< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » Uitgerekend in Oktober 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
Uitgerekend in Oktober 2008
13/05/2008 @ 10:45
Belle

Online Status Bekijk profiel
Ik voel enkel zachte stompjes langs de binnenkant.
Ik verlang al tot ik onze kleine meid heel duidelijk voel en zie tekeer gaan. Momenteel is ze nog heel erg rustig.
Misschien blijft het wel zo'n kalme baby.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 10:51
linnie1982

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wat raar dat ik dan nog niks voel.
Mijn baby is juist ontzettend druk.
Dat vertelde mijn gyne mij, en ik heb ook de angelsound, en daar hoor ik constant zoef zoef. Doet gewoon zeer aan mijn oren. hahaha.
Maar ik voel naar mijn mening nog niks. Grrrr.

Ach ja, die tijd komt hopelijk nog wel. Hahaha.
Ben bang dat als ik het straks voel, dat het niet prettig voelt. Zal wel pijnlijk worden, hahaha.

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 11:04
Belle

Online Status Bekijk profiel
Goh, we zien wel. Volgende week moet ik op 20 weken controle en op de echo zullen we wel zien hoe fel ze beweegt.
Lijkt me wel leuk zo'n angelsounds.

Groetjes,
Isabelle

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 11:04

Dag Belle,
Dat wil allemaal niets zeggen hoor, Ignace was een hele rustige in mijn buik en toen hij geboren was kon het voor hem niet snel genoeg gaan. Elise een heel wilde in mijn buik en toen ze geboeren was was dat het eerste jaar een heel rustige, die observeerde alles.
Nu zijn het twee wilde brassen, maar het zijn kinderen voor iets natuurlijk.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 11:23
Vannie

Meiden, wat een ontzettend leuke reacties van jullie op mijn echo, hartstikke bedankt

Marije, meid ik ben gewoon nerveus voor jouw echo donderdag. Hoe laat mag je komen ?

Oh ja, voor de meiden die nog niks of niet veel voelen : ik hoorde en zag bij de echo dag de placenta bij mij dit keer aan de voorkant lag en dat het daardoor kwam dat ik het dit keer pas later goed voelde bewegen. Op zich een logisch verhaal, maar ik vond het ook wel raar hoor. Dacht dat het bij een tweede meestal juist sneller gaat maar het ligt dus ook aan andere dingen. Nou ja, ik wost het pas echt heel erg zeker toen ik 17 weken en nog wat was. Maar met 15 weken wel al kriebeltjes, al wist ik toen niet helemaal of het dat wel was. Voelde gewoon anders als de eerste keer.

Ik heb niet zoveel te melden hoor verder. We zijn nog steeds druk bezig hier thuis. Nieuwe meubels gekregen en daar ben je dan ook druk genoeg mee. Vanavond gaan we een nieuwe tv kopen. Manlief wil al jaren een flat screen maar ik heb zoiets van : de oude doet het prima dus ik begin er niet aan. Maar nu hebben we een nieuw wandmeubel waar de tv in komt te hangen en ja, de oude tv is nog zo'n diep model en die past er dus niet eens in. Krijgt ie dus gewoon nog zijn zin ook he

Oh ja, dat dienblad en de beschuit met muisjes waren een groot succes toen we zondag op de camping waren. Iedereen vond het erg origineel. En iedereen is dolenthousiast dat we weer een kereltje krijgen !

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:29

Vannie, super joh dat het dienblad leuk en goed is ontvangen door iedereen, kon ook bijna niet anders!!

Ik moet donderdag om 13.45 uur in het z'huis (hoorn) zijn!! Spannend hoor!

Op dit moment zit mijn ukkie er flink op los te bewegen en te schoppen..! Echt zo'n leuk gevoel. Zeker nu je het ook aan de buitenkant ziet!!
Voor de dames die het nog niet voelen, ik voelde het pas duidelijk toen ik 18 weken en 3 dagen was!! En nu heel vaak, dus het kan opeens veranderen hoor.. Nog eventjes geduld hebben dus, komt vanzelf

Nou ik ga mn spulletjes inpakken en naar huis, hopelijk is het ondanks de frisse wind nog wel lekker genoeg voor een duik in ons 'zwembad'!!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:32
Loortje Friemeloortje

hallo allemaal! Hehe, weer een heerlijk weekend erop zitten!
Morgen eindelijk naar de gyn voor de echo! Hoop dat alles inorde is, maar dat zal wel zeker! Ik ben vooral benieuwd naar het geslacht! Zo spannend!!
Ik voel hem/haar vaak stampen en bewegen, en al een enkele keer langs de buitenkant gevoeld, maar mijn ventje nog niet.

Verder niet zoveel te melden, behalve dat ik echt niet goed wordt van de warmte. Normaal geen probleem voor mij, maar als ik nu buiten ben, zelfs in de schaduw, wordt ik gewoon misselijk enz... pfffff, niet erg leuk vooruitzicht voor de zomer!

Marije, echt een mooie buik heb je al!

baaibaai

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:21

Lore, ik hoop voor je dat de echo super is morgen en je ook het geslacht kan zien!!

Zijn er trouwens meiden die wel es msn-en?
Zoja, mar1je@live.nl misschien eens leuk om te kletsen
Voor als we ons vervelen of iets kwijt willen

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 17:41
Loortje Friemeloortje

We zijn trouwens dit weekend Peter en Meter gaan vragen! Mijn broer en zijn vriendin zijn het geworden! Ze zijn zelf in verwachting van hun eerste kindje (uitgerekend eind Juli). We hadden 2de hands supertoffe stoeltjes en een tafeltje gevonden en ze helemaal opgeknapt en ingepakt!
Ze waren heel blij dat ze P&M mochten zijn en vonden de stoeltjes geweldig! Ik ben heel blij met onze keuze, het is toch altijd een gezoek vind ik om de 'juiste' mensen daarvoor te vinden. Ik hecht nogal veel waarde aan P&M. We volgen ons hart en geen tradities, en daar heb ik nog geen spijt van gehad!
Vragen jullie Peter en Meter?

Marije, jij overmorgen veel met je echo e! Willen jullie het geslacht weten? Ik wel, maar Raf niet, ga ik goed mogen zwijgen! Benieuwd hoevalng we dat volhouden

Groetjes!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 19:17
Dream

Online Status
Marije25 25, NL, uitgerekend 2 oktober 2008, 1e kindje, 20 wkn echo 15/5
Lore 24, BE, uitgerekend 3 oktober 2008, 2e kindje, 4e echo 14/5
M8eldv, 28, BE, uitgerekend 3 oktober 2008, 1e kindje, 4e echo 22/4, geslacht verklappen we niet ;)
Vannie 28, NL, uitgerekend 4 oktober 2008, 2e kindje, 20 wkn echo 09/5
Dream 33, BE, uitgerekend 4 oktober 2008, 1e kindje, 5de echo 05/06, het geslacht probeer ik ook niet te verklappen...
jongemeid 19, BE, uitgerekend 4 oktober 2008, 1e kindje, 3e echo 24/04, een jongen
Balai 27, NL, uitgerekend 6 oktober 2008, 1e kindje,
Heidi 29, BE, uitgerekend 6 oktober 2008, 3e kindje, een jongen, 4e echo 08/05 en 3D 09/05
Anneke 30, BE,uitgerekend 7 oktober 2008,1e kindje, een jongen
Anne 32, NL, uitgerekend 8 oktober 2008, 2e kindje,
Lies 21, BE, uitgerekend 9 oktober,2de kindje, 5de echo 28 mei
Sientje 29,BE, uitgerekend 10 oktober 2008, 2de kindje,
Angelique 24, NL, uitegrekend 10 oktober, 2e kindje,
Liesbet 30, BE uitgerekend 10 oktober 2008,4de kindje, 6de echo 25/04, 7de echo 15/05
Mona 31, NL, uitgerekend 15 oktober 2008, 2e kindje, 2e echo 26 mei
Lily 38, BE, uitgerekend 15 oktober 2008, 3e kindje, 3e echo 30 april
Margreth 22,NL, uitgerekend 18 oktober, 2de kindje
Bettina 23, BE, uitgerekend 21 oktober, 1e kindje,
Linda, 25, NL, uitgerekend 21 oktober, 2de kindje,
Tilly 38 ,BE uitgerekend 22 oktober , 3de kindje
Ella,27,BE , uitgerekend 29 oktober,1ste kindje

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 20:36
Steenbokje

heykes
Hey Iedereen

Ik kom weer eens langs op het forum.
Ik zie dat er al veel het geslacht kennen van hun babytje.
Bij ons is het nog wachten tem 5 juni....En ik ben zo benieuwd.
Vorige week naar gyne geweest maar dan wou hij geen echo doen.
(blijkbaar doen ze dat in het ziekenhuis maar een paar keer op de volledige zwangerschap)

de dagen gaan maar traag voorbij.....
Aan iedereen nog een prettige zwangerschap gewenst....
tot de volgende

[Laatst gewijzigd door Steenbokje - 13/05/2008 @ 20:37] - Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 23:54
angelique meijer

hey dames,

ben weer paar dagen niet geweest....druk druk. zat ff vluchtig te lezen, mijn msn is: missangel48@hotmail.com

vannie een jongen wat leukkkk gefeliciteerd...

morgenavond na t werk zal ik ff op iedereen reageren! sorryyyy

wie heeft er nog meer zo gauw pijnnnnn in de onderrug, als ik na mn werk thuiskom heb ik zo een last ik sta veel, probeer om de zoveel tijd ff te zitten, maar het doet gewoon pi
n voelt zo stijf aan en ook in mn onderbuik trekt het dan erg, als ik niet werk heb ik weinig last tenzij ik veel doe in huis kwa schoonmaken etc...

xxxxangelique

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 00:06

Angelique, pijn in de rug en buik heb ik ook snel na teveel staan hoor! Heeft te maken met je banden!
Rustig aan doen ivm bekkenpijn...

Ik ga nu eindelijk mn bed in.. Vriend van ons was op visite, woont aan de andere kant van NL maar is vrachtwagenchauffeur en was toevallig in de buurt..
Normaal lig ik er rond 10 , hooguit 11 uur wel in 's avonds... Dus nu wordt echt een ramp morgen met uit bed te komen vrees ik!!

Weltrusten!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:03

Goede morgen,

Ik heb er een paar toe gevoegd aan mijn hotmail, als er zijn die de mijne graag hebben, vraag het dan maar en ik stuur het door in een pm.

Marije, morgen mag jij ook voor echo gaan, kort op nu he.

Hier niet veel te vertellen, enkel Rik heeft gisteren ons prutske ook gevoeld.
Hij natuurlijk heel fier, omdat hij ook eindlijk het geluk heeft om het te voelen.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:17
Liesbet

hoi iedereen,

sorry dat ik niet reageer, maar ik moet nog bijlezen na een schitterend weekend

Gauke slaapt sinds zaterdag in haar groot bed. Ze heeft er zelf om gevraagd en ze doet het goed. Wat worden ze snel groot hé.
Itske is gisteren naar k&g geweest. Ze is nu 74 cm en 8kg840. En echt lichtgewicht dus. Nog steeds onder de onderste curve.
Gisteren iets raars voorgehad. Ik sta in de winkel begint die vrouw te babbelen over het feit dat ik het moeilijk moet hebben zo op het einde van de zwangerschap met dit warme weer. Ik dus "jamaar ik moet nog 5 maanden gaan". je had haar gezicht moeten zien . gisterenavond dan naar k&g en daar maakte de verpleegster dezelfde opmerking. Tja ik zal er dan wel hoogzwanger uitzien zeker ook al ben ik nog geen kilo bijgekomen.
Morgen terug naar de gyn. Hopelijk is alles OK. Het blijft toch altijd bang afwachten.

Zo nu maar weer aan 't werk. tot later

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:20
Loortje Friemeloortje

Heb ook regelmatig last van mijn onderrug! Rustig aandoen is dan zeker de boodschap!
Vanavond gyn! Aftellen!
Verder niet veel te melden, te laat gaan slapen, nu dus moe .

Verder met iedereen alles inorde?

Groetjes!
Lore
ps: lorelenders@hotmail.com

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 10:40
Steenbokje

pijn in rug
hier ook veel pijn in de onderrug.
Ik gebruik een warm kersenpit kussen 's avonds.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 13:12
linnie1982

Hier ook nog iemand, die als te lang staat, last van de rug heeft.
Mijn rug was al niet zo best, maar tijdens zwangerschap nog iets erger.
Gelukkig ben ik huismoeder, en kan zelf weten wanneer ik sta of niet.
Alleen heb ik het probleem...
Sinds ik zwanger ben wil ik vanalles doen. Heb geen rust in de kont.
Enige momenten dat ik zit, is als ik op dit forum zit.

Maar ik moet me straks echt gaan verplichten wat rustiger aan te doen.

Maar straks eerst nog paar plankjes verven.
Wil nog even de wasmachine ombouw gaan verven. En heb zelf een kastje gemaakt daarop, waar de wasspullen in kunnen.
Dus die ook nog even verven.
Morgen alles in elkaar zetten.

En dan moet ik eigenlijk nog wat afwerken in de keuken. Kieren dichten, en alles nog 1 keer verven.
En onze douche maken.
We hadden lekkage, hebben de douchebak verwijdert, en moet even vloertegels gelegd worden. Dat ga ik volgende week nog ff doen.

Jullie vragen je vast af, waarom ik dat allemaal doe? Mijn vriend heeft met zulke dingen 2 linker handen. Verf zit bijvoorbeeld overal, behalve op de muur. En tegels leggen gaan ook scheef. En aangezien ik precies ben, doe ik het liever zelf. Ik ben praktisch de man in huis, hahaha.

Nou ik zal jullie niet verder lastig vallen met mijn gezeur over klussen.

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 13:20
Loortje Friemeloortje

hey Linnie, is tof dat jij dat allemaal zelf doet. Ik ben ook iemand die zulke dingen niet graag uit handen geef. Gelukkig is mijn man wel redelijk handig en ben ik best tevreden over zijn werk!

ooooh, de tijd gaat zo traag... Pas om 18h naar gyn... Sevens effe shoppen om mijn gedachten wat te verzetten en de tijd wat sneller vooruit te laten gaan!

TOt strakjes!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 13:23

Dag Linda,
Ik ben hier ook de "man" in huis hoor.
het is ook niet dat Rik het niet wil doen, maar door een ongeluk van vroeger heeft die een beving in zijn rechterarm en kan die dus niet zo goed gebruiken.
Maar ik vind dat niet erg, doe die dingen graag.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >