Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 14:20 nieuweling | ivm die 3d idd, als we het toch niet doen is de verassing weer groter bij de bevalling zelf. Vroeger wisten ze ook van niets, en dan vorm je mss al een echt beeld van het gezichtje, wat de verassing wat zou bederven. Wat is Ischias eigenlijk? ![]() |
| 03/07/2008 @ 14:32 nieuweling | ja, het is wel mooi denk ik, een klant zei gisteren dat het heel duidelijk allemaal was, als het geboren is is het sprekend zoals ze op de beelden zagen. En dat willen we eigenlijk vermijden, nu kunnen we nog fantaseren, welke neus, of wiens ogen zal of hebben,.....Ik was gisteren bij de gyn in totaal 7,1 kg aangekomen. ![]() |
| 03/07/2008 @ 14:54 Liesbet ![]() | Hier is Gauke een beetje een buitenbeentje. Die lijkt helemaal niet op haar broer en zus. Dus misschien dat nu op Gauke gaat lijken ![]() |
| 03/07/2008 @ 15:51 nieuweling | Bij mijn zus is het ook zo, je ziet dat Jens en Lotte duidelijk broer en zus zijn, hoewel ze toch ook heel verschillend zijn, gek vind ik dat soms. Bij onszelf, moesten mijn broer en zus en ik steeds echt zeggend at we broer en zussen waren, niemand geloofde het, ik en mijn zus lijken helemaal niet op elkaar ook al zijn we duidelijk van mama's fam., en mijn broer (helaas overleden 5 jaar geleden) was dan weer duidelijk van papa's kant van de fam. Zijn zoontje is sprekent hem en de dochter is dan weer duidelijk mijn schoonzus. Mijn ander schoonzus heeft een tweeling, hiervan zou je ook niet zeggen dat het broer en zus zijn. Emily is sprekend haar mama en Cedric weer duidelijk zijn papa. Als het maar gezond is hé, hoewel ik toch ook op een mooie baby hoop. ![]() |
| Gisteren @ 13:18 nieuweling | Ik heb wel lekker geslapen, maar heb al een paar dagen last van vermoeidheid, ik ben ook soms vergeetachtig, zal wel normaal zijn zeker. S'Morgens heb ik niet het gevoel uitgeslapen te zijn end at verergerd naarmate de dag vordert, s'avonds val ik dan al rond negenen in slaap en kan ik mijn ogen neit openhouden. ![]() Maar dat is voorlopig dan ook het enige kwaaltje. ![]() |
| Gisteren @ 16:33 nieuweling | oh ja, kan best, mijn bloeddruk is altijd aan de lage kant, niet zo erg dat ik medicijnen moet nemen of zo, maar ik ben wel af en toe draaierig als ik snel rechtkom. Wat een rommel een mens toch kan krijgen na verloop van tijd hé, eerst denken dat je het nog wel eens kan gebruiken, tot je eindelijk na een paar maanden (of soms zelfs jaren) toch alles de deur uitkieperd. Bij plaatsgebrek moet bij mij plots veel weg hoor. ![]() |
| Gisteren @ 16:46 nieuweling | Hoe zit dat eigenlijk met de vermoedelijke bevallingsdatum, nu staat er plots op de echo 29 september, terwijl de allereerste 12 oktober aangaf. ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Uitgerekend in Oktober 2008

of
hebben,.....

Wel met de nodige picknick-pauzes hoor! Nu maar hopen dat het weer goed meevalt en we niet teveel druppels krijgen onderweg!