Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 03/06/2008 @ 19:49 | Precies dezelfde zwangerschappen daar geloof ik niet in. Ik had ook precies dezelfde kwaaltjes hoor net als mijn zoontje. Maar er is toch altijd wel iets anders. En dat hoeft niet aan het geslacht te liggen hoor maar het kan nooit precies hetzelfde zijn. Had dezelfde kwaaltjes maar nu groeid mijn buikje minder hard ik voel het minder goed en dat zijn nu niet echt kwaaltjes om maar zo te zeggen. |
| 03/06/2008 @ 15:05 | Linnie: Ik heb ook last van veel pukkeltjes in mijn gezicht nu bah bah bah. Normaal heb k er wel eens 1 maar nu word het erger. Vind het helemaal niet leuk haha. Hopelijk dan voor jullie een als dat zo'n speciale betekenis heeft. Bij mijn jongens vond ik het moeilijk om een naam te vinden maar nu heb ik er al een ! |
| 03/06/2008 @ 14:18 | Sientje Heel veel sterkte meid in deze nog steeds moeilijke tijd. Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Wat vind Ines ervan dat ze een zusje krijgt ? |
| 03/06/2008 @ 12:49 Liesbet ![]() | heidi we pffffff ik heb vandaag barstende hoofdpijn. En die computer doet er geen goed aan ![]() |
| 03/06/2008 @ 12:22 | Heidi: Ik zou het dan ook idd maar niet zeggen wat het word tenzij ze het goed kunnen verzwijgen maar kinderen zijn altijd eerlijk he ( zeggen ze toch hihi ) Tenzij dat iedereen het mag weten. Bij mij mag iedereen het weten want ik kan het toch niet verzwijgen... Bij een 3D echo is het geslacht altijd wle heel duidelijk te zien vind ik. Heb er een aantal gezien op internet en dat zag er echt mooi uit. Hopelijk hebben jullie eerste keus. Normaal wie het eerst komt wie het heeft he maa ja je weet nooit natuurlijk. Wel laat dat het vrij komt maar hopelijk nog net op tijd voor jullie beebje. Het is niet makkelijk verhuizen tijdens zwangerschap maar het is oh zo heerlijk als je in een opgeruimd en net huisje zit als je bevallen bent. En in een huisje dat je aanstaat etc. Bij een verhuis ruim je toch altijd wat rommel op ( ervaring hihi ) dus dat is weer lekker opgeruimd he. Linnie: Vind het wel grappig dat je daar over begint trouwens. De hartslag van mijn zoontjes lagen altijd tegen de 140 a 150 en toen ik op 16 weken bij de vk kwam was de hartslag van ons kindje 157. Ik dacht gelijk aan dat bakerpraatje. En bij ons klopt dat. Maar denk dat het wel toeval is hoor. Mijn bloeddruk is altijd 120/65. Als ik op 120/80 zit begin ik me al zorgen te maken. Bij mijn zoontjes liep hij op 35 weken op tot onderdruk 100 ! Maar dat was een kwaaltje dat gewoon bij de zwangerschap hoorde helaas. Ben benieuwd hoor naar donderdag voor je. Liesbet: Mijn zoontje kan zijn kwek ook niet houden die luld de oren van je hoofd. Is het niet verstabaar dan luld hij wel chinees zolang hij maar iets te zeggen heeft. Echt erg maar zoooo lief he ! |
03/06/2008 @ 10:11 ![]() | Linda, ik heb geen idee wat de hartslag is van ons kindje. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Uitgerekend in Oktober 2008

, mijn zus had twee dezelfde zwangerschappen en toch verschillende geslachten,dus het is volgens mij allemaal priepraat. Al dat raden daar wordt ik zenuwachtig van, iedereen zegt wat anders, die ziet het aan de buik, die aan de pukkels, die aan de kruin van het vorige kind....

. Ben er nog moe van.
of
gezond en wel is, nu zijn we al over de helft, dus ik hoop dat ik nu ook nog even kan doorbijten en me echt laat verrassen op de verlossingstafel.
)
computer doet er geen goed aan
. Want uiteindelijk maakt het me niets uit hoor!