< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » Uitgerekend in Oktober 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
Uitgerekend in Oktober 2008
02/05/2008 @ 12:04
Sientje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
oei, lily dat moet serieus schrikken geweest zijn. Gelukkig is alles inorde.

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 13:56

Dag Lily,
dat moet enorm schrikken geweest zijn, al een geluk dat alles goed is.

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 13:58
TILLY

Amaai Lily ik zou ook serieus verschieten zulle.. Gelukkig dat je babytje in orde was. Rust nu maar goed uit. Alles zal wel goed komen.

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 14:23

Online Status Bekijk profiel
Amai Lily.. Ik zou ook verschieten amai en panikeren denk ik, echt tof dat alles goed is met je baby !

Hier woensdag echo gehad En alles was in orde !! Ben echt blij ! Heb zelfs 2 fototjes mee gekregen

xxxx

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 15:28
Loortje Friemeloortje

Pfffff, Lily, dat was niet leuk waarschijnlijk. Gelukkig is wel alles in orde, maar de schrik zit er dan wel eventjes in e! Dan besef je hoe fragiel het allemaal nog is! Veel rusten en hopelijk stopt de bloeding snel helemaal!

Groetjes!

[Laatst gewijzigd door Loortje Friemeloortje - 02/05/2008 @ 15:28] - Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 20:48
angelique meijer

iehhh Lily dat was schrikken, getver zeg, maar gelukkig dat alles goed gaat zeg!!!! gelukkig!!!

xxxangelique

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 18:12
linnie1982

Zo wat is het hier weer rustig zeg.
Jullie zijn zeker allemaal aan het genieten van dit super mooie weer?

Wij hier in ieder geval wel.
Lekker in het zonnetje, barbeque aan. Heerlijk!

Morgen helaas weer het echte leven.. Man weer aan het werk.
Ik ben vrij, dus de hele dag maar wat omhangen. Word er nu al moe van als ik er aan denk.

Dinsdag om 15.00 naar de gyne. Ben benieuwd wat ik daar moet doen, of te horen krijg.
Was iets met de uitslag van de schildklier. Ik heb een trage schildklier.
De verloskundige deed zo paniekerig. Thuis heb ik het maar even opgezocht op internet. Blijkt als mijn waarde onder de 15 is, dan is de kans nihil dat er iets bij het kind is. Weet niet precies hoe of wat.
Maar mijn waarde was 10. Dus ik maak me eigenlijk nergens zorgen om.
Ben benieuwd of ik dan ook weer een echo krijg. Ik hoop het natuurlijk wel!

Nou ik zal zo even eten.
Genieten van het lekkere weer!

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 22:10
m8eldv

hallo allemaal

Lily inderdaad schrikken, gelukkig is alles goed.
Wij hebben dit weekend slecht nieuws gekregen van ons katje dat nog geen jaar oud was, hij is aangereden en dood . Ook al is het "maar" een dier, ik was er toch even niet goed van...

En onze onthaalmoeder heeft gebeld, haar huis staat te koop (ik dacht direct dat ze dus zou stoppen), maar ze doet gelukkig nog verder, alleen verhuizen ze iets verderop, waardoor ik helemaal door het centrum van de stad moet... Niet zo leuk. Misschien kijken we nog of we nog een andere vinden dichter bij, maar ik vrees dat dat al wat laat zal zijn.

Voor de rest toch nog genoten van het weer: zaterdag naar zee en vandaag op babybezoek, dus weer kunnen oefenen!

m8eld

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 07:59

Ahhhh m8eldv, wat sneu!! Een jaar of niet, je bent toch gehecht aan zo'n beestje!

Hier begint de werkweek weer! Jammer na zo'n heerlijk weekend..
We waren het hele weekend weg..

Naar een autoshow in Rosmalen met onze auto, 2 nachtjes in een hotel. Overdag hele dag buiten gelopen/gezeten/gelegen.. Ideaal!
Maar erg vermoeiend!!

De hoofdpijn die ik had was trouwens spanningshoofdpijn, ben ik zelf achter gekomen. Nu een beetje last er van.. Maar vorige week mezelf gedwongen om te ontspannen en toen voelde ik de pijn zo weg glijden. Dus ik weet wat me te doen staat!

Gisteravond onze uk trouwens officieel gevoeld!!! Steeds dacht ik het al maar was het zo onduidelijk.. Maar nu het idee dat het zo mn hand wegschopte haha! En mn vriend heeft het ook gevoeld! Wat een ervaring!

Geniet van het lekkere weer dames! Goed insmeren inderdaad en veel drinken!!

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 09:36
Liesbet

Sorry dames dat ik niet reageer. Maar ik heb nog niet alles bijgelezen. Ik heb een paar daagje platte rust moeten nemen. Ik ben vandaag weer maar eens een dagje thuis . Nu met de buikgriep. Gisteren naar de dokter van wacht moeten gaan want ik had sinds vrijdagmiddag niets meer binnen kunnen houden en was al 1,5 kg wermagerd. Voor de rest ben ik naar de kine geweest ivm die BI. Geen gedacht of het echt helpt we zullen wel zien na een paar keer hoop ik. Mario moet de volgende keer mee zodat de kine hem een techniek kan aanleren om de pijn te verzachten.
nu ja er is ook goed nieuws. mario zijn nichtje is gisteren komen vertellen dat ze zwanger is voor eind november .

Tot later

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 10:40

Liesbet, beterschap gewenst he !! xxx

Marije, een tof gevoel vind ik ;) Bij deze zwangerschap voelde ik het al redelijk vroeg, niet veel maar toch wist ik dat het dat was en nu elke dag maar de ene dag is wat beweeglijker dan de andere :)

Hopelijk gaat het met iedereen goed ;)

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 11:24
Vannie

Dag damessssssssssss

Zo dat is alweer een tijd geleden dat ik hier was, maar jullie weten waarom he dus dat scheelt haha.
Nou, ik ben lekker uitgerust. Tenminste, zo'n verbouwing geeft altijd veel stress en rommel natuurlijk, dus gisteren bestond de dag uit schoonmaken en 's middags zijn we nog lekker met z'n drietjes naar buiten geweest. De dagen op de camping waren geweldig. Het was supermooi weer en Kevin heeft zich onwijs vermaakt. Het is ook echt een buitenspeelmannetje en we moesten hem soms echt uit de speeltuin meesleuren, want hij wilde er telkens de hele dag blijven.
Ook heb ik nog lekker kunnen winkelen en kunnen zonnen. Heerlijk. De mannen thuis hadden het zwaar. Het is natuurlijk niet echt lekker om met dit warme weer binnen te moeten zagen en hameren. Maar goed, de grootste en meest vervelende en rommelgevende klussen zijn nu gedaan. Deze week komt mijn schoonvader nog behangen en kunnen we de woonkamer af gaan maken en onze slaapkamer. Wij verhuizen die namelijk. Daarna gaan we dan Kevin's nieuwe kamer doen en daarna als laatste de babykamer. Maar dat ligt ook een beetje aan het geslacht haha.

Ik zal deze week weer wat meer langskomen, maar als het me niet lukt maak jullie dan niet ongerust he

Lily, ook al een knul ! Wauw, we krijgen hier echt een blauwe babyboom. Joehoe !!!!!

M8eldv, jeetje meid wat sneu van je kat ! En nee hoor, het is niet 'maar' een dier, van een dier kun je net zoveel verdriet hebben als van een mens dus je mag daar zeker verdrietig om zijn.

Wat is het hier verder rustig trouwens !!

xxx

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 13:49
Loortje Friemeloortje

Hey!
Hier ook alles in orde hoor! Deze morgen heb ik hem/haar voor t eerst aan de buitenkant gevoeld! Zaaaaaalig gevoel! Verder hebben we veel van het mooie weer en het lange weekend genoten, gefiets, gewandeld, gewinkeld en lekker gegeten!

Linnie, hopelijk is het allemaal in orde morgen ivm met je schildklier! Maak je maar niet onnodig zorgen! En hopelijk kan je weer genieten van een echo!

m8eldv, Wat jammer seg van jullie poesje!

Marije, Super leuk gevoel e! Geniet er maar van! Leuk ook dat je vriend het ook gevoeld heeft! Nu wordt het voor hem ook 'echter'.

Liesbet, ach, het zit je ook niet mee e, nu weer buikgriep erboven op . Probeer maar veel te rusten en verzorg je goed!

Vannie, tof dat je het zo leuk hebt gehad dit weekend (en Kevin in de speeltuin). En nu kan je in je huisje ook weer verder. Alles inrichten naar je eigen smaak! Veel plezier ermee!

Mijn werkweek begint morgen weer, dus ik ga vandaag nog een beetje genieten!

Groetjes allemaal!

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 18:21

Hallo,
Vandaag naar de gyn geweest, we hebben hem nog eens kunnen bewonderen en alles was goed.
Vrijdag gaan we naar Genk voor een 3D echo.
Hij zit ook perfect op schema.
Heb de raad gekregen als het me niet gaat om te gaan zwemmen omdat ik zo minder pijn heb.

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 19:22
Liesbet

pfffffff juist pas gerecupeerd van Arne te voet aan 't school te gaan halen. het is slechts 20 min. stappen tot ginder maar halverwage had ik al pijn en dan moesten we nog eens 20 min terug ook. Nu moet ik nog vanalles aan 't zwembad doen want morgen moet ik terug gaan werken

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 19:54
TILLY

Hoi hoi

Wat jammer van je poes M8eldv. Ik kan geloven dat je verdrietig bent. Dat zou ik ook zijn moest er met ons poes iets gebeuren. We zien wij dat beestje ook graag.

Liesbet verzorg je maar goed. Allee nu nog de buikgriep erbij.. Laat je mannetje je maar goed helpen.

Hoi Heidi, leuk dat alles goed was met de echo en met je ventje.

Toen ik daarnet effe in de zetel ging zitten voelde ik ons beebje ook bewegen net als jij Marije. Ik vind het een zalig gevoel.. Dan bestaat er op dat moment niks anders op de wereld dan mezelf en de baby.
Pff morgen de vruchtwaterpunctie. Ik zie er een beetje tegenop en hoop dat alles goed mag verlopen. We moeten ons om 08u50 aanmelden op de poly in het UZ Gent. Dat het maar vlug passeert zulle..
Dit weekend ook lekker genoten van het weertje. Zaterdag in de tuin gewerkt en zondag wisten wandelen en op terras gezeten bij mijn schoonouders. En voor we het wisten was alweer het weekend om..
Ik zal morgen proberen om iets te laten weten ze.
Groetjes

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 20:25
Dream

Online Status
Hoi,

Ik heb vandaag een (vierde) echo gehad en het kindje maakt het goed, ik weet ook het geslacht... Ben heel blij maar ik ga het nog niet proberen verklappen :-)
Het is nu ongeveer 20cm en 200gr, heb hartje, hersentjes, ruggengraat, borstbeen, voetjes gezien, het was ook het zuigen.
Af en toe voel ik het bewegen.
Ik voel me wel nog steeds heel moe, 'k vraag me af wanneer het overgaat.

Groetjes

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 08:25
Liesbet

Hoi iedereen,

Ik ben vandaag zo misselijk als iets maar dus wel terug aan 't werk. En juist vandaag heeft spruitje besloten om actief te zijn. lekker schoppen. Anders kan ik er zo van genieten maar vandaag word ik er zooooooooo misselijk van. Ik voel me echt slecht omdat ik me er zo door voel

Tot later

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 08:37

Liesbet, sterkte met het misselijk zijn! Rustig aan doen, hopelijk zakt het snel af!

Mijn ukkie is ook weer actief, gisterochtend ook al...

Leidt me af van mn werk hihi

Fijne dag allemaal!

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 09:16
Mona

Online Status
He Ladies,

Hier meld ik me ook maar weer eens. Ik ben 1,5 week uit de running geweest. Bah! Ik had flinke koorts, duizelig, hoofdpijn en e.e.a. is geeindigd met een verkoudheid waar ik nu nog een beetje last van heb. Ik bleek na onderzoek (had het zelf niet door) een blaasontsteking te hebben. Nou, daar was ik mooi klaar mee. Gelukkig was mijn mannetje door al die vrije dagen lekker thuis, dus kon de zorg over ons dochtertje opvangen. Het gaat nu een heel stuk beter.

Ik maakte me wel een beetje zorgen om de kleine in mijn buik. Ik dacht hem/haar toch echt wel gevoeld te hebben en sinds ik ziek was, niet meer. Ik dus gisteren naar de VK en zij heeft me het hartje laten luisteren. Ik ben weer helemaal gerustgesteld! Ook de groei lag nog op schema!

Ik had wel weer heel wat bij te lezen op het forum. Wat leuk dat sommigen van jullie al zo duidelijk iets voelen! Ik ben helemaal jaloers! Ach, het zal hier ook niet lang meer duren. En ook een mooi vooruitzicht: nog 3 weken tot aan de 20-weken echo.

Ff vraagje voor de medemoeders die van de 2-de of verder zwanger zijn. Voelt het voor jullie ook zo'n stuk minder intens dan bij de 1e? Ik voel me er bijna schuldig over naar deze kleine.

Grz. Mona

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >