< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » Uitgerekend in Oktober 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
Uitgerekend in Oktober 2008
03/07/2008 @ 13:28

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik doe nu ook een 3D terwijl ik bij de vorige het ook niet heb laten doen.
Maar omdat ze hier er ook heel erg mee bezig zijn hebben we beslist om het toch eens te laten doen.
Ik moet nog wel even geduld hebben want het is nog 19 dagen voor we er naar toe gaan.
We maken er dan ook een daguitstap van zodat het lang rijden niet zo opvalt.
We gaan dan lekker naar bokrijk want dat is er dicht bij en met ons gezinsabonnement van de zoo mogen we er gratis binnen, als ik goed naar de datum heb gekeken tenminste.
Heidi

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:15

Online Status Bekijk profiel
Heidi, heb ik ook gedaan toen ik mijn 3d echo heb laten doen, was wel plezanter want de eerste keer zijn we gwn terug naar huis gegaan en ja dat was het dan, lange rit, 3d echo, lange rit.

xxxxxx

Volgende week normaal terug 3d echo , de laatste van deze zwangerschap, misschien dat we er ng eentje doen op het einde :) Want is best ng lang

xxx

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:20
nieuweling

Online Status
ivm die 3d idd, als we het toch niet doen is de verassing weer groter bij de bevalling zelf.
Vroeger wisten ze ook van niets, en dan vorm je mss al een echt beeld van het gezichtje, wat de verassing wat zou bederven.

Wat is Ischias eigenlijk?

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:24
Wen370

Online Status Stuur bericht
ik kijk er al helemaal naar uit, ik weet wel een beetje wat te verwachten maar tegelijk ook niet, heb het nog nooit gezien ofzo. je ziet waarschijnlijk wel alles mooi in vorm, maar ik weet niet of ik mij dan al helemaal kan voorstellen hoe ons kleintje eruit zou zien.
normaal komt er nog een 4e kindje en mischien doen we het dan neit omdat ik het nu al heb gedaan, is momenteel iets dat ik eens wil gedaan hebben, iets wat ik eens wil zien.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:32
nieuweling

Online Status
ja, het is wel mooi denk ik, een klant zei gisteren dat het heel duidelijk allemaal was, als het geboren is is het sprekend zoals ze op de beelden zagen.
En dat willen we eigenlijk vermijden, nu kunnen we nog fantaseren, welke neus, of wiens ogen zal of hebben,.....

Ik was gisteren bij de gyn in totaal 7,1 kg aangekomen.

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:36
Wen370

ik zit daar ook rond hoor nieuweling. kunnen we niet veel aan doen voorlopig he.
wij gaan ervan uit dat ons kindje op torben en itteke gaan lijken, die lijken nu al super hard op elkaar. ook toen ze net geboren waren. ook vreemden zeggen atijd dat ge dat heel goed ziet dat ze broer en zus zijn.
toen itteke er net was, was dat bijne 2 druppels water torben, hoewel itteke op mijn man lijkt bij de geboorte en torben helemaal mij is toen ik baby was. (ale volgens andere mensen he, dat ze op elkaar lijken dat zien wij ook maar verder...)

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 14:54
Liesbet

Hier is Gauke een beetje een buitenbeentje. Die lijkt helemaal niet op haar broer en zus. Dus misschien dat nu op Gauke gaat lijken

Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:51
nieuweling

Online Status
Bij mijn zus is het ook zo, je ziet dat Jens en Lotte duidelijk broer en zus zijn, hoewel ze toch ook heel verschillend zijn, gek vind ik dat soms.

Bij onszelf, moesten mijn broer en zus en ik steeds echt zeggend at we broer en zussen waren, niemand geloofde het, ik en mijn zus lijken helemaal niet op elkaar ook al zijn we duidelijk van mama's fam., en mijn broer (helaas overleden 5 jaar geleden) was dan weer duidelijk van papa's kant van de fam.

Zijn zoontje is sprekent hem en de dochter is dan weer duidelijk mijn schoonzus.

Mijn ander schoonzus heeft een tweeling, hiervan zou je ook niet zeggen dat het broer en zus zijn. Emily is sprekend haar mama en Cedric weer duidelijk zijn papa.

Als het maar gezond is hé, hoewel ik toch ook op een mooie baby hoop.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 08:47

Goede morgen,

Hier weer een stralende blauwe lucht.
Heb ook goed geslapen van de nacht, enkel laat naar bed omdat Elise er uit was gekomen.
Rik heeft dan overgenomen en tegen Elise gezegd dat ze in de living moest slapen dan.
Die komt wenend aan mijn bed want zij wil tv kijken.
Ik zei haar dat ze kon kiezen tussen op de zetel slapen zonder tv of bed, was ze toch maar in bed gaan liggen en heeft dan goed geslapen.
wat dat hier is met die kinderen ik snap het niet, maar ze kunnen geen van twee goed slapen op de moment.
Nu moet ik wel zeggen dat die van het dak (wat 3 verdiepen boven ons is) na 10 uur veel lawaai begonnen te maken, maar daar kan ik niet veel aan doen he.
En daar iets gaan zeggen al in het geheel niet, het zijn echt egoIsten en als je er gaat reklameren dan ben je direct een rasist.
En dan bellen die voor eo'n dingen ook nog eens het minste hun advocaat, maar daar lig ik niet van wakker, dat ze dan terug gaan van waar ze komen.

Heidi

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:50
Loortje Friemeloortje

Goedemorgen allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen, al is het maar omdat ik vanaf vandaag thuis ben! T komt net op tijd, had het niet nog een week getrokken! Na die val van de trap heb ik nogal wat last van mijn voet, vandaag nog maar goed rusten ermee, want morgen gaan we met de fiets weg op weekend naar mijn ouders, zo'n 40 km Wel met de nodige picknick-pauzes hoor! Nu maar hopen dat het weer goed meevalt en we niet teveel druppels krijgen onderweg!

Heidi, lastig he, zo'n buren in een appartement. Ben toch blij dat we verhuisd zijn, ik hield het niet meer uit, 's nachts altijd muziek spelen, altijd en overal rommel, ruzie maken, was echt geen gezellige buur! Hopelijk vinden jullie ook snel een andere plek (jullie waren toch op zoek e?)

Vandaag 27 weken! Het gaat echt snel vooruit, woensdag weer naar de gyn, weer iets om naar uit te kijken. Ga hem wel eens vragen over vochtverlies... Ik herinner mij dat ik daar vorige keer ook echt veel last van had, maar nu lijkt het nog meer en soms ook erg waterig... Hebben jullie er last van?

Lieve groetjes!

[Laatst gewijzigd door Loortje Friemeloortje - Gisteren @ 09:51] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:51
Wen370

op vrijdag is het hier altijd zeer rustig he.
hier ook terug een goede nacht gehad, en de kinderen slapen hier gelukkig ook goed. soms eens even wakker maar die slapen van zelf verder.
ben tussendoor de boven aan het kuisen, schoonouders komen morgen eten en dan hebben we daar geen tijd voor en het was wel nodig.
sinds een paar dagen gaat alles hier veel moeilijker, hopelijk beterd dat terug een beetje.
ga nu gaan verder doen, de parket met nat doen en dan is alles klaar, propere lakens, stof af gedaan, gestofzuigd en nu nog met nat. phoe... wordt tijd.

[Laatst gewijzigd door Wen370 - Gisteren @ 09:52] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:54
Wen370

@loortje,
bij de 1e zwangerschap ik mij dat nooit opgevallen dat ik daar meer last van had ofzo, bij de vorige wel en nu ook, vaak waterachtig, maar meestal gewoon slijm verlies.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:29

Loortje, we hebben op zoek geweest, maar als je de prijzen ziet van huurwoningen schrik je toch wel hoor.
We hebben nu beslist om te wachten tot we weer een brief hebben voor een aankoop van een sociale woning.
Dan betalen we bijna evenveel af als dat we nu zouden betalen aan huur en dan word het van ons.

Het enige waar ik last van heb is slijmverlies.
Met niezen en tillen en zo soms ook wel urine, maar hij zit ook volledig op mijn blaas al heel de zwangerschap en denk dat het daar aan ligt want dat had ik niet met de vorige.

Heidi

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:18
nieuweling

Online Status
Ik heb wel lekker geslapen, maar heb al een paar dagen last van vermoeidheid, ik ben ook soms vergeetachtig, zal wel normaal zijn zeker.

S'Morgens heb ik niet het gevoel uitgeslapen te zijn end at verergerd naarmate de dag vordert, s'avonds val ik dan al rond negenen in slaap en kan ik mijn ogen neit openhouden.

Maar dat is voorlopig dan ook het enige kwaaltje.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:14
linnie1982

Hijg, puf, steun, kreun.
En auw auw auw.

Hahaha. Sorry moest er even uit.
Ben vandaag toch maar de bergkast in gekropen. Pffffff.
21 dozen, heel wat plastic zakken en nog wat losse rommel uit de kast gehaald.
Alle dozen bekeken. De dingen die ik niet meer nodig heb, weg gegooid.
Dozen met kleren van Colin in plastic zakken gestopt, die kan naar mijn moeder. Tafels en computers uit de kast gehaald. Die verkoop ik!

Nu staan er nog maar 12 dozen in, maar geen plastic zakken of losse rommel!!!
Kan eindelijk weer de kast in lopen.

Dus nu ben ik echt kapot. Mijn onderbuik doet zeer, mijn rug doet zeer.
Dus nu maar even uitrusten. En dan straks nog even snel de slaapkamer opruimen. Alle kleren in de kast doen! En dan is het weer netjes!

Hoe gaat het met jullie dames? Lekker genieten van het weer? Of is het jullie ook te warm?
Ben blij dat het nu wat waait. Lekker alle ramen tegen elkaar open!

Groetjes linda

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:38
angelique meijer

hey dames,

hoe is het?!
HIer gaat het goed, lekker weertje buiten net gefietst met mn dochter en ff in de stad geweest naar de markt wat fruit enzo gekocht! en printlabels voor de adressen voor op de geboortjekaartjes.
Ik heb vanmorgen een 3d echo gehad, ik was soort van proefpersoon ze is net klaar met de studie echoscopist, en ging bij mij gratis oefenen, heb helaas geen dvd of cd met foto's maar ach ja heb 4 3d foto's en wel 8 2d foto's! ik zal ze zo proberen up te loaden op mn profiel, ze zei dat ik goed te echo'en ben, genoeg vruchtwater en slank zei ze haha, ja mn buik wel maar daaronder niet hihi...
maar alles was goed, ze kon niet meten hoelang omdat hij niet meer op beeld past helemaal, het gewicht heeft ze gemeten 900gram..en bij de 3d zat hij flink met zn handen voor zn oogjes haha, lekker eigenwijs en heeeel veeel bewegen zag mn buik alle kanten opgaan, hij lag met zn hoofdje naar beneden, rugje aan de linkerkant en benen helemaal opgekrult aan de rechterkant...

heidi: irritant ja vervelende buren...ja vreemd dat ze ineens niet goed kunnen slapen....misschien een groeiperiode waar ze veel te verwerken hebben s nachts?! in dromen enzo....ik raad zo maar wat hoor

loortje: wat lekker dat je al verlof hebt, hoe komt het dat je zo vroeg verlof hebt?!
en hoe hou je het in hemelsnaam vol 40 km op de fiets?! phoeeee als ik daaraan denk, dan krijg je op den duur toch ook wel heel last van je billen en .... hihi...
En slijm heb ik ook wel hoor, soms ineens veel en soms niet veel...ik heb nu volgens mij weer eens een schimmelinfectie voor de 3e keer deze zwangerschap

nieuweling: vergeetachtig ben ik ook hoor, nu ik zwanger ben... misschien heb je ene lage bloeddruk of laag ijzergehalte dat je zo moe bent...

linnie: lekker veel werk he alles uitzoeken en weggooien , heb ik ook gedaan laatste tijd en veel weggegooid of verkocht...je wordt en wel moe van maar achteraf voelt het heerlijk!!!!

xxxangelique

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:33
nieuweling

Online Status
oh ja, kan best, mijn bloeddruk is altijd aan de lage kant, niet zo erg dat ik medicijnen moet nemen of zo, maar ik ben wel af en toe draaierig als ik snel rechtkom.

Wat een rommel een mens toch kan krijgen na verloop van tijd hé, eerst denken dat je het nog wel eens kan gebruiken, tot je eindelijk na een paar maanden (of soms zelfs jaren) toch alles de deur uitkieperd. Bij plaatsgebrek moet bij mij plots veel weg hoor.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:46
nieuweling

Online Status
Hoe zit dat eigenlijk met de vermoedelijke bevallingsdatum, nu staat er plots op de echo 29 september, terwijl de allereerste 12 oktober aangaf.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:18
angelique meijer

hey,

nieuweling, ja idd vanalles weggooien wat je eerst wil bewaren hihi...nu ik zwanger ben irriteer ik me aan rommel en troep vandaar de hele zolder opgeruimd schuur etc etc! hormonennnnn

En die verwachtte datum wat raar als het normaal een week zou schelen zou de vk of gyne daar iets van zeggen d8 ik...

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:51
TILLY

Hoi meiden
Effe geleden hé.. Als het goed weer is dan zetten we de pc minder snel op en vertoeven we meer buiten. Ik ben woensdag terug op controle geweest.De echo is goed verlopen. Ons beebje weegt nu 704gr en is zo een 29cm groot.Hij/zij ligt mooi met het hoofdje naar beneden en met het rugje rechts van mij het poepje onder mijn ribben en de beentjes links. Beebje heeft nog steeds lange benen. Ik ben nu 24 weken en volgens de echo komen de beentjes overeen met 25 weken en 5 dagen.
Ons prutske heeft heel de echo liggen slapen en trok zich nergens iets van aan.
En maandag mag ik weer gaan werken. Moest het zijn dat het niet lukt kan ik nog steeds aan de alarmbel trekken.
Dus gedaan met het rustige leven.
Oh ja en ik ben ondertussen een goede 5kg bij gekomen..
Mijne schat is ziek van dinsdag. Koorts en een keelontsteking. Daarvoor heeft hij antibiotica gekregen maar vandaag was hij zo draaierig dat hij bijna flauw viel. Dus vanavond terug bij de dokter..
Op 22/07 gaan wij een 3d/4d echo laten doen in Kortrijk. Hopelijk dat hij meevalt want woensdag lag ons beebje steeds met het gezichtje tegen de placenta en de gyn. zei dat het dan bijna niet mogelijk was om mooie beelden te krijgen.
Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]