloers! Ach, het zal hier ook niet lang meer duren. En ook een mooi vooruitzicht: nog 3 weken tot aan de 20-weken echo. Ff vraagje voor de medemoeders die van de 2-de of verder zwanger zijn. Voelt het voor jullie ook zo'n stuk minder intens dan bij de 1e? Ik voel me er bijna schuldig over naar deze kleine. Grz. Mona |
< vorige pagina | volgende pagina >

Uitgerekend in Oktober 2008

En alles was in orde !! Ben echt blij ! Heb zelfs 2 fototjes mee gekregen 

. Ook al is het "maar" een dier, ik was er toch even niet goed van...
. Nu met de buikgriep. Gisteren naar de dokter van wacht moeten gaan want ik had sinds vrijdagmiddag niets meer binnen kunnen houden en was al 1,5 kg wermagerd. Voor de rest ben ik naar de kine geweest ivm die BI. Geen gedacht of het echt helpt we zullen wel zien na een paar keer hoop ik. Mario moet de volgende keer mee zodat de kine hem een techniek kan aanleren om de pijn te verzachten.
Wat jammer seg van jullie poesje!
. Probeer maar veel te rusten en verzorg je goed!
ventje.